Впечатления от Мото-Пфое

Започната от Pyrhel, 22 Септември 2011 03:56:08

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Pyrhel

Като цяло нещата, с които мога да се справя да си ги върша сам. Обаче се налага да ходя и по сервизи. Сметнал съм, че е по-добре да отида в официален сервиз, където не се чудят на коя страна да ми развият гайката от лагера на главината, да имат подходящите инструменти... Като цяло - първо да не виждат за първи път този проблем и второ - техническта документация на модела да е пред тях и достъпна в пълната си форма.

Понеже живея в Младост - ходя в младосткото МП като за най-близко и удобно. До сега мога само хубави неща да кажа. Ходил съм за няколко тампона, лагери на предните главини, демпферна шайба, ремъци... Нещата стават бързо + че ако в сервиза забележат нещо после ми казват. Все така се случва, че на смяна е Иван Стоев - и когато си записвам час, и когато оставям колата - на всичките симптоми им цели решението веднага :) И още нещо - отивам, записвам си час, "колко ще струва това горе-долу?" -> "Около 250-260 лева". На другия ден оставям колата, следобяд я взимам -> 255 лева.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


petermitkov

#1
 Потвърждавам за младоското МП - сменял съм семеринг на двигателя към скоростите (много леко беше протекъл), предни накладки и масло с филтри. Цените са такива каквито приемчика казва и правиш сметка. В друг сервиз ми бяха искали повече за смяната на семеринга защото се разглoбява половината кола и се сваля гредата под двигателя. После трябва да се прави и реглаж на предния мост.
Пърхела ми диагностицира и че мойта демпферна шайбата е за смяна - колко излезна при тебе този ремонт+самата шайба?
sapienti sat

Bobi

Аз също бих искал да похваля МП- Младост и в частност приемчика Иван Стоев. Много разбран и любезен господин!

Polly

От октомври 2002 г., откакто подкарах първия ми форд - Форд Фиеста посещавам за по-сериозни ремонти /със старата фиеста/ Мото Пфое Люлин. През всичките години се убедих, че официалния сервиз, въпреки че на пръв поглед излиза по-скъпо в дългосрочен план ремонта излиза на по-евтина цена на първо място ремонта с оригинални части, познаването на форд като двигател, окачване, реглаж и не на последно място гаранцията и възможността, ако нещо се развали да ти отстранят повредата като гаранционен ремонт.


Освен това искам да похваля и тенекеджийното. Лятото имах драскотини по капака и покрива, пребоядисаха колата с отлично качество.
Името няма значение...
                                  Важни са ХОРАТА, които седят зад него!

amplified

Слагал съм автопилот на мондеото там... справиха се въпреки, че аз им казвах какво трябва да се случи.
Приемчикът, който ме прие се правеше на много важен. Измисли си, че съединителят ми е за смяна - тогава колата беше на 30,000км, само и само, защото ми разправяше колко е невъзможно да се сложи автопилот и аз му го обясних стъпка по стъпка. После просто беше длъжен да се направи на интересен.
Смесени мнения имам за тоя сервиз само, заради този индивид.

Jumper

Нали знаеш, че във всяко стадо си има мърша? А искаш да кажеш темпомат, не автопилот? Щото за кола все още автопилот не бях засичал :)  :P

yoshi

днес излязох от МП люлин от реглаж,незнам какви са цените по принцип но ако незнаете там за 75 лева,а като времетраене беше около 3 часа,силно се съмнявам че пак ще ида там за реглаж  (angry) времето като изгубено е ужасно много  >:(

escobar

 Ами офертата на Люлин, поне за мен, оставям колата сутрин, после залагам на метрото и чакам обаждане... Защото времетраенето на дейностите по сервизите е много относително понятие. Казват едно, изпълняват го за друго, таксуват те по трето, а чакаш за четвърто. Това не се отнася само за МП.

