Паля без подгряване Фокус 2 -1,6 tdci

Започната от Десислав, 16 Януари 2018 08:50:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Десислав

Здравейте ,
нов съм във форума, от 20 дни притежавам страхотен фокус 2 - 1,6 tdci 90коня , купих го от частно лице в София кажи речи без забележки 2008г.
Имам следния въпрос - опитах 2 сутрини единия път -1 другия път -3 градуса  сочеше компа , и запали без никакво подгряване и то веднага , при това положение смятам когато е около нулата и нагоре да не го подгрявам  има ли някакъв проблем как мислите ?
ПС: Дано да съм в правилния раздел


Alexi

а защо искаш да не го подгряваш

Ozzie

#2
цитат от един друг форум:

ЦитатДобрия дизел, с непосредсвено пълнене, тоест без предкамера, и още повече комън рейл, подгревни свещи НЕ МУ ТРЯБВАТ. Свещите са сложени за красота, щото хората слагат, ами и ние да сложим.

В голяма степен съм съгласен с написаното. Април ще станат две години от както съм с С-Мах-а. Лампата за подгрева може би е светвала миналата зима, когато беше към минус 10- минус 12 градуса. Не помня такива неща от преди година.
Във всички останали случаи, не съм я виждал да светва. Със сигурност не е изгоряла, защото при пускане на тест менюто си светва.
Та в общи линии- давам контакт, светват лампички разни, стартер и пали от раз. Не чакам нищо да подгрява и пр.
При Пежото и Мерцедеса, без да мине подгрева на камерите, паленето беше мисия невъзможна или трябваше яко въртене на стартер.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Alexi

тъй както не му трябват ,и на 1.8 тдци ако му изгорят повече от 2 свещи и няма палене под нулата ..

Десислав

Цитат на: Alexi в 16 Януари 2018 09:29:17
а защо искаш да не го подгряваш
Евентуално да им удалжа живота като пали и без подгряване защо да ги подгрявам ?

Mondeicho

Сигурно може и без подгряване, колата си е твоя. Мисля си, че не са го направили заради лампичките да е цветно (rofl)
Мога да изчакам две секунди повече и го правя досега!
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

ivchotr

В другата тема бях споменал за служебните Тойоти. Д4Д двигатели са и двете. Без подгрев зимата палят трудно. Едната е под 150 000, а другата под 120 000 км. Явно значение има какво е решението на конструкторите на съответния двигател. А пък вече кой какво смята да прави с неговата си кола, си е негова работа.

G_o_c_e_v

А защо всички решихте, че не подгряват изобщо? Това, че лампата светва и гасне бързо, не е признак, че не подгрява въобще. Може да греят няколко секунди без лампата да светне. Най лесно се хваща с пробна лампа към шината за свещите.
Автомобила не е признак за социален статус, така че не го възприемайте, като такъв!

Mondeicho

Не сме решавали, че не подгряват въпроса е дали го правим и че колегата не смята да ги чака... ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Десислав

Момент, току що от вас разбирам , че свещите греят само когато температурата падне под някаква стойност.
Това вече е друг въпрос. Мислех си че греят на всяко палене .


stefato

При мен пък е обратното. Дори и -3 да стане, подгрявам свещите по два пъти. Ей така, да си пали "без напрежение" .

п.п - Миналата година, когато станах за работа към 04;30 сутринта, запали на -27. (fe)
(whogives) ?

(fe) FORD rlz  (fe)

Десислав

Цитат на: stefato в 17 Януари 2018 08:39:05
При мен пък е обратното. Дори и -3 да стане, подгрявам свещите по два пъти. Ей така, да си пали "без напрежение" .

п.п - Миналата година, когато станах за работа към 04;30 сутринта, запали на -27. (fe)

??? ??? ???   голяма жега  ???