Цъкни реклама - спаси форум

Автор Тема: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj  (Прочетена 4474 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« -: Януари 15, 2017, 20:19:09 »
Привет юнаци!
Мотора е 2.0 пинто инжекция, без катализатор. Не пали без да и подам газ когато е студена. Проблем е първото палене. Определно имам чувството, че се задавя и следващото завъртане с подаване на газ пали, естесвено работи като задавена няколко секунди. След това ако я изгася в рамките на 5 минути пали перфектно, без подаване на газ. Не зависимо топла или студена се държи по същият начин. В рамките на 5 минути като е изгасена пали перфектно, след това с подаване на газ от вторият път.
Което съм направил досега - нови свещи, нова капачка , нови кабели, палеца на разпределителя е ОК , само го почистих. Нов ангренажен ремък, центровка на 12 градуса, профилактика на моторчето за празен ход, почистване на дросела(затваря плътно, движи се леко в целият диапазон). Отворих дебитомера, изчистих потенциометъра, поогънах малко контактния плъзгач , така че да попадне на друго място , не където вече е износено. Клапата на дебитомера също е ОК , движи се перфктно. Единственото подобрение е малко по-добро ускорение в ниските обороти. Регглаж на клапани, бяха ултра зле само два бяха в нормите. Разпределителния вал е видимо износен по около 1 мм на гърбица...ще се сменя в бъдеще.
Според мен работи богато, аспуха е с черни сажди. Явно и вложките на клапаните не са перфектни и понагаря масълце, въпреки , че нивото му за около 4 хил км от както я имам не се е променило( понамирисва леко на бензинови пари от ауспуха) . Няколко секунди след запалването започва да работи равномерно върви добре.
Бензинов филтър не съм сменял, ама няма да е от него.
Налягане в горивната система не съм мерил, май на там трябва да се насоча. Регулатора на налягането на горивото изглежда добре, поне няма пробив към вакума.
Температурен датчик за компа не съм мерил наврян е ...
Дайте идеи къде да ровя. Не че е кой знае какъв проблем , но ме нерви.
Иначе радва таратайката особено сега като е заледено е супер забавна.
На последния преглед CO-то и е било 3.0 при норма 0.5-1. Знам че може да се регулира от дебитомера, ама дали в такива големи граници. Да добавя , че оттогава е сменен и термостата , стария отваряше може би на 60 градуса, т/е при прегледа няма как да е работила оптимално.
Поздрави и благодаря за отговорите.

Цъкни реклама - спаси форум

Неактивен viksata

  • Регионален представител
  • *****
  • Old School Fords Never Die
  • Публикации: 664
  • Адрес: Перник
  • Форд: Scorpio 2.9 V6  Punto 1.7 TD
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #1 -: Януари 22, 2017, 08:14:57 »
Привет,
виж дюзите на пикат....трябва да правят мъгла

Поздрави


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Неактивен ivchotr

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 2337
  • Адрес: София
  • Форд: Focus 1.8 TDDi '00 Focus 1.6 16V '04 Ghia
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #2 -: Януари 22, 2017, 13:17:07 »
Газова уредба има ли?

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #3 -: Януари 23, 2017, 07:58:39 »
Газова няма , няма и да има.
Като да няма некоректно засмукване на въздух/ попръсках с WD40 около смукателния колектор няма разлика в оборотите.
Общо взето съм решил да и сменя бензиновия филтър и да я разходя до газанализатор. Ако не ме домързи може да и сменя и датчика за температура на охлаждащата течност за компа. Не ми се вярва да е и от него...
Смотана работа.

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #4 -: Януари 23, 2017, 07:59:52 »
Относно дюзите не е невъзможно да не работят коректно. Трябва и това да се провери.

Неактивен cosworth team ruse

  • Форд Фен
  • Регистриран във Форд Клуб България
  • Публикации: 94
  • Адрес: русе
  • Форд: Ford Sierra  V6 2,9 efi 145 hp,2.0 ohc 115 hp
    • http://deborahshelton.net/phpBB3/index.php?sid=a54956ec2c4b124b95fc3d53b3ba3549
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #5 -: Февруари 17, 2017, 22:44:09 »
от дебитомера може да се намали малко горивото от зъбното колелце с пружината,чрез един или два зъба или има отвор който е за шестограмен ключ и от там може корекция,но първо провери дали всички останали датчици са в нормално функциониращо състояние,на дебитомера също има датчик за температурата на въздух
FORD SIERRA POWER

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #6 -: Март 04, 2017, 12:56:28 »
Нещо явно много ме мързи.
Направих и тест на грешките. Според компа и всичко и е наред, няма грешки, не че точно този комп е много умен. Следващият модел с катализатор има значително повече възможности, моя е леко осакатен.
Ще меря всички датчици и ако всички са в норма , ще я закарам на газоанализатор и ще и регулирам смесите. 