Alexi

много евтино ,3 часа за 75 лв .. ако са работили нон стоп ми се струва евтиния .. тука в Шумен е около 50 лв за час

Чебурашка

Здравейте,ходил съм в люлин няколко пъти за боядисване и  не съм много доволен -полепнали прашинки,капки лак по ръбовете.Сега имам за смяна челно стъкло и се притеснявам да не надраскат някоя лайсна или да го залепят накриво.Някой ако е сменял стъкло в люлин може да напише впечатленията си.


Dundee

+1 положителен отзив и от мен.
В понеделник им поисках да тестват амортисьорите и да регулират фаровете на колата. Свършиха ми работа безплатно. Приемчикът (Георги Митев) дори ме попита искам ли да проверят още нещо. Питах дали ще могат да включат дневни светлини. Човекът веднага отиде при ел. техника за да видят какво ще каже VIN-а. Понеже не бяха сигурни дали наистина има необходимото окабеляване в колата се уговорихме да я оставя в сряда за няколко часа, за да имат повече време да видят на място, не само по данните от каталога.
Оказа се (очаквано) че няма заводски вградена инсталация за дневни светлини. И пак не поискаха да плащам за проверката (това при другият приемчик, Иван Стоев). Отделно при приемането в сервиза човекът направи стандартния оглед на светлини, чистачки, ходова част и т.н., който пак е безплатен. Предупреди ме че предните накладни са за смяна. Има възможност да монтират някой от т.нар. модули за дневни светлини, които се продават на различни места из нета. Правили са го вече, естествено на техните цени за труд.
На следващия ден ми се наложи пак да ги посетя, този път принудително. Алармата се беше ошашкала нещо, вероятно докато някой е ровел из ел. инсталацията. Пищеше постоянно, без да мога да я деактивирам, та се наложи да я изключвам с ключето. Отнеха ми само няколко минути в чакане и ми върнаха колата изправна. За препрограмирането на алармата, както е нормално да с очаква, не трябваше да плащам.

petermitkov

Моля, препоръчайте ми приемчик в МотоПфое Люлин - искам да прегледа едно фокусчео преди да бъде купено?
sapienti sat

Чебурашка


petermitkov

Благодаря! Точно на него се обадих днес в 14:00
sapienti sat

supertorr

Продължавам с положителните отзиви.
При покупката на колата беше обслужена за тяхна сметка и много хора вкл. и аз се съмняваха дали са използвали оригинални части или алтернативните им Торнадо / мисля че такава марка бяха/
Е отговора е Оригинални (thup)

Чебурашка

UP  ;)
Ходих в МП за стъклото и за пребоядисване на 2 елементи и в двата случая нямах забележки от направеното и колата ми се даваше измита и почистена.Нищо особено за официален сервиз но преди всеки път имаше някакви проблеми сега са стегнали контрола и повишили качеството и се надявам че това няма да е за кратко.

Krum

От 8 години се разхождам с Форд, първо карах 6 години мондео мк1 1.8 16v джиа, от 2 години карам мондео мк3 2.0 тдци 02 г. От първото съм рядко доволен и реших да го сменя с по ново и от 2 години страдам силно няма сервиз който да ми вземе парите да го оправи и да си носи гаранция. Много добри коли са фордовете евтини нова година екстри и здрави, но скапе ли се.... Мото Пфое а и другите сервизи ремонтират на принципа "проба-грешка" само нерви и пари да имаш. Това е моето мнение, та дали работят или не с клубовете все тая...

