Какъв тунинг бихте ми препоръчали за 2.0 L 16-valve Zetec

Започната от Marcho, 27 Декември 2021 21:08:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Marcho

Здравейте,

От половин година карам ford Cougar 2.0 L 16-valve Zetec и съм много доволен как се държи на пътя, но бих изкал да знам дали си заслужава да му пипам кончета, двигатели, филтри и темподобни. Искам да го почуствам една идея по бърз и ако решите че не е проблем да се модифицира бих искал да споделите как и с какво.

Позрави   ;D


ivchotr


Alexi

смени му сегментите че доста ще са изтъняли след толкова години

Marcho

Цитат на: Alexi в 28 Декември 2021 09:43:33
смени му сегментите че доста ще са изтъняли след толкова години

Всичко е сменено и е ново.

Жоро Петков

Смени си спирачките с по-висок клас и си обслужи/провери окачването...
99.9% от хората не могат да стигнат лимита на кола с двигател 100 к.с.
Тунинг на атмосферен двигател не знам какво очакваш да постигнеш ако ще го използваш за драг...

ivchotr

Е, може да му бодне някое турбо. Обаче ще нарине доста пари с неясен краен резултат.

Иначе има и по-лесен начин. Не малко пернишки Голфове са минали през тази процедура, та може да се ползва ноухау и за Форда  (tooth) :

http://ipernik.blogspot.com/2007/11/blog-post_8478.html

zloster

@Marcho Позачети темата ми в раздел "Дневник" - https://fordbg.com/forum/index.php?topic=10421.0. Може да се заинтересуваш от бензинови дюзи с малко по-голям дебит при номиналното налягане и малко по-голяма дроселова клапа (https://fordbg.com/forum/index.php?topic=10421.msg128594#msg128594)
При 2.0 двигателят не знам как седи въпросът с дюзите, но масово се коментираше из англоезичните форуми за дроселова клапа от 2,3 бензин.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

Pyrhel

Стандартното за 2.0 зетек с най-голяма полза за колектори + дросел + разпр. валове и хубав мап след това или piggyback. Всичко това обаче е една торба пари, надхвърлящи цената на колата. По-изгодно е да се вземе нещо по-вървящо. Ако бюджетът е неограничен има много варианти, в УК 2.0 има атмосферни по 200 к.с. и отгоре.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ADiDimitrov


Alexi

аз бих сменил цялата кола като обема трябва да е над 2.0 .. то като се замисля за вървящ стоково атмосферен 2.0 и почти не се сещам ,освен ако не е нещо на 20г дето няма да е читаво вече ..