Sierra 2.0 EFi OHC - back pressure

Започната от Pyrhel, 05 Юли 2014 18:31:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Не можах да намеря инфо, на атмосферен 2.0 OHC EFi нужен ли е някакъв бекпрешър, за да върви нормално? От крайното гърне ли се получава попринцип? И какво се случва ако е примерно що-годе "отворена" генерацията?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


vladi tanev

Зависи какво имаш в предвит под що годе отворена ако е доста отворена генерацията да определено няма да върви колата добре има нужда от някакъв бекпрешър за да си върви добре колата, не е задължително да е от крайното гърне по напред към мотора е по добре. 
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа

Радко

#2
Знаеш какво се случи при мен  :D Аз съм с ф56-7 някъде вътрешен. Имам 3 гърнета(резонатори 2 и едно ускорително) като едното резонаторно ми е със стеснения(да прави евентуално бек прешър) което е веднага след изпускателния колектор. То е и с цел да заглушава звука. Разлика не усетих във вървежа  :-[ (май), но като цяло OHCто си е скопано след 5000 оборота. Няма мъчих се да го тръгна да върви и там но не и не. Та .. теоретично трябва да има малко след 3000-4000 оборота. Но със стандартната генерация май си има постоянно. EFi-то даже може да иска повече от при мен не съм сигурен.

Pyrhel

Имаше 3 гърнета - 2 средни, които бяха малки, приличаха на някакви резонатори и като ги гледам как са тръбите - влизат и излизат в една ос, предполагам, че са отпушени. Имаше и крайно, стандартното - бойлера, който го отрязах и н негово място няма нищо. Мога ли с нещо да симулирам бекпрешър, без да заварявам гърне?
Попринцип налягането, което се създава не трябва ли да окаже влияние само в ниските, защото на тоя мотор в целия диапазон е зле...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

cosworth team ruse

не знам какво не му харесвате на мотора,моя е NRB кода ,115 коня и с диф 3.91 и колектор 4-2-1 доста добре изпъва
FORD SIERRA POWER