Последни публикации

#1
Focus / C-Max / Re: Проблем с акумулатор, или....
Последна публикация nogopechen - Днес в 00:35:52
Радвам се, че Добичето отново е кондиция и ще може да служи вярно на колегата. И един съвет: за да не сте притеснени когато колата е в сервиз–имайте още една.
#2
Ka / Puma / Fiesta / Fusion / Re: Ford Fiesta 2014 1.5TDCI 7...
Последна публикация nogopechen - Днес в 00:27:16
Когато се появат грешките, направете тези измервания. Преди време ползвах "Текса". От много години ползвам "БОШ КТС"-оригинал с всички абонаменти, за леки и тежкотоварни МПС-та. В него има има съпорт за всяка повреда: алгоритъм за проверка, схеми и т.н. Някой да провери инсталацията и буксите и опрното напрежение на сензорите.
#3
Общи приказки / Re: Фън, спам, шитня, тр, тд!
Последна публикация ivchotr - Вчера в 22:31:17
Eko :D
#4
S-Max / Galaxy / Re: Авaриен режим
Последна публикация ivchotr - Вчера в 22:28:33
Липсата на комуникация си е основателна причина за влизане в авариен режим.

А за грешка р003а възможен виновник може да е и датчика за положение на актуатора на турбината:

Ако имаш такъв, де.
#5
Focus / C-Max / Re: Проблем с акумулатор, или....
Последна публикация ivchotr - Вчера в 22:14:59
Четките открай време са в един корпус с РР. Не вярвам баш при твоя модел да е по-различно.

А зареждането как се движи след сервизната акция?
#6
S-Max / Galaxy / Re: Авaриен режим
Последна публикация F Focus - Вчера в 20:36:55
Привет,
Споделяш много грешки, които как, с какво и от кого са установени, че не са разчетени коя-за какво е?
Да-може да влезе в авариен режим от толкова много грешки.
Трябва ти дизелджия-специалист-дано Alexi ти отговори!
#7
Focus / C-Max / Re: Проблем с акумулатор, или....
Последна публикация F Focus - Вчера в 19:44:00
Уффф-преди час си взех добичето, голям кеф! ^-^  Сервизът спази уговорката за днес, макар и след края на работното време.
Попитах дали, аджеба нещо се е закучило-казаха ми, че са ремонтирали не оригиналният алтернатор, а нЕкъФ китайски ( ??? ), та алтернаторджиите се озорили, ама този щял да изкара още...Сменили са четките, които ми върнаха-особенно едната беше определено по-износена. Дадоха ми ги в кутийка, която не взех но снимах четките и надписа на кутийката: Volkswagen, Stellmotor, No. 95B 965 501 AA, направено в Словакия-дали от това кутишле са новите четки не знам? Забравих да питам какво е дереджето на колектора, ама карай...Щях да забравя-букса на забравих кой кабел (дърт човек, а и бях много притеснен, че колата на всяка цена ми трябваше утре) почти била аут, та са я сменили.
Реле-регулатора мисля, че не е сменян, защото във фактурата за 210 лв., която ми дадоха без да я искам не фигурираше такъв (или е в един корпус с четките, ама не вярвам-90лв. труд за сваляне-качване и 120лв. ремонт на алтернатор.
Ами това е-надявам се скоро да не ми се налага да пиша в темата-като потърпевш! ^-^
#8
Ka / Puma / Fiesta / Fusion / Re: Ford Fiesta 2014 1.5TDCI 7...
Последна публикация ivchotr - Вчера в 10:58:35
Я им дай адресите на тези сервизи, дето масларите сменят ангренажи, а заварчиците оправят електрониката на климатиците. Щото си мислех, че не сме много тези, дето разбираме от всичко (rofl)  (rofl)  (rofl)
#9
Audio / Video / GPS / Re: FreeBGmap - безплатна карт...
Последна публикация ivchotr - Вчера в 10:55:12
Няма да се плашиш. Земята е кръгла и все някога ще се върнеш там, където те е зарязал Уейзът :D Екваторът е дълъг има - няма 44000 км, което е нищо за един Форд (fri)
#10
S-Max / Galaxy / Авaриен режим
Последна публикация Mariqn_canov@abv.bg - Вчера в 10:51:21
Здравейте, от скоро имаме s max tdci 140k. Излизат доста грешки, основно p003a, вероятно заради нея влиза в авариен режим?
При смяна на долния маркуч на турубо се видя че е счупен и големия пластмасов фланец който свързва входа на турбината с въздушния филтър. При смяната се наложи и махане на турбото, реших директно да го изпратя  за рециклиране в Шумен тъй като колата е на около 300к.
Въпроса ми е може ли да влиза в авариен режим и заради другите грешки които има - abs, tsc, липси на комуникации-u0140,u0121,u1a04, u0181.
Прегледах е куплонзите към компа, презапоихме повечето пинове на бушонно табло под жабата. От него ли идват грешките, трябва ли да търся друго?
Благодаря на отзовалоте се!