Nebhotep

От 4 години и половина карам ескорта и съм много доволен от марката, независимо че вече е морално остарял модел, но влагам доста енергия и не малко пари при поддръжката му (само с оригинални резервни части). Само веднъж съм ходил в МП за диагностика, за която ми изгубиха 3 часа (2 часа и половина колата чакаше да бъде вкарана в сервиза) и накрая освен констатираната повреда на лабда сондата искаха да ми сменят неща, които не бяха за смяна за още 1 000 лв. Хванах си листчето с резултатите от диагностиката и бегом в Моторкрафт магазина за ламда сонда, която си я смених сам пред блока.
Живея в София, но си планирам ремонтите и пътувам в провинцията при доверените ми майстори подръка с оригиналните части. За диагностика използвам Ники от сервиза в двора на техникума Хенри Форд, доста кадърен специалист е, напуснал МП 2000 г., за да развива свой бизнес. Абсолютно не се нуждая от МП, важно е човек добре да подбере доставчика си на части и майсторите и няма нужда от оторизираните сервизи. Единствено колеги с коли след 2003 г. могат да се обръщат към тях, и то само за диагностика, тъй като все пак диагностичната им апаратура е на ниво, а и по- новите автомобили са с доста капризни електронни елементи. Успех!


Глупаците спорят с другите, а мъдреците със себе си!

Krum

Техниката може да е на високо ниво ама няма кой да работи с нея, в Мото-Пфое Ст. Загора искаха да ми сменят инжекторите за около 2000лв давайки ми гаранция, ама ако проблема пак го има щели да ми сменят и помпата също за около 2000лв. е къде е гаранцията на първия ремонт? Като са бездарници и не могат да гръмнат проблема от първия път я карат на проба-грешка само да има мераклии да плащат. Чувал съм за случаи в които почистват резервоара и сменят всички компоненти дето минава нафтица през тях за около 5-6хил лв. Това нормално ли е? И какво от това че имат модерна апаратура?

Alexi

мда много народ ги пускат по тая писта за 5-6к .. а обикновено трябва най много ремонт на инжекторите за около 1000 лв


hotblooded

Цитат на: Krum в 11 Ноември 2012 19:19:36
Като са бездарници и не могат да гръмнат проблема от първия път я карат на проба-грешка само да има мераклии да плащат
.
   
Копютъра изписва даден номер грешка, те имат инструкции какво се крие за това, но списъка понякога включва не едно и две неща... И когато модела е нов  - все още нямат опит на практика. Още повече че в официланите сервизи следват само официалните практики, за съжаление доста често официалната практика е "Смяна с ново". Това не прави механиците некадърници, а просто системата е калпава. Във сервиз на друга марка - сменяхме цяло динамо заради гръмнала диодна плочка, защото такова нещо като ремонт на генератор просто нямаше в системата и нямаше как да го изпишем и отчетем, а биг брадър дебнеше.... Скапана история....
 
Цитат на: Krum в 11 Ноември 2012 19:19:36
Чувал съм за случаи в които почистват резервоара и сменят всички компоненти дето минава нафтица през тях за около 5-6хил лв. Това нормално ли е? И какво от това че имат модерна апаратура?
Принципно като ти сменят дюзите ремонта си върви с промивка на резервоара и горивопроводите и смяна на горивния филтър...  Като цяло не е нормално това което в 99% от случаите причинява такива аварии - ползването на евтин заместител на горивния филтър и карането с нафта марка "Тунджа"! Не е нормално да купуваме кола на 1/2 от цената която би имала в Германия или Италия ако всчико и е наред и километража е верен и да си мислим че ще я караме вечно без ремонт...  Принципно тоя номер с промивката могат да ти го играят в някое гаражно сервизче - да ти промият резервоара, да ти сменят филтъра и да ти кажат че са ти сменяли разпръсквачи или са ти ремонтирали помпата... Доста е голям риска ако не са твои хора да ти поопоскат нещо и да ти сложат нещо дето вече е на честна дума....

Krum

hotblooded аз работя като техник но в друга насока като сменя на някой нещо и му дам гаранция ако не се оправи проблема следващия ремонт е за моя сметка защото реално съм сменил здрава част и съм взел кинтите, същото е в Мото-Пфое само че те кат се наачкат искат да си платя и следващия ремонт това не е коректно.

