Да си ги измерим (0-100км/ч)

Започната от Pyrhel, 10 Януари 2012 17:32:26

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Днеска с Боби се видяхме и решихме да ги поизмерим. Естествено - силно непрофесионално. С измслени софтуерчета на телефона. За целта ползвахме Race Chono. По-долу ще видите и резултатите ни. Със сигурност и доста по-добре можеше, но е доста хлъзгаво - на мен поне и на 3та ми преплъзваха гуменетките :)

Focus 2006 1.6 TDCi 90 PS (stock): 13.4s


Mondeo 2005 2.2 TDCi 155 PS (stock): 9.7s


Имаме и малко видео, ще пробвам да го пооправя и тогава ще го кача (blush)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

нашия модел дава 8.7сек.  до 100 ,не знам откъде си видял тия данни 9.7 .. на мокро и хлъзгаво няма как да ги постигнеш просто няма сцепление ..


Pyrhel

Мога да пратя клипчето. На втора поприплъзваше. Освен телефона да се е объркал като е броил или да се е забъркал гпс-а. Тия другите редове са останалите 5 ръна, които направих за 0-100. Нямаше подходящо местенце за 402 метра :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

уф така както си написал данните сякаш модела е сток 9.7 до 100 -Mondeo 2005 2.2 TDCi 155 PS (stock): 9.7s- а просто това ти е най добрия рън .. за мокро е ок


ffmk1l

Лятото като се видим ще ги пробваме, аз на сухо с телефон в ръка съм го докарвал докъм 9.3 най-добро време със 17-ките.:)
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


vladi tanev

Аз пък най доброто време което съм постигал със сиерката но беше със турбината и единствената кола която съм засичал е 5,8 секунди,а стокова беше 9,5,сега този чичмобил не съм го засичал но като сменя мотора ще го засека.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


Bobi

Аз не знам защо не се доближих до заводските 12.6 :(


Чебурашка

#7
С 15ки може и по-малко да даде,моята също е за мерене но с тези зимни гуми няма да ми хареса резултата  :-[


Pyrhel

Фокусът на Боби го поизръчках:


Мондеото на Асен, изненада ме приятно как върви!


Сиерата на Радко. Браво, очаквах по-слаб резултат!


След намесата на Специалиста, Марто се представи по-добре от миналия път:


Шкода Октавия 2010-та 1.9 ТДИ на 402 метра:


Октавията на 0-100:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


shaft

Много зле - октавията :) Ама, т'ва е положението - стокова напълно, средно смотана нафта, железарки 15-ки с големи гуми и пълен багажник с боклуци... Също така имам и резервна пълноразмерна гума в багажника, не е патерица... Та спъната отвсякъде... Но за тези пари - толкова, както е казал човека  :))

Поздрави

Поредният чешки "боклук", който не става за нищо друго... освен за возене, каране, товарене и малко умерен спорт!


Pyrhel

Мързи ли ви бре? :D

Вижте от днеска мойте 0-100 и 402м:


А Радко не успя да подобри резултата от предния път :(
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


kaloqn

Може ли да видя и моите?


Pyrhel

Първия рън е "калибровка" някаква, при всички ни дава абсурдни резултати, ама после гледайте какво прави автоматика! >:D

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

аз нещо не съм впечатлен ,явно купето му идва тежичко или автомата сериозно го спъва ..


Pyrhel

Имай предвид, че при мен най-добрият РЕАЛЕН резултат е 9.0 сек за 0-100км/ч при това с новия кулер. Преди кулера най-добрият резултат беше 9.7 секунди за 0-100км/ч. Замери и при теб, заводските данни са далеч от истината - по-не секунда над тях са реалните данни :)

Или може би не мога да превключвам като хората, това е другия вариант, ама не е като да не съм правил стартове и да пробвам всякакви схеми - от втора с пълна газ, от първа с малко, с много газ, превключване на скоростите с пускане на газта, без пускане на газта и забиване на стрелката в лютеницата да не губи бууст... :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

е ти си 50 коня отдолу все пак ..


Pyrhel

И не малко нютони съм надолу, но мисълта ми е, че Мондеото го дават 8.7 по каталог, а сток не успях да го докарам под 9.7, a Галаксито го дават 9.1 - ето пак секунда отгоре.

