Губя спирачна течност ФФ 3,5 2017 100 кс

Започната от April, 21 Януари 2025 15:05:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

April

Здравейте,

Колата е ФФ 3,5 2017 100 кс.

Някъде преди 2 месеца ми светна лампата - долях, беше намаляла.
Действително първите студове бяха тогава.
Предположих, че може от студа да се е посвил гликола, макар че нещо не ми се вярва.
Месец по-късно пак светна, долях.
Закарах я на механика си, с когото работя повече от 10 години и му имам пълно доверие.
Не откри теч. Каза ми - като светне пак - идвай.
През последните 10 дни не вадих колата от гаража да не си я цапам, че беше чиста и измита и карах колата на жена ми  (tooth)
Днес я извадих и специално погледнах за течове - имаше една капка достигнала до пода и беше спирачна течност.  Нивото не съм го гледал, но предполагам пак е надолу.
Сутринта педала на спирачката беше бая твърд, но като запалих веднага омекна до нормално положение. Несъмнено има теч, но явно е минимален и невидим.

В този модел съединителя и спирачките в една система ли са обединени? Като цяло има твърд и гаден съединител. Капачката на съда за спирачна течност ми се вижда доста смотана, но е оригинална със сигурност. Раздели се на две части в един момент, но не мисля, че е счупена. Сглобих я.

Много се чуда как да процедирам - Март месец трябва да ходя за масло в МП та може би тогава е редно да я прегледат. Най-много ми се иска моя механик да открие, че е някакъв дребен проблем и да ми го отстрани и да ми смени маслото с такова по спесификация, но и това много ме съмнява.

Кажете две думи по темата.

Благодаря,

А.


Ozzie

Цитат на: April в 21 Януари 2025 15:05:22В този модел съединителя и спирачките в една система ли са обединени?
От едно казанче се захранват с течност. Само не мога да кажа съединителя с две помпи ли е или само с една.
Според мен, течността се губи някъде по веригата за управление на съединителя.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

April

Май си прав.



Благодаря!

Сряда ще я приеме сутринта.

Дано не съм корозирал много.

С уважение:

А.

Alexi

късметлия ,горната помпа ,можеше да е долната  :D

April


ivchotr

В тази ситуация каква е гаранцията, че и долната помпа няма да протече вдругиден? Все пак са ги слагали нови по едно и също време.

Alexi

то по твоята логика няма гаранция дали няма да духне гарнитура до седмица две ,и тя е слагана по същото време  :D

saggy

Гаранция - Франция.
Април, какъв е пробегът на горната помпа, че е протекла. Аз смених съединител, който беше на 135хил км и си беше за смяна, но нямах протекла помпа - това при Фокус 2.

April


Ozzie

Цитат на: ivchotr в 21 Януари 2025 19:12:06В тази ситуация каква е гаранцията, че и долната помпа няма да протече вдругиден?
е мно'У си черноглед значи!
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


ivchotr

Така и така ще ровят по колата...

Цитат на: Alexi в 21 Януари 2025 19:13:50то по твоята логика няма гаранция дали няма да духне гарнитура до седмица две


Забелязал съм, че гумените уплътнения се скапват по-рано :D А и в случая двете помпи вероятно са правени в един и същ завод. Защо да е различна гумата в тях ::)

April

Е като се скапе и другата помпа ще я сменя, и нея. Чудо голямо  (tooth) важното е да движи форда до следващия автомобил.

Ozzie

ама за другата трябва да сваляш кутията....  :D
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

April


April

Оправена ми е колата.
Много псува човека, че това е неприятен ремонт.
Довечера пак ще го виждам и ще разпитам какво точно е правил да си запиша в книжката.

April

Сменил е горната помпа и течността, всичко друго е било наред.
Съединителя е малко по-нормален вече. Явно си е била дефектна.