Прекалено бедни смеси - Escort RS2000

Започната от THX, 06 Август 2016 16:19:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

THX

Здравейте колеги!
От няколко дена колата върви на много бедни смеси и при потегляне и като я смачкам прекъсва и гърми във всмукателния колектор.


opex

Как прецени, че са бедни смесите? Може да имаш насрана/и свещ, бобина...
Изключи двете ламбда сонди, ресетни компа от акумулатора.
По принцип е хубаво да му изчетеш грешките, но на тоя комп това става само със светодиод и надали ще можеш, за това направо ресет от акумулатора.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

THX

Ламбда сондите не показват повече от 0.2V, а признаците с прекъсването и гърменето са или на кофти запалване или на бедни смеси. Като се прибера ще пробвам да прочета за грешки и ще си видя времената на дюзите и ще ги сравня как са били преди няколко месеца.

THX

Направих диагностиката. В началото не даде нищо, поработи малко на място, даде грешка че на ламбда 2 смесите са бедни, а малко след това даде грешка че са богати. На графиката не чертаеше както трябва да редува богата/бедна смес, а стоеше около средата и чертаеше малки импулсчета към богатата смес. И грешка 44 ми показа, но мисля, че е от това дето си играх със стъпковия мотор. Времената на дюзите на празен ход в момента са м/у 3.39 и 3.43 милисекунди, но като гледам и преди година когато бях с неработещи сонди пак са били толкова.

ivchotr

Ако гърми в смукателния колектор, това не говори ли за назатворен всмукателен клапан? Съответно, ако гърми в изпускателния колектор - говори за лоша или липса на искра (бъгава свещ, кабели, бобина и т.н.). Или греша ::)

opex

Ако имаш як vacuum leak хем сондите ще ти сочат бедна смес и ще се чудиш дали са здрави въобще или има друг проблем, хем времената на инжекторите ще са други и т.н.
Цялата система е затворана и всичко трябва да се гледа комплексно, вместо едно по едно.
По принцип ако няма газова колата и аз съм за прецакана свещ или бобина или инсталация до там в случай на такива гърмежи по-скоро. Или за наистина як vacuum leak.

Би ли ми казал как гледаш тия характеристики на фабричния компютър или си с друг? Защото официално на който и да е фабричен компютър в RS2000 няма живи данни и могат да се четат само грешки и то със светодиод/волтметър.
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

THX

#6
Гледам ги през газовия компютър. Колкото до vacuum leak-a, ако има такъв, няма ли да държи високи обороти на празен ход?

opex

Не е задължително.
Но разбрах вече, че си с газова. А има ли газова аз вдигам ръце през интернет да се занимавам. :)
qaяכSTuning
"I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща.
Suum cuique

THX

Днес сложих нови свещи. Запалих колата, първите няколко секунди докато си регулира наново авансите работеше много зле и после заработи като швейцарски часовник.

ivchotr