мк1 климатик/климатроник

Започната от БориславБойков, 22 Април 2017 19:35:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

БориславБойков

Здравейте колеги, интересно ми е възможно ли е да се преправи климатикът на фокус мк1 на климатроник изглежда доста по-добре.
Какво е нужно да се подмени освен приборите, до колкото знам копчето това което се наглася къде да духа е на жила.. някой правил ли го е ??
Поздрави  ^-^


Pyrhel

За можене - може, но е толкова разправия... 2 сензора повече, модула за управлението, мотора с турбината и инсталация.
Виж какво приключение е за Мондео: климатик към климатроник
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Mondeicho

Ако имаш ентусиазъм и намериш донор от който да вземеш частите действай... ::)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

opex

#3
Климатроника не знам дали няма само недостатъци спрямо обикновени врътки и копчета. Като започнем най-малко от това точно къде и точно колко да духа и стигнем до това колко "точно" регулира температурата спрямо зададената.

И не знам дали при фокус е така, но при Е46 зимата вечер се прибираш и те полъхва приятно топло от отворите. Гасиш колата, прибираш се и на другата сутрин зъзнещ, вкочанен от чистенето на снега влизаш, слагаш ключа в ключалката, даваш на контакт да подгрее и те блъсва една хубава струя леден въздух докато се помпа копчето за "електронно" управление на силата на вентилатора. Просто е доста... лаг-аво.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

Revell

При Фокуса климатроника е малко по "умен" ако навън е -5 и е зададена температура 25 вентилатора не тръгва докато темп. на мотора не превиши тези 25. След като тръгне първо почва да духа слабо към стъклата (сигурно с цел предотвратяване на изпотяване) и при темп над 40 на мотора обръща да духа в краката. Лятото при охлаждане духа първо силно през духалките докато посмъкне темп и после намалява вентилатора до степен да поддържа темп. Мога да кажа че често забравям за климаризацията на колата и като се кача на ръчни почвам да се чудя що е студено или съорветно топло. (rofl)