Ел. хидравлична помпа на Фокус МК 2.5

Започната от ADiDimitrov, 27 Февруари 2024 22:04:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ADiDimitrov

Някой занимавал ли се е с тия Ел. помпи на хидравликата на фейсливтовия Фокус? От известно време моята се държи странно. При напълно неподвижен автомобил явно изключва. След като докосна волана се включва, но това включване го чувам в купето. Преди сякаш не я чувах, но сега ясно се чува как помпата включва. Друго което прави и че за стотни от секундата прави голям Ел. товар и при включването и фаровете премигват. Явно пада напрежението, докато динамото компенсира товара. Незнам дали това е нормално, но в началото не се държеше по този начин. Чел съм из руските форуми, че на тия помпи им се скапва платката на управление, но никъде не намерих какви са признаците. Иначе си работи нормално и ако изключим двата факта от по горе, всичко е нормално. Ако някой е на ясно как работи тая помпа и какви магарий прави, да сподели!


perun

Нали вече достатъчно се писа по този твой проблем.Какво очакваш още да се каже като отваряш нова тема?

saggy

Ади, във фейсбук групите пишат, че симптоми с рейката и евентулано помпата могат да се получат при слаб акумулатор. Това с премигването на фаровете е странно, провери си акумулаторът. Предният ми акумулатор Варта, точно преди да умре при последното каране с него, почнаха да пулсират крушките в купето и светеха по-слабо. При следващото палене след няколко дни Вартата беше умряла.

ADiDimitrov

Цитат на: perun в 27 Февруари 2024 23:11:13Нали вече достатъчно се писа по този твой проблем.Какво очакваш още да се каже като отваряш нова тема?
Предната тема беше за рейка!! Тази е за Ел. помпа, правиш ли разлика!?!?! Злобен и ненужен коментар!!

ADiDimitrov

Saggy малко ме съмнява да е той, няма и две годишен Дурасел.

ivchotr

#5
А бе ти го тествай все пак, че от много неща зависи, не само от марката. И не е лошо да провериш всички връзки на силовите кабели и масата. И хидравличната течност по норма ли е?

ADiDimitrov

Ами друго направих и изненада. Влязнах в менюто и преминах от режим Комфорт, на режим Стандарт и гореописаните явления изчезнаха ???  ??? Съвсем се обърках . Пробвах и режим Спорт и там всичко е точно, само на режим Комфорт се появяват тия неща!

saggy

Покарай 100-200км на новия режим и провери дали ще се появи пак. И все пак бих огледал при възможност, както каза Ивчо, всички кабели към помпата и хидравличната течност. Аз моята я смених преди 2 години, беше станала доста тъмна, та е добре да се сменя от време на време.

F Focus

А, маслото смени ли....?! Писал съм много по темата, но да не се повтарям. Много подозрителни шумове под предният капак изчезнаха след смяната му, която направих много скоро след закупуването на колата. За да съм сигурен, че е баш каквото трябва купих маслото от МП-38./л.-толкова е общото му количество.

П.С. Според мен в режим "комфорт" е опасно да се кара с висока скорост, затова съм на "спорт". Протича ми мисъл( :)) ), че в режим "комфорт" натоварването на кормилното у-ние е най-голямо.

perun

Цитат на: ADiDimitrov в 28 Февруари 2024 07:16:39Предната тема беше за рейка!! Тази е за Ел. помпа, правиш ли разлика!?!?! Злобен и ненужен коментар!!
А ти разбираш ли,че това е една система направена да работи коректно когато всички компоненти са изрядни.Няма как ел.помпата да разбере, че поради финансови затруднения не си ремонтирал рейката и да компенсира това...?!?


ADiDimitrov

Пич не те разбирам, тук си да се заяждаш или какво?? Разбитата рейка няма нищо общо с изброените по горе странни симптоми. Ако нямаш какво да кажеш по темата, по добре не пиши 😉

perun

Ами щом така смяташ, то изключваш захранването на помпата и си караш като пич...