Монтаж на бардолини

Започната от К.Методиев, 28 Януари 2013 12:21:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

К.Методиев

#30
Днес и стегнах времената и ще видим какво ще се получи като разход, а относно кривата която получавам трябва ли да е равномерна, защото на едно място гледам че се получи малко пропадане, мисля да го фиксна леко точно там, че май не е добре така.

Като цяло е доста трудно да се стабилизира бензиново време много бързо се изменя, дори с равномерно поддържане на скорост и обороти и без да се променя позицията на газта.

Преди малко говорих с един приятел дето се занимава с газови и ми препоръча да намаля налягането на 1,1 и да направя отново автоматична настройка, как мислите да сваля ли налягането?

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.


lazarkk

Цитат на: DidiBao в 12 Февруари 2013 15:18:06
Днес и стегнах времената и ще видим какво ще се получи като разход, а относно кривата която получавам трябва ли да е равномерна, защото на едно място гледам че се получи малко пропадане, мисля да го фиксна леко точно там, че май не е добре така.

Като цяло е доста трудно да се стабилизира бензиново време много бързо се изменя, дори с равномерно поддържане на скорост и обороти и без да се променя позицията на газта.

Преди малко говорих с един приятел дето се занимава с газови и ми препоръча да намаля налягането на 1,1 и да направя отново автоматична настройка, как мислите да сваля ли налягането?

Аз карам на около 1,2 и съм най- доволен от това положение, иначе много ми играе налягането на газта при каране, при 1,1 до 1,3 седи най- стабилно.

tropper

#32
Кристияне, газаджиите наистина препоръчват, това което ти е казал твоя човек - 1,0 до 1,1, но съм по-склонен в случая да се доверя на Лазар  (thup) Провери при кое налягане ти го държи най-стабилно. Ако играе с повече от +/-10(15)% при различните режими - газ до ламарината по баир нагоре, ППХ по баир надолу и други :) ще е зле реакцията на двигателя и също и разхода, независимо точно колко е налягането.

П.С. Горното газаджия няма да го направи, щото трябва да се занимава с колата два дена  :D , ама ти като го правиш за себе си можеш да поекспериментираш  (thup)

П.П.С. Ако пък много ти играе налягането при всякакви настройки - провери дали нямаш изпуснал вакуум някъде - аз така се мъчих няколко месеца докат го открия  :)) и се оказа че ми се е стопил точно вакуума, който отива в изпарителя да му дърпа мембраната  :))
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

К.Методиев

Ами ще се ескпериментира, а да ти кажа налягането се мени и може наистина да е вакум някъде, но тва лесно да го проверя, ще се тества тези дни, че съм на работа.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Така днес проверих вакума към редуктора, ми изпускал е малко на единия троиник, смених го и налягането почна да се държи стабилно, свалих налягането уж до 1,20 бара, пуснах и една автоматична настройка и този път каза, че всичко и е ОК, нямаше проблема с намаляване на щуцерите.

Така друго се сетих днес даже се и пробвах да го направя но, не ми върза, искам да вкарам показанията от сондата на бутилката на бутона за инжекциона, че за момента още си ми седи стария и съответно да го махна, но на копчето на на ГИ има 3 пина те са за нивомера, на нито един няма захранване, а погледнах схемата и от компа би трябвало да дава 5V, на един от пиновете, но от компа кабел не излиза, съответно и тази настройка не е активна в софта на газовото. Ако някой е връзвал нивомер на ГИ да сподели как се връзва, че да не го пречукам.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

К.Методиев

Вчера си правих няколко теста на газовото в движение с лаптопа закачен на диагностика, при газ до ламарината налягането ми пада до 0,9 настройката по принцип ми е на 1,2 при тест със 170 на магистралата си задържа налягането на 0,9 та се чудя сега това налягане нормално ли е да пада така, иначе в другите диапазони си работи перфектно.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

lazarkk

Според мен изпарителя е слабичък, при мен всички проблеми с налягането според мен са заради него.

К.Методиев

Може и да си прав, но нали го дават това томасето до 100кВт (136 коня), аз ако го душа с 1,8 мотор значи спецификацията им е много извън реалността, нещо ми се въртят мембрани, но първо ще говоря с един човек по въпроса.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

lazarkk

Дават го, ама... Незнам как седят нещата, може да има правило, например изпарителя да е поне 10-15% по мощен от колата. Или както казваш, просто лъжат в характеристиката. Нямам друго обяснение. Ако караме на налягане 1,5бара неискам и да си представям колко ще падне.

К.Методиев

В интерес на истината се държи добре във високите, не се усеща пад на мощност, но все си мисля, че ако си държи 1,2 ще е по добре, а относно това дето си мислиш с процентите възможно е и да е така, но все пак моя мотор е 115 и тези проценти си ми остават запас.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.