Каква е турбината във Focus ST MK2.5?

Започната от vanvan, 12 Септември 2013 10:44:51

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vanvan

Някакъв хибрид К04? Някой има ли точно инфо?


Alexi

турбината е borg warner K04 с парт номер 6G9N6K682AA

bay_huy


vanvan

Благодаря!

Интересуваше ме точно модела, защото срещам противоречиви мнения, но явно си е добрата "стара" K04, каквото и да означава това :D
Доста добра комбинация се е получила...сравнително висока степен на сгъстяване със "бърза" турбинка... Добре се развърта добичето, всеки път ме изненадва. Ако караш в града не можеш да усетиш никакъв лаг, само на 5-та и 6-та е осезаем.

П.С. Трябва да ме повозиш на твоята, някой път като си станем дружки  ::)

Alexi

за вашия мотор има и по интересни турбини ама цената ..

vanvan

Бе ти дай примери, пък ние ще решим за цената   ^-^

Alexi


bay_huy

Нещата за ST са малко по сложни. Турбините са ККК К04 на ST и RS а на RS 500 е с borg worner. GT28 не си заслужава да се взима за тоя мотор тъй като смяната на каквото и да било турбо е свързано с upgrade на мотора щото няма да издържи. За тва ако се слага друго турбо е по-добре да е нещо по голямо а и на цена ще е същото кажи речи. RS е с други бутала и държи без проблем до 400 коня докато ST тавана идва на 360 а за тия коне не ти триабва друго турбо можеш да ги докаташ и с неговото си. Иначе за возенето няма проблем само да се видиме ;)

vanvan

Цитат на: bay_huy в 13 Септември 2013 03:12:48
Нещата за ST са малко по сложни. Турбините са ККК К04 на ST и RS а на RS 500 е с borg worner. GT28 не си заслужава да се взима за тоя мотор тъй като смяната на каквото и да било турбо е свързано с upgrade на мотора щото няма да издържи. За тва ако се слага друго турбо е по-добре да е нещо по голямо а и на цена ще е същото кажи речи. RS е с други бутала и държи без проблем до 400 коня докато ST тавана идва на 360 а за тия коне не ти триабва друго турбо можеш да ги докаташ и с неговото си. Иначе за возенето няма проблем само да се видиме ;)

KKK = BorgWarner. RS-a не е ли с по-голямата K16? Няма как K04 да работи на 1.2-1.6 на тоя обем :)

Според мен по-големи турбини на ST-то е лесно да сложим, но лошото е, че всичко останало също трябва да се пипне, гърнета, колектори, инжектори, помпа, скорости...Всичко. И в крайна сметка изваждаш едни 20 000++ лв. разходи за кола, която не се знае колко ще кара. Според мен по-добре е да си вземеш направо RS и да му се кефиш на животното  :-*

bay_huy

RS е с друга перка иначе и той е с К04. Това е и най-безобидния и ефтин вариант за ST. Относно налягането корпоса дъжи без никав проблем единствено се сменя пружината на wastegate щото е по-мека. В общи линий всичките от тоя клас коли са с К04-К05. Ако сменяш турбо на ST най-тънко минаваш само с едни биели и валове и ако си я караш на 1.6-1.8 няма да има проблем а ще е на 400+ със сугурност. Аз много искам да замера мойта с някой RS да вида ква ще е разликата ама за съжеление няма тука с кой :(


vanvan

Значи е хибридна K04 на RS-а...

Имаше един отровно зелен RS преди години на бул. България съм го засичал да движи и също по центъра на София. Но не знам дали не беше чуждоземски...

pAbLo

Бил е на Флорентин Петре...
И аз съм го виждал с Румънски номера но вече не е сред живите екземпляри май ::)
Този
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D

bay_huy

има два единия беше преди две седмици в МП за боя нещо а тоя за който ти говориш беше с ромънска регистрация на флорентин петре футболиста ама вече го няма малко е тотал. както и да е за съжеление нямам връзка с тези хора и няма да има как да ги замериме ако имам касмет некаде навънка да се засека с някой ще ги пробвам :)

vanvan

Да, сигурно е бил румънският... Много са скъпички, иначе бих си взел един RS... Но за същите пари могат да се вземат доста по-мощни и бързи коли, на същите годинки :(