Съскане откъм спирачният педал при палене?

Започната от dimpex_01, 23 Август 2019 09:10:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

dimpex_01

     Здравейте,
Колата е фокус МК3, 2012 год, 1,6 дизел 95HP.
Историята е следната. Наскоро забелязах че на 3 и 4 степен вентилатора на парното бучи. Гледах в Нета и когато бях що годе наясно как се демонтира се заех с демонтажа, за да го прегледам подлежи ли на ремонт или ще го сменям.
За демонтажа е необходимо да се демонтират педал на газ и спирачка от страна на шофьора ( това е само за да се отключи вентилатора.
Самото му изваждане е от пасажерската страна като и там се демонтира половината та и повече от нещата под жабката. До физически демонтаж не стигнах тъй като клапата за вън-вътре е на три торкса, от който е видим само един. Що благословии отнесоха от ФОРД .....
В следствие на демонтажа на основата за педалите ( закрепена е на четирите болта на сервото) сега когато запаля се чува едно изсъскване от към педал спирачка. Жената която го кара основно казвач, че педала е бетон и трябва да дърпа ръчна преди палене за да не тръгне колата при стартиране. В движение след това спирачките са нормални. Не се чува съскане.
Да сте имали подобен казус, моля споделете мнения.
Благодаря

Финала на историята:
С времето съскането се увеличи. Спирачките са нормални, но при палене сутрин педала е бетон ( ако е палена преди 1-2 часа е нормален) и се чува изсъскване. В движение спирането и усещането на педала е нормално.
Чува се съскане когато се изчаква на светофар и се натисне по силно педала и леко се върне. Тогава съска безспир. Като натисна силно спира, но педала започва да потъва плавно.
Вчера беше за второ мнение в МотоПфое - сервото е за смяна.
Ще го сменям.


ivchotr

Когато запали с натиснат педал на спирачката, педалът потъва ли?

dimpex_01

      Здравей,
Ами потъва когато се натисне яко, но според мен нормално. Това потъване го тествах на хайлукс. Реакцията на двата педала е идентична. На хайлукса са нормални спирачките и сервото.

ivchotr

Щом потъва, значи сервото работи коректно и съскането едва ли е от него. Хм. Интересен казус. Огледй пак отдолу при педалите какво може да си прецакал при свалянето и качването им обратно. Не е нормално педалът да е толкова твърд без да е напомпван няколко пъти.

dimpex_01

         Здравейте,
За да не виси темата в нищото. За момента спирачките на работещ двигател са ОК. Все още се чува това съскане, за което се консултирам с когото срещна (познати монтьори или шофьори) и повечето казват че няма проблем. Засега ще карам така, ако има развитие, надявам се да няма ще пиша.

venkabg

Сервото работи с вакуум. В магистрала за вакуум от двигателя до сервото трябва да има едно малко клапанче. Целта му е да не се губи вакуум, когато двигателят не работи. Прегледай клапанчето, щом колата след престой е с твърд педал. Трябва да успееш поне 2пъти да напомпиш преди да се втвърди, това на неработеща кола. А за съскането огледай самото серво дали не изпуска някъде.
Газовата уредба-най-добрият приятел на човека!

dimpex_01

Финала на историята:
С времето съскането се увеличи. Спирачките са нормални, но при палене сутрин педала е бетон ( ако е палена преди 1-2 часа е нормален) и се чува изсъскване. В движение спирането и усещането на педала е нормално.
Чува се съскане когато се изчаква на светофар и се натисне по силно педала и леко се върне. Тогава съска безспир. Като натисна силно спира, но педала започва да потъва плавно.
Вчера беше за второ мнение в МотоПфое - сервото е за смяна.
Ще го сменям.

ivchotr

Хм. Ако всичко дето обясни до тук е вярно, сервото за мен е здраво. Поне мембрамата му, де.

dimpex_01

Цитат на: ivchotr в 04 Октомври 2019 22:10:47
Хм. Ако всичко дето обясни до тук е вярно, сервото за мен е здраво. Поне мембрамата му, де.
Тогава от какво съска?

ivchotr

Не знам. Около сервото има няколко тръбички за вакуумните пътища. Не пробва ли да чуеш какво и от къде съска на отворен капак на двигателя?


dimpex_01

Цитат на: ivchotr в 04 Октомври 2019 22:34:33
Не знам. Около сервото има няколко тръбички за вакуумните пътища. Не пробва ли да чуеш какво и от къде съска на отворен капак на двигателя?
Ами от страната на двигателя не се чува нищо. Единствено в краката при педалите. Иначе прегледах таз тръбичка за вакума и е ОК.