Добавки - помагат ли наистина ?

Започната от Bobi, 29 Септември 2011 01:40:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

за зимата - алпин дизел употребявам аз .. но има смисъл само около -20° и надолу


Pyrhel

Днеска отидох в кварталната железария, купих 1 литър газ за горене, спрях на бензиностанцията набухах цялото шише в резервоара и допълних догоре с нафта. Да видим какво ще стане... :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi


petarrs

Цитат на: Pyrhel в 23 Октомври 2011 22:07:29
Днеска отидох в кварталната железария, купих 1 литър газ за горене, спрях на бензиностанцията набухах цялото шише в резервоара и допълних догоре с нафта. Да видим какво ще стане... :)
(stir) забъркал си и ти едни отвари  ;). Ще чакаме да кажеш дали си осетил нещо

beware of the monster

petermitkov

Ако има положителен ефект и аз ще бухна една бутилка.
sapienti sat

escobar

А какво очаквате да стане? Положително ще бъде, ако не се скапе нищо.

Alexi

газта за горене всъщност е керосин .. на керосинова основа са и всички добавки .. но според мен истината се крие в другите вещества които са в много малък процент в добавките .. няма как да стане нещо сериозно за горивната система ,но няма и да се постигне ефекта на качествена добавка .. а най добрата добавка е качествената нафта комбинирана с повечко стъпка за избелване на ауспуха  (whip)

Bobi

Цитат на: Pyrhel в 23 Октомври 2011 22:07:29
Днеска отидох в кварталната железария, купих 1 литър газ за горене, спрях на бензиностанцията набухах цялото шише в резервоара и допълних догоре с нафта. Да видим какво ще стане... :)

Ъъъ, ти сериозно ли ? >:D

Pyrhel

Мда, днес забравих да ти се похваля... Засега Кочко (Мондеото :))) не е дал признак за промяна. Трябва да го дам на някой да го изръчка, за да видя какво излиза от ауспуха...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Bobi

Аз това го направих още предния път като отивах към Пловдив, но ме беше срам да го призная тук  :))


G_o_c_e_v

Предния път ползвах добавка CARLUBE Diesel clean-burn

Тази е 9лв и е за 50л гориво.
Сега си взех друга, ама пък нея забравих да снимам... 13лв в метална кутийка и е за до 75л гориво
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

miri4

Мисля че при ТДСИ двигателите добавките са опасно нещо .  От  личен опит го казвам. миналата година ришх да пробвам с  Редекс и след два дена  инжекторите се скапаха . Смяна на клапанчета...  900 лв. и добавката на боклука. Не знам ....може и да е чиста случайност.  Ако  някой има опит да споделя (hammer).

Bobi

miri4  ???. Силно се надявам това да е било чиста случайност...

escobar

Дори да не е само заради добавката, най-вероятно е катализирала процеса.
Някъде бях чел, че тия за прочистване така добре действали, че разбивали цялата утайка и налепи от резервоара и право у инжекторчетата и двигателя.

Pyrhel

Ако филтърът е читав - няма проблеми с вода, парафин, утайки... След (явно) всеобщоизвестните драми, които имах с горивната с-ма, реших да режа всеки един филтър, за да го изследвам - какво има като мизерии по филтриращите елементи, качество и т.н. Та от моя филтър съм вадил малки парчета пирони, стружки, дървени клечки. Парафина и водата станаха нещо нормално. Предния собственик вероятно само дето не е срал в резервоара. Като се видят мизериите и човек претръпва :)

Та по повод какво ще се вкара от резервоара може да се направи един елементарен тест. Дизеловите филтри имат тапа за източване. В една по-голяма чаша се излива нафтата преди сипването на добавката и се позаплаква малко филтъра с чиста нафта. Закача се филтъра, слага се добавката, като свърши резервоара - същата процедура и се гледа какво има в чашката :)

Откакто бутам нафта от Лукойл проблеми с вода, парафин, мизерии - не съм имал. Филтъра не съм го свалял последните 7-10к км, зареждал съм от еко, омв, газта сипах - ще е интересно при смяната му да погледна какво има вътре...
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

Това е което смятам да натъпча в резервоара...
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Pyrhel

Можеш ли от близък план да му снимаш съдържанието?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

G_o_c_e_v

#47
По добре да ви го напиша....
Състав: Разтворител нафта /петрол/, тежък аромат 1-10%. Нафта /петрол/, тежко хидродесулфатизирана 20-80%. 2-етилхексилнитрат 15-25%. 2-етилхексилнитрат 1-<25%

edit: http://media.snimka.bg/9586/025427544-big.jpg?r=0
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

miri4

#48
Цитат на: escobar в 25 Октомври 2011 22:10:11
Дори да не е само заради добавката, най-вероятно е катализирала процеса.
Някъде бях чел, че тия за прочистване така добре действали, че разбивали цялата утайка и налепи от резервоара и право у инжекторчетата и двигателя.

И аз си мислих точно по този начин .Дори филтъра да е перфектен налепите след него по тръбите ,рейла и инжекторите са достатъчно като се резтворят да тръгнат през инжекторите и да ги запушат.Нашите инжектори вътре са чисто часовникарска работа,много финни и нежни. Така че аз продължавам да си мисля че на ТДСИ не се слагат добавки.

