Питане за EDC16C34 и турбини 90 / 109 на фокус 2.

Започната от daneco, 02 Януари 2019 13:51:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

daneco

Ай сега знаещите да кажат за този комп. Записва ли се през OBD без проблем или често се омазват нещата ? MPPS 16 или Galletto е по-добре да се ползва. (За BDM съм наясно, но дали мързеливия начин е 100 процента сигурен).

И питане 2 - ако си махна турбото на 90-ката (TD025) и забода едно с геометрия от 109 (GT1544V) ще мине ли номера само със софт. от 109 кончета + обучение на ключове и синхронизация или ще трябва четене на моя + пипане по картите и след това връщане?
Д. Й0рдан0в


Pyrhel

EDC16C34 се пише без проблеми през ОБД, но зависи от техниката. Вероятно си с клонинги, те винаги може да омажат нещо...
Каква е целта на упражнението със смяната на турбината?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

daneco

Идечята е че турбото ми е за ремонт, а имам такова от 109-ка което е перфектно.
Д. Й0рдан0в

Pyrhel

Разбирам. Инжекторите между 90 и 110кс също са различни. За по-мощния мотор имат по-голям flow-rate, съответно по-малки тайминги. Предполагам това ще отговори на въпроса ти, т.е. 2та правилно работещи варианта - сменяш и инжекторите, но не буташ стоковия 110кс софтуер или не ги сменяш и мапваш за по-големи тайминги и съответно ще пропушва малко.

ПП, за да не стане фал: Щом си гледал турбината си видял, че малката е с waste gate, а голямата е с VNT и имат различно софтуерно управление и не е ОК да караш със закачен вакуум голямата с 90кс софтуера.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

аз предлагам да се рециклира наличната турбина като се отстранят причините да се скапе - спечени маслени магистрали ,и да не се занимава с глупости :) щото умрял кон не рита като цяло ..

daneco

#5
Цитат на: Alexi в 02 Януари 2019 16:21:21
аз предлагам да се рециклира наличната турбина като се отстранят причините да се скапе - спечени маслени магистрали ,и да не се занимава с глупости :) щото умрял кон не рита като цяло ..

Малко ми е гадно да имам перфектна с геометрия, а да взимам ремонтен комплект и да рециклирам старата. За активирането на управлението на геометрията не мислех, че ще е чак такъв казус... О за вървеж знам, че не може да се очаква кой знае какво, аз и така си я джиткам и ми е ок като цяло. Пари на мапери не ми се дават, но ми беше интересно дали няма да се оправя с побутване от някой тук. Ремонтния комплект не е проблем за сегашното турбо - 50 кинта ще отлети без баланса. Като цяло май процедурата с другата турбина ще се прави ако се изключва ЕГР-а софтуерно (много цапа и ме дразни), а ако ще го затапвам предпочитам цялото физически да се махне барабар със стъпковия - тогава така и така ще се финансира. Благодаря за отговорите :)

Едит: За дюзите са на кантар нещата... много е вероятно да са еднакви моите (от юни 2006) със старите на 110ките (109ките).

"If you have injectors with the code 0445 110 239 the you must upgrade the injectors to those
from a 1.6 110 engine. Don't buy refurbished injectors as these are never set up properly, instead
get a nice set of low mileage injectors. Part number is 0445 110 259.
If you have one of the later 1.6 90 BHP models fitted with the 0445 110 311 injectors there is no
need to upgrade as they flow enough for 145 BHP."
Д. Й0рдан0в

Pyrhel

Провери кода на инжекторите:

Производстро \ Мощност90 к.с.110 к.с.
Стари0445 110 2390445 110 259
Нови0445 110 3110445 110 297

Горе забравих да кажа, че и тръбата за маслото е сменена през годините (става с по-голямо сечение), заедно с банджо-болтовете и дифтунгите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

daneco

#7
След малко свършвам работа и ще махна кората да видя, ако са ми от новите ще се чете задълбочено как да се активира VGT-то.

едит и от мен: имам я и тръбата и бонджо болтовете от другото турбо... дихтунги нови ако се стигне до там. Освен диаметъра и формата й е малко по-различна на първо четене.
Д. Й0рдан0в

daneco

Греда - 0445 110 239  :'( Няма да се пипа за момента.
Д. Й0рдан0в

ivchotr

Що не продадеш "новата" турбина и си финансираш ремонта на твоята?


daneco

Цитат на: ivchotr в 03 Януари 2019 19:58:29
Що не продадеш "новата" турбина и си финансираш ремонта на твоята?

Нещо такова ще стане... Благодаря за мненията. Ще си оправя моята, а другата ще замине за някой бартер или нещо подобно.
Д. Й0рдан0в