Ford Mondeo Ghia Executive 2.2 TDCi 2005

Започната от didon80, 04 Май 2016 19:38:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

didon80

Разхода по борд последните 250 км в града с гуми 215/55(60)/16. Как да не съм доволен.


Alexi

Реалния е малко нагоре ,поне при мене .. зимата под 8 .. зор работа ..

didon80

Това ми е идеята - всеки да може да сравни по борд какви са показанията за разхода в градски условия.

didon80

Още една екстра към зимния пакет е добавена. Кората пасна перфектно.

didon80

Следващата зимна екстра, която съм планирал е ел. подгрев на антифриза. До момента съм намерил основните компоненти и предстои внедряване на системата. Управлението ще бъде ръчно.

V.Buzev

От къде пазари кората? Аз като търси ми излизаше само такава като за преди фейса и такава и монтирах де.

didon80

Мога да дам координати, но да не правя реклама на магазина. Намира се в София. Цената е 75 лв.

V.Buzev

Цитат на: didon80 в 03 Февруари 2017 18:16:21
Мога да дам координати, но да не правя реклама на магазина. Намира се в София. Цената е 75 лв.

Благодаря, намерих и в нета. Цената горе долу идентична.

didon80

Навъртях 10000 км от както съм взел мондеото. След първоначалното обслужване последващите разходи бяха само за нафта и добавяне на разни глезотийки, които съм описал в темата. След монтажа на защитната кора под двигателя разхода е още малко надолу.

V.Buzev

#69
С корите двигателя загрява по-бързо.

Сега огледах - и ти си взел кора за преди фейслифта!Трябвало е да вземеш такава:



didon80

Според мен и двете кори са за фейслифта, тъй като нямат големите отвори в нея. Възможно е да има различни варианти на изпълнение.

V.Buzev

Цитат на: didon80 в 06 Февруари 2017 11:57:28
Според мен и двете кори са за фейслифта, тъй като нямат големите отвори в нея. Възможно е да има различни варианти на изпълнение.

Ми поне в тоя сайт дето проверявам твоята я водят до 2003 а тази която постнах след 2003. Виж че твоята има и някакви допълнителни отвори за закрепване, които не ти вършат работа :)
Същото е при тази която съм монтирал с отворите отдолу. Важното е да ти върши работа.
При мен от температурата на генрацията по издадения край на кората увисна надолу и сега зимата стържеше по ледовете - много неприятно. Ще трябва да му мисля нещо за закрепване.

Mondeicho

#72
Тази кора има ли допълнителна шумоизолация или е само пластмаса?
Моята е оригинална и има такава. Колкото до разхода не съм забелязал да има разлика с и без кората, мисля че е малко субективно. Тази е фейсалифтовата:
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

didon80

Няма изолация, но обмислям материал който да използвам за целта. Определено ще е по-добре с изолация. Поне стана ясно че и оригиналната кора има същите отвори.

Alexi

оригиналната кора има нещо като тънък дунапрен тук там ,който не изкарва много

Dmitarcho

На Фокус мк1 оригиналната кора под мотора има дунапренче. Предполагам на всички коро оригинално трябва да има такова. Но не виждам някаква файда от него :)
Ръца Пръца

V.Buzev

Мондео мк2 също има някакви меки дунапрен ама както писхте вече не намирах разлика с и без кора.

Mondeicho

По-различно е от дунапрен, някакъв текстил е, но е здраво сложен, може да се пере на водоструйка без проблем и определено утихва от него шума на двигателя. Поне при мен е така.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

didon80

Нещо много важно свързано с произхода и сервизната история на мондеото.
Пробег към 09.01.2015г. - 220380 км.

Mondeicho

Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


didon80

Взех го на 247 к км, а сега е на 257 к км.

hotblooded

Ако не си сменил агренажна верига и прилежащите и пластмаси и обтегачи - вече е време.

didon80

Смених първоначално някакви ремъци и ролки, но за веригата не виждам причина да я пипам, ако няма нужда.  Все пак напролет предстои смяна на масло и филтри и ще бъде обърнато внимание на задвижването.

hotblooded

Цитат на: didon80 в 21 Февруари 2017 15:06:07
Смених първоначално някакви ремъци и ролки, но за веригата не виждам причина да я пипам, ако няма нужда.  Все пак напролет предстои смяна на масло и филтри и ще бъде обърнато внимание на задвижването.
Там нуждата се появява изведнъж,  заедно с нуждата от подложката за разпределителните валове...  Имахме колега във форума, който си беше изпатил...

didon80

Благодаря, ще го взема под внимание и ще бъде проверено състоянието на веригата. Но честно казано при положение че се води необслужваема и ако няма признаци на износване не виждам смисъл да наливам пари профилактично.

hotblooded

Цитат на: didon80 в 21 Февруари 2017 15:41:23
Благодаря, ще го взема под внимание и ще бъде проверено състоянието на веригата. Но честно казано при положение че се води необслужваема и ако няма признаци на износване не виждам смисъл да наливам пари профилактично.
Тя се води необслужваема за "назначения пробег"  на колата.  Също както и "необслужваемите трансмисии"...  Сигурни с че ще издържи гаранцията - после "оправяй се".. 
При веригата по сериозния проблем са обтегачите,  и то не пластмасовата им част, а маслените цилиндърчета, който с помощта на маслото под налягане от маслената система на двигателя.

didon80

Звука на двигателя на празен ход:
https://youtu.be/p-8Cf_E-vm4

Pyrhel

Нещо много се люшка мотора, тампоните там ли са? :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

didon80

Това е ефекта от камерата.  (rofl)
И аз го забелязах, но реално вибрациите са с по-висока честота и малка амплитуда...
Трябва да се види на живо.

Mondeicho

И моя звучи подобно, въпреки че е по-малкия мотор. Значи да си мисля, че всичко му е наред ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.