Спортно окачване

Започната от kucifer, 16 Септември 2016 07:28:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kucifer

Привет на всички!
От скоро имам 30 годишна сиера 2.0 пинто, аз съм и трети собственик.
Ще се позлва основно за забавление тип пързаляне.. през зимата и ежедневка.
Имам нужда от помощ относно спортно окачване.
Комплект на кони амове и пружини има само за коси, може ли да се монтира на моята кошница, до колкото разбирам разликата е само в захващането на задния ароматизатор?
Ако не става така... дайте идея за спортни пружини и амове.
Спрял съм се на Eibach Pro-Kit или H&R. Ако избера първите се ограничавам на жълто кони, ако избера вторите изглежда че си пасват с Bilstein B8.
Въобще ще се радвам на малко съвети по темата.
Поздрави!


Pyrhel

Каква е Сиерата, хетч, седан, комби? Можеш да я покажеш и в "Дневник" :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

kucifer

Сиерката е хечбек, не я чувствам като за показване все още. Напълно оргинална, даже кабелите са и оргиналните , на 130 хил км май като да е на толкова.
Няма ли знаещи във форума?
Разликата между комплект спортно окачване кони за коси и спортни пружини + амове като за моя кошник е около 200 евро, освен това когато е комплект все ми се вярва, че е по-добре напаснато като работа пружина и ароматизатор (а и разлика от 200 евра не са за пренебрегване ).
Pyrhel, твоята тема беше интересна  какво стана с проекта?

V.Buzev

Спри си автоматичната корекция че се получават комични неща (rofl). Eibach Pro-Kit може да го ползваш със стандартните амортисьори, което е по-ефтиния и не чак толкова лош вариянт - колата не се снишава много но става в пъти по-стабилна.

martin1977

Най - добър вариант е комплект регулируемо Кони, но е сериозна инвестиция. Ако амортисьорите са ОК, защо не вземеш само пружини 30-40мм. Хич да не е, пак има някакъв ефект и за пързаляне става.

Pyrhel

Питах за купето неслучайно. Щом е хетч и ще е и евридейка - бих взел някакви ъпрейтнати коси пружини с нови нормални газови амортисьори.
Иначе най-хубавият вариант е койловъри :) Аз съм с ъпрейтнати прогресивни коси пружини, мисля, че бяха -60мм с регулируеми конита отпред (червени) и отзад (жълти), натегнати на най-твърдото - дърво е и не поддава изобщо, като със заварено окачване седи. Обаче не съм почитател на регулируемите, трябва да се ходи по реглажи и да се дават пари, за да се регулират на машина, ако искаш да е като хората. Затова - чисти амортисьори без никакви реглажи и глупости, хем по-евтини, хем слагаш и тръгваш.
Изцяло зависи какво точно искаш - да е камък окачването и да подскачаш на всяка неравност или да е по-твърда от оригиналното, но приемливо. На Мондеото бях с Про Кит, далеч по-добре от стоковите като твърдост - 40mm надолу и 20мм под ST, но не са нещо кой-знае какво, идеята на Про Кит е да не губиш комфорт. Спортлайн са малко по-агресивни.

Сиерата седи пред нас и я разхождам от време на време, но не ми се занимава с нея в момента, иначе съм събрал всичко, меги, ламбди, турбината е сложена, киха, плющи.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

kucifer

Благодаря за отговорите.
Eibach Pro-Kit в комбинация с Bilstein B4 добра комбинация ли е?
Идеята е да се свали малко и да се втрърди , че ми е много мека в момента.
За момента няма изтървали амове държат се все още но не ми харесва като поведение.
Койлове не ми се слагат , живея в Швеция и може да е проблем с прегледите.

kucifer