ПС: За мондеото се целя под 8 сек. реални >:D
ПС2: горе 9.0 е и с де-кат, забравих да кажа
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

проблема на мондеото е ,че не вдига 100 на 2-ра .. и 250 коня да е няма да смъкнеш много времето с 2 превключвания .. отделно тез нютони не може да ги сложи на асфалта посмъртно


Marlboro

Колата е правена за спокойно пътуване и лесно изпреварване, не да я тормозите по светофарите :)
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


Pyrhel

Проблемът на мондеото е, че във високите хич го няма. А за нютоните си прав, затова първа и втора са ограничени. Оня, англичанчето с 2.2 TDCi Mk3 Мондео, дето ходи на драгове срещу разни Порши превключва от първа на трета, ама и софтуерът му е такъв, че го храни във високите :) Според мен проблемът са точно високите обороти и предполагам, че ще мога да го сваля със секунда до 100.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


escobar

Коли от клас Мондео се измерват от 100 до 200, от 0 до 100 е за светофарни бегачки Focus и надолу.


Pyrhel

Малко са му конете за 100-200, там е трагично положението, не ни разваляй сега кефа :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


amplified

Цитат на: Marlboro Classic в 06 Април 2013 11:33:55
Колата е правена за спокойно пътуване и лесно изпреварване, не да я тормозите по светофарите :)
Я, пак?  :D Видях ти го вчера спокойното пътуване  :))


Alexi

оня англичанчето много му бяга мондеото ама той кара с 18ки сликове дето са по 500-600 лв броя сигурно и доста модове му е правил .. той впрочем потегля на втора щото неговата е към 500 нютона и не е проблем :)) и се развърта до над 5к оборота като му гледам клиповете ,не знам с какъв софт е ..


escobar

Мондеото си е перфектно! Като го направиш към 400 коня, ще стане още по-добро.
Тия резки стартове, мисля Алекси не ги препоръчваше за демпфера в една друга тема.

А можеш ли да си представиш лицата ва собствениците на "бързите" 5-ци, където Фиат Ритмо и Пунто им късат гъза...

Набелязал съм БМВ 130i, със смяна на изпускателна и всмукателна система пЮс баране на софт, къса Галардо на ускорение. Продава се в Щатите на хубави цени, тъпото е, че е БМВ 1.


Pyrhel

Въпросния хангличанин кара с маховик от Транзит (солиден) :))
Не е като да няма модове, над 500 нютона е, моето трябва да стане толкоз :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


escobar

Пусни клипче да го видим тоя ингилиз, ако можеш.
Интеркулерът е добре, ако можеш да боднеш и подобаващо турбо ще заспи.
Лошото е, че ако я пипнеш брутално няма да е използваема за всеки ден.


Alexi



escobar

Леле! Много добре!
Ама той ня старта го изяде, а това Порше не е ли със задно или 4х4?

Най-якото на това Мондео, че като го фиксираш на 150 километра на магистралата, после на колонката ще ликуваш. Щото ако му се смени окачването же позагуби от комфорта, а и в България не е за ниски коли.


Alexi

порша закъсня на старта ама "кьорав карти не играе " .. инак тоя пич си кара колата за евридейка ,даже се хвали че падала на 6.5 извънградско .. той не е англичанин въпреки че се подвизава в английските форуми ,белгиец е .. колата е около 220 коня на гумите като модовете които е правил минават за дребни - солиден маховик ,къстъм инжектори от транзит 2.4 ,интеркулер и чип


Pyrhel

Инжекторите кога ги е набил, защото до последно по английските форуми говореше, че не са съвместими? Не забравяй и за хибридното турбо...

Иначе идеята на драг състезанията не е да тръгнат едновременно, защото на 2те коли времената се мерят отделно, не е като формулата кой ще пресече първи виниша :))
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

инжекторите май са с разпръсквач от 2.4 който е с по голям дебит а тялото си е стандартното ,нещо такова беше писал .. на така скалъпения инжектор му се генерира код и се набива в екуто


bonso

Видях темата днес и веднага свалих програмата за android на HTC - то ми. Немога обаче да намеря, къде в менюто се избира да засича от нула до 100 и 1/4 миля. Помагайте  (help)


Alexi

добре де телефона как разбира че си потеглил/достигнал 100 ..


momo76

По GPSa ама не е много точно.


Alexi

той GPS-a не може да цепи секундата ..


Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


TourneoRS

IVECO -  с него не се ходи надалеко .


belota

моята фиеста я мерих с една програма на тел. която е през буксата на ОБД-то и ми даде 9.9 до 100.