C-Max Бордо на G_o_c_e_v

Започната от G_o_c_e_v, 17 Октомври 2013 20:58:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ceslav

Цитат на: G_o_c_e_v в 30 Март 2015 18:24:22
Открийте трите разлики...
Преди...

След...


Какво фолио си ползвал?Много гот изглежда!


G_o_c_e_v

"Алуминиево фолио-самозалепващо" се води.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Ти да видиш, половин година не съм писал в темата. Колата само се кара, а не съм правил нищо по нея. Предстои ми смяна на задни биалетки, но не е наложително, а й не са скъпи. Днес врътнах едни 680км със спокойно каране и средния разход радва.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Всичко това може само да те радва ;D
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

ем тя млад организъм кво да се счупи :)

Liky

#245
Цитат на: G_o_c_e_v в 22 Май 2016 20:44:19
Днес инсталирах нова джаджа в колата...
[attachimg=1]
Прекарах си кабел до жабката за аукса и кабел за захранване. Взех ток преди буксата за Сонито.
[attachimg=2]
Когато дам на контакт, Сонито и тва чудо тръгват заедно, когато извадя ключа, спират.
[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

Благодаря на Васко ihovahi че ме здоби с това устройство.
Презентация на устройството

Взех си единт такъв модул, какво значи преди буксата на сонито че си взел ток, преди нея има кабели които отиват към нея, някой от кабелите ли си оголил ? А ако така и така вадя касетофона по-добре ли ще е ако и AUX  кабела вместо да правя дупка в жабката че да стигне до нея да му свържа жиците отзад където влизат тези на оригиналния ? Ето и снимка на касетофона ми.


G_o_c_e_v

Цитат на: Liky в 28 Юли 2018 16:17:32
...какво значи преди буксата на сонито че си взел ток,..., някой от кабелите ли си оголил ? А ако така и така вадя касетофона по-добре ли ще е ако и AUX  кабела вместо да правя дупка в жабката че да стигне до нея да му свържа жиците отзад където влизат тези на оригиналния ?
Точно съм заголил кабел с "+" след контакт. Вече за Аукса ти си решаваш, как ще ти е по удобно. Според мен си изведи аукс в жабката, защото ще може да включваш и други устройства към аудиото на автомобила, ако на това устройство му стане нещо, а ако го потвържеш директно, при евентуално разваляне на устройството няма да имаш аукс.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Днес сменям задните оригинални Фомоко биалетки с Лемфьордер.
[attach=1]
Подготовка за рязане с шлайфче, че не се развива най труднодостъпния болт.
[attach=2]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

V.Buzev

Цитат на: G_o_c_e_v в 29 Юли 2018 11:22:47
Днес сменям задните оригинални Фомоко биалетки с Лемфьордер.
........

какви бяха симптомите, че да ги подмениш - чукане, стържене или нещо в поведението на колата?

Ozzie

#249
Тропат при неравности, точно като разхлопана биалетка.
Най- ясно се хващат на канал (т.е. колата да е стъпила на гумите) - като я изпляскаш биалетката с длан отдолу се чува познатия звук.
Моите съм ги сменял на 24.09.2016 г. при 142 000 км. показание на километража - 80 лв. с труда и биалетките.
Иначе хлопането го имаше още като купувах колата. Беше заминала само дясната.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


xpl0d

И аз имам някакво тропане на Фокуса МК1, то не е като тропане, ами е нещо като, че ли има разхлабено.. Така и не мога да го хвана, биалетките са сменени преди 10к км. Остава да видя шарнирите, които между другото си са оригиналните, нитовани са.

G_o_c_e_v

Цитат на: V.Buzev в 30 Юли 2018 09:43:20
какви бяха симптомите, че да ги подмениш - чукане, стържене или нещо в поведението на колата?
На слаби неравности се чува най отчетливо тропането, защото окачването не се движи в големи амплитуди, а до толкова, колкото да обира луфтовете на разбитите биалетки.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

V.Buzev

Благодаря за уточненията:)

G_o_c_e_v

Днес настъпи време за смяна на консумативи, след като пресрочих с 1200км, заради друго, което беше в сервиза...
[attach=1]
Отново заложих на филтри Ман и маслото Кома
[attach=2]
След това и мивка, че докато я запаля след смяната на горивния, всичко стана нафта...
[attach=3]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Каква кола си взех, че от година на година да пиша за нея не знам ццц... :D
Още съм много доволен от избора си, всяко каране е удоволствие и едва ли ще я сменя още дълго време. Като цяло колата е топ, обаче предните ми калници се пробиха долу на сгъвката. Явно се събира мизерийка и ... Смених и лагера на компресора на климатика и пистовия ремък, че май ремъка си беше още с колата както я взех. Двигателя е пушка, настъпиш я и излита, но мен вече си ме кефи да я водя кротко, само и само да прекарам повече време зад волана. С моята работа има време, когато не я паля кажи речи 2-3 седмици, но не ми е правила проблем. Какво повече да иска човек?  ^-^
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Ozzie

