Последни публикации

Страници: [1] 2 3 ... 10
1
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Проблем със запалването - Focus mk1 1.6i
« Последна публикация от ivchotr - Днес в 13:45:34 »
Дръпни ръчната спирачка, освободи колата от скорост, постави контактния ключ в положение "на контакт", вземи един достатъчно дълъг кабел, вържи единия му край за плюса на акумулатора, а другия го допри до клемата на стартера, която е в съседство до тази, към която е вързан заводският кабел с голямото сечение, който идва от акумулатора. Гледай да не опираш свободния край до нищо метално, освен до клемата на стартера. И двете връзки са с гайки върху шпилки. Сечението на кабела за пробата е добре да е горе-долу каквото е сечението и на заводския кабел. Ако стартерът завърти, значи нямаш проблеми със статора и ротора на стартера и с акумулатора, а някъде по релетата, в шалтера на стартера, в самата ключалка или в окабеляването между тях. Огледай стартера и намери тънкия проводник, който е закачен към него. По него върви токът, който задейства електромагнита (шалтера), за да изхвърли зацепващото се към маховика зъбно колело. Ако е откачен или не контактува добре заради замърсяване, окиси и т.н., стартерът няма да завърти, дори и да е изправен. Вземи един тънък кабел, със сечението на този проводник и закачи единия му край към плюса на акумулатора, а другия към клемата на стартера, в която е вързан заводският тънък кабел. Ако електромагнитът е наред, ще чуеш изщракване, което предполага, че зъбното колело се е зацепило с маховика. Ако няма проблем със силовата верига, стартерът ще завърти, а с него и двигателят. Ако не завърти, значи проблемът е в силовия проводник или в плочката на шалтера, която прехвърля тока между двете яки клеми. В това положение подай отново ток с дебелия проводник от първата проба на голямата клема, към която е вързан заводския кабел от акумулатора. Двигателят би трябвало да завърти. Ако не завърти, проблемът се очертава да е в шалтера - нагоряла плочка, примерно. Ако се налага, почисти клемата на тънкия проводник и пробвай да запалиш по нормалния начин с контактния ключ. Впрочем, ако стартерът завърти при описаните по-горе проби, пробвай да запалиш пак, но по нормалния начин. Ако запали, значи все пак стартерът е поне за проверка, ако не и за ремонт (примерно има разбити втулки и роторът заклинва в тях или плочката на шалтера е на кантар в положение "тука има, тука нема"). Ако не запали, можеш да се усъмниш и в имобилайзера. В тази ситуация правиш пробата с двата допълнителни кабела, но с поставен контактен ключ в положение "на контакт". Ако двигателят пак не запали, значи имобилайзерът не е изправен. Ако нищо не се случва след всички проби, най-вероятно имаш откачена или скъсана маса към двигателя.

За да ти е по-лесно, можеш да викнеш допълнителен чифт ръце.

Пиши какво е станало, че да умуваме по-нататък.
2
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Съвети и мнения за Ford C-max
« Последна публикация от ADiDimitrov - Днес в 13:27:20 »
В сравнение с цените на комплект съединител за бензиновите модели, тези за дизелите са си дебели.  За сравнение:
https://nasauto.bg/saedinitel-komplekt-za-ford-c-max-dm2-16-tdci-11895.html
Абе не е точно така 😉 2.0 дуратек е с Демфери, вярно рядко се разбива, но не невъзможно а цената и там не лъже!
3
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Съвети и мнения за Ford C-max
« Последна публикация от ivchotr - Днес в 13:01:21 »
В сравнение с цените на комплект съединител за бензиновите модели, тези за дизелите са си дебели.  За сравнение:
https://nasauto.bg/saedinitel-komplekt-za-ford-c-max-dm2-16-tdci-11895.html
4
Да задам пак въпроса си от по-горе - щом всесезонките се представят във всички условия по-добре от летните и зимните гуми, защо изобщо се произвеждат последните?
И освен това моите лични наблюдения са, че зимните ми гуми се държат много добре на мокра настилка.
Както и да е, ще ми е интересно да видя отзиви след две години за които и да било всесезонки. Най-вече за представянето им в зимни условия у нас, след 1 - 2 летни сезона.
5
Ford Focus / Ford C-Max / Проблем със запалването - Focus mk1 1.6i
« Последна публикация от ник1234 - Днес в 10:45:55 »
Здравейте, проблема е следния:
Колата е Фокус-1,  2000година, 1,6 бензин
Тръгвам да паля и изобщо не върти стартера, акумолатора е чисто нов. Закарах го на майтор и той твърди, че стартера и акумолатора са добре, а според него проблема е в компютъра или имобилайзера и затова дори и да се опитвам да го паля на дърпане няма да стане. Даде ми съвет да се обърна към някой който прави Форд за да е запознат с проблема. Но тъй като колата не е в движение ми е доста трудно да обикалям сервизите.
Ако някой се е сблъсквал с проблема моля за съвет, или препоръка за сервиз в който биха я оправили.
Благодаря предварително
6
Дневник / Re: Черния Сом
« Последна публикация от Pyrhel - Днес в 09:39:49 »
Хубав избор, честита. Името ѝ е страхотно :D
7
Именно, и мисля точно всесезонки да си взема. Така решавам и проблема с 2-ри комплект джанти, че и комплект датчици на вентилите. И като добавим и разходките до гумаджиите 2 пъти годишно, нещата стават ясни. Карам малко по-внимателно и това е. Остава само да си избера ...
8
Ford Focus / Ford C-Max / Re: Съвети и мнения за Ford C-max
« Последна публикация от Alexi - Днес в 08:25:05 »
маховиците са двумасови .. последните години цените им доста паднаха и се вместваш в 1000 лв с труда за пълен комплект съединител ,което е смешна сума
9
както става ясно от теста ,има смес която се представя прилично и зиме и лете ,но теста показва и още нещо много важно което често се пренебрегва - зимната гума е доста зле на мокро ( а зимата 50% от времето караш на мокро ,не на заснежено ) .. също така е доста зле и на сухо ( може би около 45% от времето ,и остават едни 5% за снега ,освен ако не живееш в планината )
10
Ето и още нещо много полезно https://www.tyrereviews.com/Article/2020-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm. Точно в десятката!
Добро впечатление оставя и Kleber quadraxer 2 на сняг, както в класацията така и тук https://www.youtube.com/watch?v=yo2BC2HQguQ
Страници: [1] 2 3 ... 10