Грешка p0087 слабо налягане на Форд Фокус Ц макс 1.8 TDCI

Започната от danigeorg, 03 Май 2021 17:10:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

danigeorg

Здравейте колеги.Наскоро и моя форд се разболя. Както си карам и започва да губи мощност,а на 1-ва и 2-ра дори ми изгасна и се появи надпис (Engine System Fault) и червената лампичка. Обръщам се към вас за съвети от къде да се насоча и за препоръка на сервиз,който може да се справи в Бургас.
Благодаря ви предварително.


danigeorg

Вече отказва и да запали.Стартера върти около 20-30 секунди и не става. Някакви идеи да предложите

Pyrhel

Някой сервиз, който работи с инжектори/помпи - вероятно там ще е проблемът.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

danigeorg

Благодаря колега. А като алгоритъм първо дюзите ли са проблем за да не запали или първо е гнп-то?

Pyrhel

Може и от 2те да се дължи - инжектор да не затваря и да не направи достатъчно налягане или самата помпа да не може да направи нужното налягане.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

ivchotr


danigeorg

Нз колега неук съм на тема коли и затова ме е страх от майсторите в сервизите

Pyrhel

Цитат на: ivchotr в 12 Май 2021 15:25:50
Това има ли изобщо ГНП?!?
Да не се бъркаш с подкачващата помпа? Всички имат ГНП (горивонагнетателна помпа - за високото налягане).
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

danigeorg

Тази подкачваща помпа не се ли чува когато дам на контакт преди да запаля,защото имам спомени че на други дизели съм чувал а сега на моята нищо не се чува

iwo_19

То  ГНП няма , но  ако е подкачваща помпа / ако има такава тоя модел/ лесно се проверява, като се извади маркуча за  горивото.


danigeorg

Форц фокус ц макс 1.8tdci 115 коня  2006г е модела

Pyrhel

Цитат на: iwo_19 в 12 Май 2021 19:31:05То ГНП няма
Горивото при мисълта, че ще стане на сажди ли става 300+ бара или заради номер 4?

По повод проблема - няма помпа в резервоара. Виж как налягането в рейла - какво е и дали изобщо помръдва. Ако не мърда може да е сензор.
Отвори и кутията на горивния филтър - виж състоянието му (дали не е запушен). Ако има нафта е запушен или проблемът е в инжекторите ще има нафта вътре, ако няма - или проблем по пътищата от резервоара, или помпата.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

Тва ако е Сименс мога да ти изкажа съболезнования .. докъм 250к е без грижи ,нагоре колата се маха

danigeorg

Кое ако е сименс колега,поясни моля,че съм от начинаещите😞 Относно колегата по-горе : имаш ли още такива подробни картинки за да се ориентирам кое какво е?

ivchotr

Цитат на: Alexi в 13 Май 2021 09:15:02
Тва ако е Сименс мога да ти изкажа съболезнования .. докъм 250к е без грижи ,нагоре колата се маха

Някои изреваваха за дюзи още към 200к :D

danigeorg

😭 ако се подменят няма ли да има ефект колеги

ADiDimitrov

Колегите се опитват да ти обяснят, че ако дюзите ти са Сименс, то явно са тотал щета. Подмяната на тези дюзи е като стойността на цялата кола. От морга най вероятно пак ще са тотал щета. Остава рециклиране, но мисля че и там цените са убийствени с неясен краен резултат.

Alexi

когато карах Транзит Кънект 1.8 тдци не се рециклираха ,сега може и да има някъде вече не ги следя нещата около тях че сменихме марката на служебните коли

danigeorg

Болезнено звучат тези сименс дюзи 😞 дано не е от тях

ivchotr

Да ти проверят и датчика за налягането в рейката, както и окабеляването му. Горивен филтър ако не си сменял скоро, не е зле да го смениш. Също може да те доведе до наличния резултат.


danigeorg

Сменихме горивния и намерихме как да го обезвъздушим и от първото въртене ха да запали и угасна и вече свалихме акумулатора да го зареждаме защото умря.утре след обед ще пробвам дано запали. Смених и датчик за налягане на горивото

danigeorg

Всъщност това е снимка на датчика

ivchotr

Проверете му и подгревните свещи. Вече е топло, но ако има неработещи, не е изключено пак да пали по-трудно.

Alexi

колата дава грешка ниско налягане на горивото ,не се отклонявайте към свещи и т.н. не е от тях

danigeorg

В по-студеното време наистина палеше,сега е по-топло. И на двете диагностики ми показваше ниско налягане и затова смених този датчик.Майстора каза че освен него трябва и регулатор налягане на комън рейл да поръчам. А той е около 190лв и пак не е гаранция.

ivchotr

Свещите в случай, че всичко друго са успели да го вкарат в час.

Alexi

можеш да наложиш такъв от друга кола ,лесно става .. 99% не е от него .. може да извадиш някакъв неистов късмет и да излезе някоя дреболия ,преди времето мондеото ми беше дало такава грешка и се оказа че един О-пръстен е заседнал на клапана на помпата ( това е въпросния регулатор ) .. откъде е влязъл вътре е мистерия но най вероятно от тръбичките на горивния филтър при смяната му

iwo_19

Цитат на: ivchotr в 13 Май 2021 20:59:43
Свещите в случай, че всичко друго са успели да го вкарат в час.
мотора е комън рейл , спри се с тия  свещи

ivchotr


danigeorg

Днес сложих заредения акумулатор и след 3тия опит пак излезна грешката engine system fault. Ще има ли проблем ако я дърпам до някой сервиз или да търся пътна помощ