Alexi

това не е доместос сипан в тоалетната ,нещата не се случват точно така .. най общо казано ,ако инжекторите ти ще си отиват няма да им помогнеш с добавки ,или ако ще карат още с добавки няма да им навредиш .. добавките са 90% реклама и 10% някакъв ефект .. всеки грамотен човек който им прочете съдържанието вижда ,че са 90% нафта и нещо си ама това 0% нещо си сложено на 1:50 става 1:500 и реално все едно е нищо .. трябва да караш хиляди км че да има някакъв ефект ,а отлепяне на налепи в количество да ти запушат инжекторите няма как да стане ..


Bobi

Всъщност става... Ако си разглобиш двигателя на съставни части и го почистиш :)

Alexi

тръбичките за високо налягане не се чистят,сменят се ако се наложи да се демонтират по някакъв повод .. и най малкия боклук там може да доведе до замърсяване и дефектиране на инжектор .. обикновено се сменят и при подмяна на инжектори .. абе да не ти идва до главата  :))

mitaka25

#52
Повече от 4 години се занимавах със всякакви възможни добавки за всевъзможни проблеми.
Интересното е че добавката не е предназначена за постоянно ползване - сложи 1-2 пъти в годината за почистване на горивната система ако се налага.Аз не съм ползвал и не мисля да ползвам такива неща докато не е наложително.

zliqiliq

Абе и аз да попитам нещо.Днес един колега ми вика:
-Ти слагаш ли масло в нафтата?а аз
-Нееее
-Защо?
-Защото не смея.
И така си поприказвахме за мотора за това как смазвало в жегите ГНПто и т.н.Чел съм в друг форум за тази процедура за турбодизелови двигатели(не комънрейл), но са слагали двутактово масло(двигателно масло за двутактови машини) в съотношение около 100:1.Обаче моя човек (инженер) ми каза за хидравлично масло.Стана ми доста интересно понеже имам неограничен достъп до въпросното масло понеже работя на стенд за изпитание на хидравлично серво.

Alexi

ако и турбото ти не е с променлива геометрия можеш спокойно да слагаш ,но според мен е излишно ...

VENTCI

Имам приятели, които редовно слагат - дозата е 5 мл. на литър гориво т. е. около 300 мл. на резервоар. Пробвал съм и аз на моята кола, а преди години и на Ескорта и според мен мотора започва да работи малко по меко. Слагал съм двутактово масло полусинтетично, а също и Хускварна за моторни триони - проблем не е имало но в края на краищата не знам дали има голям смисъл от добавянето му. Ако питаш стар дизелджия със сигурност ще ти каже, че е препоръчително - пробвай и ще споделиш тук.

hotblooded

 Относно маслото - аз лично не бих сложил. Не за друго, а защото все още не е тестван ефекта върху чужда кола, а моята не е опитно зайче. Помпата и дюзите на комън реил, че дори и за пома-дюза са пресмятани за гориво с определен вискозитет и определена плъстност. Ако карате с качествено гориво - няма проблеми. Ако слагате калпаво - няма да ви помогне. Някои двигатели работят по-меко ако има масло в нафтата. По старите дизляци - ами те могат да си работят и с чисто масло, даже и с отработило масло - е скоро "запичат" дюзите, но поне се демонтират лесно, чистят се разпръсквачи и заминаваш... Маслото води до повече нагар по изпускателния тракт и то до мноооооого повече! А като си нацапаш хубаво подгревните свещи - те хем работят, хем не подгряват. Клапана на EGR - също. Нагара по челото на буталото може да доведе до много кофти последици, дори и до прогаряне на буталото
  Почистващите добавки - по същество - това си е разредител. Имат по скоро профилактична роля - слагаш и нямаш проблеми с утайки - защото не се образуват такива. Ако вече имаш утайки в резервоара - няма такъв филм да се разтворят и да минат през филтри че и помпа за високо налягане, че и фините отвори за дюзите.. ще се спрат във филтъра - може да ги няма в "кек"-а. А ще си останат по хартията - може да източите чиста нафта от дренажа и въпреки това филтъра ви да е забит - случва се и с други филтри, не само по автомобилите.

zliqiliq

Някои са слагали моторно малсо,за което и аз съм чувал но не ми се занимава да копувам при положение че почти нямало разлика.Аз говорих за хидравлично масло от което имам доста.Маслото е приста ама ни го карат в 200 литрови варели и единственото което знам е че е малко по-рядко от зехтин.И моя човек ми вика че е слагал на Фиат Брава или нещо си там на 50 литра нафта около 1 литър от това масло в продължение на 2-3 години.А за турбото да си призная не знам какво е но ми се струва че не е с променлива геометрия.

TourneoRS

Малко да ръчнем темата  8) .
Днес отидох да си сменям амортисьорите на 20 км от Русе , преди да тръгна гледам стрелката на горивомера е на първа черта отдолу . Викам си я да пробвам нещо , ръгнах вътре 1 литър газ за осветление  ;D . На отиване нищо не разбрах , но на връщане май и колата беше радостна от здравите амортисьори и сякаш  доускорението беше много по- добро . Може и да си внушавам разбира се , кляках да душа отзад като пърч девствена козичка , но някаква разлика в миризмата не усетих . В резервоара сигурно съм имал около 10-12 литра , следващата седмица ще зареждам и мисля да му сложа 1 литър синтетично двутактово масло .. поне такова има бол  ^-^  .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

hotblooded

 Твоя трактор ще върви със всичко! Просто тези двигатели са всеядни...... няма да се учудя и ако напълниш една кофа от Дунав след КТМ-то и я сипеш в резервоара - пак да работи :)