Абе радвай се.
Аз се чудя от къде ми дойде разход 6,5/100 (по колонка) и то извънградско, при положение, че изобщо не сме му вадили душата на мотора, дори и на магистралата.
Другия месец пак ме чакат едни 1100- 1200 км., та дано видя по- ниски цифри.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

G_o_c_e_v

Може горивото, външния въздух, пък и сега климатика се ползва повече. Факторите, които оказват влияние се трупат. Сега Август ще го водя на Гръцко, да видим какъв разход ще ми даде до там и обратно.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Ozzie

Горивото е от Петрол + BARDAHL B.D.C
На тръгване, във Варна заредих на самооблужването, в Пловдив на някаква в града, пак Петрол.
Вярно, че 3/4 от разстоянието (~ 600 км.) карах с включен климатик (21.06 си беше доста жега), но чак толкова...
Миналата събота, след 400 км. само градско ми даде ~ 7,5/100 по колонка.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

G_o_c_e_v

Айде един датчик на АБС-а преден се обади и го замених след, като си приключих жътвата 8)
[attach=1]
И стария го извадих цял
[attach=2]
Причината за смяната беше, че от време на време ми светваше символа за АБС придружено със съобщение за ограничена работа на ръчната спирачка. Дано не светне повече.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Периодично ми светва пак лампата на АБС-а, когато карам и от много далече леко обера луфта на спирачките и почна да спирам леко леко, усещам как педала ми приритва все едно едното колело се сурка и АБС-а сработва. Обаче то натиска на педала е толкова лек, че със сигурност не ми блокира колелото. Чудя се дали след, като смених датчика, проблема няма да ми е в лагера, или магнитната му част, защото, като върна контакта и пак запаля символа за АБС в повечето случай изчезва, а в редките случаи, когато остава да свети, при потегляне и изминаване на няколко метра тогава гасне. Ще имам да се заигравам с нея щот на диагностиката ми излиза и разни грешки за срив в комуникацията между разни модули ама сега не помня кои бяха. Пак ще пиша тук, за да потърся съвет от Вас.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!


Gredarov

Срива на модоли е от скапаното табло с бушони. Така са направени пинчетата, че губят контакт. Трябва да ги изкриви за да контактуват по добре. За съжале и всичките. Ти предни лагери не сменява ли скоро? Те не са ли с датчик като задните?

G_o_c_e_v

За скоро не знам, трябва да си погледна тефтера, кога съм ги сменял тея лагери. Задните са с датчика в едно, предните са отделно.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

И ето, че ми излезе харч по колата. Взех си  чисто нови предни калници, които чакат да се освободя и да ги монтирам и евентуално регулирам преди боядисване.
И ми се спука маркуча, който преди 6 години смених.
[attach=1]
В мото пфое му търсят 270лв, Аз го намерих пак оригинален за 170лв
[attach=2]
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Маркуча го смених със силиконов за 30 ина лв. Вече около година държи  (rofl)
Калниците са изгнили ли, че ще ги сменяш?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

Калниците да, долу при згъвката явно се събира мизерия и там се пробиха, освен това на единия имах и деруга от колело, докато децата играят пред нас.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

А здравейте. Максито продължава да ме слуша. Проблема с АБС-а май го оправих (поне за 1000км не се е проявявал повече). 8 години след покупката продължава да ме радва всеки път, когато го карам. Разхода е нищожен, като се прибера в Шумен и приблизителен пробег от 1000+км ще споделя разхода. Върви на сувалка, когато ми потрябва мощност си е там. Абе може би Аз съм единствения, който се радва толкова на Форд 🤣
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Аз също много и се радвам на моята  :))
Дано ставаме все повече....
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

G_o_c_e_v

За 1140км, това е разхода. Утре на бензиностанцията ще го проверя.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

Заредих 41л гориво на 750км изминато разстояние.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

G_o_c_e_v

От 2 години имам купени калници и чак сега им дойде реда за боя. Покрай тях ми оправиха и други детайли, като предната броня, предния капак, вратите, задните калници с праговете и над вратите барабар😄
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!