Разход на газ

Започната от nikolai_kn1979, 31 Август 2014 20:21:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

nikolai_kn1979

Днес направих една разходка до Рилския Манастир, Колата Фокус 1,6 даде разход 14,5 литра за 190км,  Дали това е добре за тази кола, :-[


Иван Вълков

Мен ми се струва даже прекрасен. Все пак цифри като 5/100 са трудна работа за бензинов мотор на този модел. Идва около 7,5/100 (груба сметка) което в комбинация и с планинският път - разходът е направо бижу.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

SICKandPROUD

Разхода за газ е екстра колега. Моята лямя поне 18 литра щеше да изгори.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

nikolai_kn1979

Преди карах  Деу и  бях на метан,Сега се дразня че Форда  харчи малко повече , но е факт че върви  по добре колата, Притесняваме зимата че газовата е инжекцион

SICKandPROUD

Зимата няма как да избягаш от литърче отгоре, но пак казвам разхода ти е добър. Аз също съм с газов инжекцион, пак 1.6 двигател, но разход нисък като твоя, до сега съм нямал.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

nikolai_kn1979

Притесняваме разхода на бензин докато превключи на газ,

SICKandPROUD

На бензин ще гори по-малко от колкото газ. Остави ги приказките, че газов инжекцион давал раход колкото бензин. Поне с литър надолу ще е разхода на бензинче.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

martin1977

Разхода на бензин ще е много повече. Още повече че зимата докато стигне заветните 30-35 градуса когато включва на газ, колата ще е студена, ще работи на високи обороти и  .. тогава измерен разход на бензин на 100 км. ще е не по-малко от 15, но все пак дори и зима в студ някога ще включи на газ, макар по-късно, отколкото лятото. А разхода, за който "се оплакваш" си е за завиждане. Рядко има коли, които харчат 7,5 газ и въпреки че е малолитражка, пак е добър разход.

SICKandPROUD

Аз имах в предвид като цяло, че разхода на бензин ще е по- малък. Иначе на студена кола, няма как да не е голям.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

nikolai_kn1979

Има ли начин колата да прехвърли  на газ примерно при температура от 20 градуса , а не 30


Удо

Може да се настрои ако искаш и на 15 градуса. Преди карах вдна Алфа с ГИ настроена на 20' и няма такава мъка с подскачане на оборотите от 500 до 1200. Измислено е на 35' и това е за съжаление. За това се прехвърлих на дизелова печка.

baro

Може и малко да спамя, ама на тая печка как идва разхода в лева? Не говорим за зареждането с тубите и фунията,което е масово при печките  ;D. А колегата с газовата по-добре да не пипа температурата на прехвърляне. Зимата ако кара на къси разстояния по-добре на бензин. Все пак колата си е един бирник ,само се налива в нея.

VenZo

Екстра е разхода. Аз също съм с фокус с ГИ обаче все още за не съм го засякал, а е на 3 месеца (rofl) датчика на километража е бъгнат, а не ми се дават пари, освен ако не изпадне някой от морга по-запазен. Иначе как я засече ? На пълна бутилка от една бензиностанция по едно и също време ?

Dmitarcho

По ефтино от газта няма - спор няма. Нафтата от тубата с фунията все по-трудно се намира - и трябва да е от доверен източник - иначе лошо ;) В пари ... моя параход гори 20 лв. на 100 км. градско ;)
Ръца Пръца

К.Методиев

С 36 литра газ до момента съм изминал 410км и продължавам да карам до кога ще си покаже.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

nikolai_kn1979

Засякох я като заредих на Шел до горе, а след разходката пак до горе на същата колонка.Това не е на магистралата но все пак извънградско .Предния ден бях сменил въздушния филтър което би трябвало да е от значение.

VenZo

Цитат на: nikolai_kn1979 в 07 Септември 2014 08:28:35
Засякох я като заредих на Шел до горе, а след разходката пак до горе на същата колонка.Това не е на магистралата но все пак извънградско .Предния ден бях сменил въздушния филтър което би трябвало да е от значение.

Аз мисля, че има разлика в зареждането сутрин и вечер.. Според мен налягането е по-голямо сутринта.

hotblooded

 Налягането е различно на всяка гЪзстанция, но не с много. Разликата между сутрин-обед-вечер обаче е плътността на газчицата, която се влияе от температурите.  Ако заредите догоре сутрин, на станция с изряден копмпресор, а после допълните вечер на станция с слаб компресор - ще ви се стори че колата е супер икономична, а обратното - че нещо и става и гори като за световно.

Alexi

да внеса малко яснота .. резервоара на станцията масово е заровен в земята и там цяло лято е горе долу една и съща температура денем/нощем .. газта се продава втечнена .. веднъж втечнена нейната плътност слабо се влияе от налягането - дали ще е 10 бара или 12 след помпата ,течностите знаем че са трудно податливи на свиване .. за сметка на това има съществени разлики в качеството на самата газ ,в общи линии и станцията не знае какво продава точно като състав ,каквото доставят това продава .. примерно ако случиш на "лека" газ ( с повече пропан ) разхода се вдига особено с обикновено АГУ

К.Методиев

При мен от ниско налягане на газта при зареждане колата спира да върви осезаемо, затова си я прикарвам на компресора на 10 атмосфери и допълвам бутилката до макс, с въздух след процедурата колата си къса гумите, а преди това няма вървене.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


Alexi

налягането на газта в бутилката зависи основно от нейния състав и околната температура ... и да я надуеш на 10 бара ,ако е "тежка" ( т.е. по лесно кондензира ) налягането ще падне като покараш .. за това има зимна и лятна смес но никой не я спазва ..

К.Методиев

Пада така е но е вариант да върви нормално.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.