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #7 -: Ноември 14, 2017, 19:13:13 »
Моля за мнение май имам нов проблем с 31 годишното возило.
Откакто стана студено датчика за температура на таблото показва по- висока температура от преди. Стрелката сега седи по -средата преди стоеше ниско долу по средата на буквата М.
Възможно ли е поради ползване на отоплението температурата в главата при термостата да е по-ниска отколкото при датчика за температура.
Термостата е сменен миналата година. Миналата зима имаше абсолютно същото поведение-държеше по-висока температура поне според прибора от колкото лятото.
Водната помпа също я смених миналата година. Течове не виждам, нивото на антифриза е едно и също. Интересното е , че като отвори термостата е много по-видимо по уреда-стрелката прави много по-голям марш на долу на горе.
Знам , че точно този уред не е най точният ама случва ли се и при вас подобна разлика?
Маркучи не надува или просто казано иначе няма никаква разлика от преди.
От днес имаме и сняг в шведско и бричката е супер забавна за каране.
Поздрави и благодаря за отговорите ви!

Неактивен cosworth team ruse

  • Форд Фен
  • Регистриран във Форд Клуб България
  • Публикации: 94
  • Адрес: русе
  • Форд: Ford Sierra  V6 2,9 efi 145 hp,2.0 ohc 115 hp
    • http://deborahshelton.net/phpBB3/index.php?sid=a54956ec2c4b124b95fc3d53b3ba3549
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #8 -: Ноември 15, 2017, 12:39:54 »
Смени си датчика на главата за температурата и би трябвало да си показва по средата
FORD SIERRA POWER

Неактивен ivchotr

  • Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 2337
  • Адрес: София
  • Форд: Focus 1.8 TDDi '00 Focus 1.6 16V '04 Ghia
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #9 -: Ноември 15, 2017, 16:17:51 »
А проблема с паленето и давенето оправи ли го? Случвало ми се е, при по-голям от необходимото просвет между електродите на свещите, да прави същия проблем. 0.8 мм решавт проблема - искрата прескача по-лесно и пали горивото по-добре. Някои свещи ги пускат с просвет 1 мм и това растояние се оказва проблем.

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #10 -: Ноември 17, 2017, 07:16:54 »
По спомен датчика за температура е на блока. Днес беше по-топло около 3 градуса и се държа както преди. Странна ми е малко, все пак остава в нормалните граници.
Намалих и количеството гориво от винта за регулиране на дебитомера на ухо. Преди гореше 20 на сто км сега около 10л. Паленето и се подобри една идея но не е както бих искал. Все повече ме съмняват дюзи. Залях я с добавка на ред лаин за почистване и като че ли има положителен ефект. Следващите две седмици съм в отпуск, може и да намеря време и за нея.
Пооправих и ръждите веждите и бяха гръмнали, открих и две дупки в пода симетрично от двете страни които закърпих. Май че е повод де се похваля купих си телоподаващо и се уча да заварявам-голям купон!
Свещите не съм и гледал от миналата година когато ги сложих. На N4a мисля че беше 0.7 мм. И тях ще ги проверя.
Поздрви!

Неактивен cosworth team ruse

  • Форд Фен
  • Регистриран във Форд Клуб България
  • Публикации: 94
  • Адрес: русе
  • Форд: Ford Sierra  V6 2,9 efi 145 hp,2.0 ohc 115 hp
    • http://deborahshelton.net/phpBB3/index.php?sid=a54956ec2c4b124b95fc3d53b3ba3549
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #11 -: Ноември 18, 2017, 11:51:42 »
Би ли качил снимки на сиерата,от чист интерес :D
FORD SIERRA POWER

Неактивен kucifer

  • Почти Форд Фен
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 11
  • Адрес: Varna
  • Форд: sierra
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #12 -: Декември 02, 2017, 12:42:58 »
То какво ли има за показване, но ще я наснема и ще кача малко снимки.
Въпросът с окачването остава отворен. Все още не съм решил какво да е. Наистина моля за съвет. За сега маи съм се спрял на  SPAX VSX не регулируем кит пружини и ароматизатори. Искам да е комплект, не ми се пробва с пружини от един производител и амортисиори от друг. С коилове няма да мине преглед така че са задраскани като алтернатива.
Иска ми се да и сменя тампоните по окачването с полиуретанови, цените обаче на powerflex хич не ми допадат. Няма ли алтернативи с аналогично качество които няма да струват колкото колата?
Продължавам да си търся кола донор , но много рядко излизат обяви за сиери в шведско и са все на майната си. Определно вложките и са ултра зле и дими яко при всяко първо палене. Иска ми се да и намеря една глава която да оправя и после да я спра за един уикенд в гаража и да я сменя, а не да я спра и да я правя те първа. Разпределителния и вал е супер износен плаче за нов. Абе дъртанян ама забавен.
Поздрави!

Неактивен Kalata14

  • Новак
  • Аз ♥ Форд
  • Публикации: 2
  • Адрес: Пловдив
  • Форд: Ford sierra clx20
Re: Трудно пали студена SOHC pinto 2.0 inj
« Отговор #13 -: Декември 24, 2020, 00:01:46 »
Относно за стрелката на температурата в каква позиция е ,си замери зареждането на колата при презареждане стрелката се вдига на горе ,при мен беше така.

Цъкни реклама - спаси форум