C-Max Бордо на G_o_c_e_v

Започната от G_o_c_e_v, 17 Октомври 2013 20:58:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Ozzie

Ако не е тайна, колко е трудно да се свали малкия триъгълен прозорец, за да се демонтира предния калник?
Ако си го правил ти.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


Alexi

неделя да почерпиш :))

G_o_c_e_v

Ozzie, майстора го сваля, но го питах лесно ли се сваля и той каза да ама е поразглобил това онова
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Ozzie

10х
Сега като се загледах, то май само тавана и врата на багажника не са минали на боя?  :))
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Bizu

Доволен ли си от майстора, който ти е боядисвал колата, тъй като и на мен ще ми трябва такъв човек?

G_o_c_e_v

Да, доволен съм. Младо и отговорно момче. Работи все едно за себе си я прави. Има мерак и хъс да работи.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Много мощност има тоя звяр, та си прави дупки за второ гърне.
[attach=1]
Скъсала се е едната шпилка и от там е заминала гарнитурата.
[attach=2][attach=3]
Свалях катализатора, за да избия скъсаната шпилка
[attach=4]
Купих нова гарнитура, която не можах да ползвам, защото фланците са свършили от корозия и не уплътняват равномерно
[attach=5]
Дялнахме една втулка на струга, за да избегнем кривината
[attach=6]
Навих един ред азбест, подпрях с кръгче от клингирит и така стегнах двете половини
[attach=7]
Ако се чудите как го хванах тоя дефект, ами между смените на скоростите, когато мотора се разтоварва се чува звук наподобяващ разтоварващ клапан на бензинов турбо мотор.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

казваш "катализатора" ама той най вероятно отдавна е изгорял :)

ivchotr

Що просто не шлайфна леко челата на фланците? С втулката е станало добре, ама като се завари от ръжда към тръбите, следващото сваляне на гърнетата може да се превърне в приключение.

G_o_c_e_v

Цитат на: Alexi в 23 Юни 2021 21:58:38
казваш "катализатора" ама той най вероятно отдавна е изгорял :)
От към турбото не може да се види заради кривката, обаче от към меката връзка, като погледнеш мрежичката си стои и няма нищо полепнало по нея. Не че знам, какво трябва да има там де.
Цитат на: ivchotr в 23 Юни 2021 23:18:04
Що просто не шлайфна леко челата на фланците?...
Шлайфах ги с ламелна шкурка, обаче много  са корозирали и няма метал. Може би трябваше наварка с Ц/О и тогава да ги изправя челата ама става зор ваденето на задната част на аспуха, защото е едно цяло от тази снадка до задната броня.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


zloster

Цитат на: G_o_c_e_v в 24 Юни 2021 08:24:34
От към турбото не може да се види заради кривката, обаче от към меката връзка, като погледнеш мрежичката си стои и няма нищо полепнало по нея.
Щом е там питата/мрежичката е добре. Тънкият момент е, че разрушаването започва от към входа (след изпускателния колектор). Ето малко видеоматериали:
1) https://youtu.be/bEiWcNrypxw?t=113 - вадят питата
2) https://youtu.be/bEiWcNrypxw?t=165 - трябва да се вижда, че не са запушени каналите/проходите. Ако има запушени, температурният режим се променя, питата страда от неравномерното нагряване; турбото страда заради повишеното съпротивление и т.н.
3) https://youtu.be/pr6ORERpuk4?t=287 - кончината на един катализатор нагледно. След момента с дино-стенда показват и остатъка от питата (парчето, което държи, докато обяснява)
4) https://youtu.be/ekQcy6GN1pM?t=368 - тук са кадри заснети с висока честота и забавени. Точно на този момент коментира, за огъня след катализатора - това означавало, че работи. Не влиза огън в него, но след това има. Значи гори нещо. А тук е снимано на тъмно, да се покаже как свети от високата температура: https://youtu.be/ekQcy6GN1pM?t=420
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

G_o_c_e_v

Не се сетих да светна с нещо от горе и да гледам ама то и няма проблеми колата. Върви кат хала обаче смърди зад нея отвратително когато е студена.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Айде и главина номер 4 я смених. Оригинална FoMoCo на 320к км.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Да дам малко статус за автомобила, все пак много хора я знаят. Появи ми се едно бяло къдене на студен мотор в студеното време, съпроводено с остра миризма от изгорелите газове и претрисане на демферния маховик. Като се стопли, проблема силно намалява и почти не се усеща.
Имаше предположение, че гори антифриз, но нивото не е мръднало въобще. Така стигаме до втория заподозрян, дюзички. Колата не записва грешки за нищо, пали от раз, върви добре и има мощност. Като я натиснеш да върви на 5-та,6-та си поема адекватно за мощността и НЕ влиза в авариен режим. По препоръка налях добавка за почистване на горивна система на Бардал (3 флакона за 60л и напълних до горе) минах 380км и подобрение има, НО пълно изчезване на проблема няма. Ще продължа с карането, докато издумкам цялата нафта в резервоара и ако претрисането остане (чува се как се срива работата на мотора) ще закарам колата във Варна в Мотор Консулт да и замерят дюзите и евентуално да ги почистят.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Alexi

то и сам можеш да замериш обратната нафта ,да се ориентираш накъде са - нафтата трябва да е малко ( че имаше един колега ползваше буркани от компот щото по малки буркани много бързо се пълнели и не можел да мине 3 минутния тест :)) ) и между отделните дюзи не трябва да има повече от десетина процента разлика във върнатото гориво

G_o_c_e_v

Заключвайте темата, автомобила е продаден. Ще отворя нова тема с новата придобивка.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!