Да сменя ли FF 2009 г. 2.0 136 за FF 2018 г. 1.0 hatch?

Започната от April, 09 Февруари 2024 09:28:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivchotr

Така, де. Няма нищо лошо да се карат нови коли, които няма да създават ядове. И такива, чиято поддръжка е лесна и евтина. Коли, които създават ядове и са със скъпа и сложна поддръжка, си губят смисъла. Освен, ако човек не е мазохист.


Жоро Петков

Цитат на: Pyrhel в 12 Април 2024 14:27:04Защо трябва да се убеждавате кой се е прецакал?
особености на населението на територията

ivchotr

Я да задам един въпрос към колегата Pyrhel.

Преди време пускаше снимки на докарани на "територията" (според Жоро, щото за мен е Татковина и Родина, ама определенията за нея са пак според специфичните особености на населението ѝ) автомобили на по 2 - 3 - 4 години и с пробег от по 250 000 - 300 000 км. По мои спомени не съм попадал на модел със 100 или повече конски сили и двигател екобууст на Форд. Та въпросът ми е - имало ли е такива попадения или не?

KoCMoHaBTa

Цитат на: saggy в 09 Април 2024 10:06:04То вече новите бензинови коли също имат ДПФ, но се каза GPF (gasoline particular filter). Един познат се изненада неприятно с 2-3 годишен Пасат, като разбра за филтъра.

Единствената причина да си взема бензин беше защото колата се кара 90% градско което е основната причина за задръстването на DPF-ите.
Та и аз първоначално бях изненадан като разбрах че вече и на бензините слагат филтър за твърди частици, но като проучих, разбрах че няма проблемите като на DPF-a.
Тъй като твърдите частици от бензина са в пъти по-малко от тези на дизела и поради факта че на бензина не му липсва температура - GPF-a е изцяло пасивен от към регенерация. Дори самата регенерация се случва основно когато колата се кара на принудителен празен ход и ниски обороти защото когато даваш газ - не му стига кислород за изгарянето на прахта.
Така че не се шашкайте от GPF-ите - за 4 години, проблеми 0.
Ся, вярно че на 1.0 EcoBoost-а на MK4, имаше в началото софтуерен бъг в изчисляването на това дали е задръстен филтъра, но го оправиха със софтуерен ъпдейт относително рано.

Pyrhel

Цитат на: ivchotr в 12 Април 2024 20:56:45Я да задам един въпрос към колегата Pyrhel.

Преди време пускаше снимки на докарани на "територията" (според Жоро, щото за мен е Татковина и Родина, ама определенията за нея са пак според специфичните особености на населението ѝ) автомобили на по 2 - 3 - 4 години и с пробег от по 250 000 - 300 000 км. По мои спомени не съм попадал на модел със 100 или повече конски сили и двигател екобууст на Форд. Та въпросът ми е - имало ли е такива попадения или не?

Отговорът и тук е:
Цитат на: Жоро Петков в 12 Април 2024 15:50:34особености на населението на територията

Българопитекът обича двигатели от поне 3 литра и коли минимум от D, но желателно от E и F сегмента, за да не изглежда беден. Тук това се търси, следователно това се предлага.
Но пък това са най-бързо навъртащите километри класове, затова и най-безобразните ми снимки са от такива.

Дали има 1.0 Еко на малко години и много километри - естествено, виж mobile.de, autoscout24.com и другите известни сайтове по Европа. Моторът изобщо не е лош, просто смяната на ремъка е сравнително скъпа.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

perun

Аз бих казал, че сме практичен народ, който предпочита да вземе нещо качествено като изработка и съответно ремонтно пригодно, вместо еднодневка със скъпа поддръжка....

Жоро Петков

Българина взима толкова качествени и лесни за подръжка автомобили, че в България има най-много регистрирани сервизи на глава на населението.
Докато не осъзнаем, че колата 1) е лукс, който струва пари 2) не е инвестиция, а разход (с редки изключения) няма да се оправим.

Жоро Петков

Цитат на: April в 15 Април 2024 13:17:16Разбрах, че съм много тъп да сменя стара, но златна печка за ново, но развалено яйце.
Най-накрая го проумя колега, евала! Ай са продавай, че не знаеш колко много си се преебал, че и после и не можеш да го продадеш това яйце! :))

saggy

Може би трябва да доразчешим тая тема за 1.0 Екобуст веднъж-завинаги и да се спре повече обсъждането на слабите места или скъпата поддръжка на двигателя. Факт е, че Екобуст е цяла гама от двигатели, които вече 10+ години се произвеждат и скоро не се вижда да се прави друга серия фордовски двигатели.

Pyrhel

Разчиствам темата от тъпотиите и моля стоп на чесането. Има тема за спамене.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


perun

Извинявам се ако съм обидил някой, но няма как в подобна тема да няма и доза хумор...