tropper

Цитат на: Krum в 11 Ноември 2012 21:36:12
...като сменя на някой нещо и му дам гаранция ако не се оправи проблема следващия ремонт е за моя сметка защото реално съм сменил здрава част и съм взел кинтите...
Прав си, но това се прави, когато имаш реална конкуренция. Когато си единствен официален, а болшинството от дребните са некадърни, останалите дребни колкото и да са добри нямат финансов (и идееен) ресурс как да станат големи и да станат конкуренция на официалния...няма как да стане.  Та така...  (buddies)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

hotblooded

 Trooper, МП си имат конкуренция - никой не е венчан за Ford - другите марки не спят.... Докато MERC, BMW, AUDI са от други ценови класове - то Опел, корейци, японци, италианци - не спят и ще вгорчат живота на Ford и МП.... Отношението към клиента - докато по върховете на българските автовносители има хора от МотоТехника и/или техни възпитаници - зае6и нещо да се промени.

Marlboro

Беги бе... Гадно племе, от тия няма да си купя кола, ако ще пеша да трее хода. Нямам нерви да се занимавам с тях и да им угаждам на капризите, вместо те на мен.
Лятото гледах в младост едно Мондео МК4, чакам да дойде някой, накрая дойде.
-Ще може ли да го отворим?
-Що? Ще го купиваш ли?
И разговора беше до там, отказаха и човека който беше с мен с 15к в джоба и търсеше кола... Искаше да разгледа 2 фокуса, ама си остана с желанието.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

hotblooded

Цитат на: Marlboro Classic в 12 Ноември 2012 14:41:32
.....
Лятото гледах в младост едно Мондео МК4, чакам да дойде някой, накрая дойде.
-Ще може ли да го отворим?
-Що? Ще го купиваш ли?
И разговора беше до там, отказаха и човека който беше с мен с 15к в джоба и търсеше кола... Искаше да разгледа 2 фокуса, ама си остана с желанието.
Е те на са като горубляне :) Влизаш вътре при някои от търговците и казваш: "Искам да разгледам тази и тази кола" и ти обръщат внимание веднага, поне при мен така се получи. Отвън най-много да си попаднал на пазача, а ако търговец се е държал така - направо си е за УВО...  Простотията е че като си харесаш кола дето е в Люлин, а живееш в Младост - се правят на застреляни и те карат да ходиш до Люлин (можеха поне да ме закарат с някоя от служебните или да докарат колата до Младост), другата простотия - не работят с пари в брой - ако ги носиш в себе си - отиваш да ги превеждаш в банка и чакаш превода да се появи по сметката на МП.  Върховната им простотия е че коли за по 10-18 хиляди са без ГО и Каско и не дават да ги изкараш на улицата да ги пробваш както им се полага (Не че в другаде имат застраховки...)

Marlboro

Ние вътре си чакахме, просто човека който се занимава с "Втората употреба" си се разхождаше някъде... Колите там си ги харесахме, просто беше твърде сложно да му отвори на моя приятел и 2та фокуса, защото "Били еднакви". Единия сив, другия червен, единия дизел, другия бензин, единия на 70к, другия на 115, ама еднакви...
Момчето си взе KIA и си е много доволен, че и още 3 години гаранция, а аз си въргалям старото и така.
Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!

petermitkov

Вярно е че човека отговарящ за втората употреба в младост е чешит.
Мене ме отказа да взема едно мондео хем че колата беше добра.
То сега това мондео е във форума де :)
sapienti sat

hotblooded

Цитат на: petermitkov в 12 Ноември 2012 16:32:03
Вярно е че човека отговарящ за втората употреба в младост е чешит.
Мене ме отказа да взема едно мондео хем че колата беше добра.
То сега това мондео е във форума де :)
Моето ли?  :))  Всъщност с втората употреба се занимават 2ма... Танев и още един дето така и не го видях.

supertorr

Цитат на: petermitkov в 12 Ноември 2012 16:32:03
Вярно е че човека отговарящ за втората употреба в младост е чешит.
Мене ме отказа да взема едно мондео хем че колата беше добра.
То сега това мондео е във форума де :)
А сега я кажи...
Според мен в Младост са класа в отношение към клиентите спрямо Люлин-там са много паплач и им голяма работата>:D>:D>:D