Great Wall - поредният китайски боклук или нещо повече ?

Започната от Bobi, 26 Октомври 2011 15:35:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

escobar

S-класа с атмосферен 1.5... Приказка без край. Фаровете напомнят на Мондео.


Bobi

Да съживим малко темата. Поразрових се във форума на Грейт Уол и ми направи впечатление, че май "китайското" започва да си казва думата и темите с проблеми са започнали да се множат.

petermitkov

 Е какво толкова - само кожения салон сдава багажа на около 10к км  :D
sapienti sat

escobar


mediacenter

Цитат на: pantata в 09 Февруари 2012 13:51:14
В последния Топ Гиър се говори за китайските автомобили, интересно е да се изгледа ;)

Аз лично го гледах...като съветвам всички,които се подхлъзват по "българския" китайски автомобил,пардон,превозно средство ,да го гледат задължително.
След това ще се замислите...сериозно
Това не е кола...това е реплика на кола (angry)
Лично мнение.

escobar

Top Gear не са връх на безпристрастността.
При джиповете, колкото и да е добра една машина - винаги се споменава Ленд Ровър, колко хубав и недостижим е той.
При суперспортните и спортните - винаги се споменава Макларън или Астън Мартин.
Ягуар също притичва, винаги когато успеят да го натикат в сравнението.

Хвалят ФОРД, което е готино.

hotblooded

Цитат на: escobar в 20 Юли 2012 06:45:17
Top Gear не са връх на безпристрастността.
При джиповете, колкото и да е добра една машина - винаги се споменава Ленд Ровър, колко хубав и недостижим е той.
При суперспортните и спортните - винаги се споменава Макларън или Астън Мартин.
Ягуар също притичва, винаги когато успеят да го натикат в сравнението.

Хвалят ФОРД, което е готино.
Явно всяко списание и предаване си има "спонсор" от марките и го похвалват. В АутоБилд примерно е невъзможно в тест в които участва автомобил на WAG някои да го победи, да е по-качествен, да вози по-хубаво.... Напоследък явно WAG бяха намалили вноската и ги подкараха за проблемите с агренажните вериги на 1.2 i 1.4 TFSI. Другото им залитане е по BMW :)))))

momo76

Няма как един авто журналист, карал всички нови модели на престижни марки, да се качи в един китаец и да не спомене думата кенеф. То задните му части са свикнали да се глезят в коли за по 200 000 и сега като влезе в нещо за 30 000 (визирам джипката или пикапа) да му хареса. И аз като седнах в една джипка и мен ми се стори супер дървена, в сравнение с Мондеото, нищо че имаше кожа, DVD, камера отзад. Но след това като се замислих установих, че това е идеалната служебна кола за хора на които им трябва такъв тип автомобил (като мен) - истински джип си е с бавни и блокаж, прилично висок с възможност за още дигане, 5 години гаранция с обещание че частите идват за 24 часа, фабрична газова течна фаза (колко е фабрична не се знае, слагат я в България), връщаш си ДДС и това всичкото за 30 хил. Няма друга такава оферта. Лошото е, че май джипките вече почти са ги продали (имаше доста внесени), а не се очаква нов внос защото имат само евро 4.
В Ловеч сглобяват само Волекса, джипа и пикапа са си китайски. Като скоро ще започнат да сглобяват и пикапа.

hotblooded

Цитат на: momo76 в 20 Юли 2012 09:49:53
Няма как един авто журналист, карал всички нови модели на престижни марки, да се качи в един китаец и да не спомене думата кенеф.
Ако е истински журналист - трябва да бъде обективен. Различните возила от различни класове не могат да се сравняват директно. Пикапа и джипа на Грейт Уол ако го сравнявам с Дъстер (Дачия) - ми да ти е*а дачията. Край мен всеки ден карат един ЛандУинд - пак китайска "пиратка" на джип (ако не се лъжа на старо Паджеро), които беше дори по евтин и от ГрейтУол като нов (продаваха го до баща ми) - 2.8 ТД мотор от бусовете на Фиат, Ситроен, Пежо, изключително опростено 4х4 - с ръчно задействане от раздаточна кутия с блокаж на междуосовия диференциал. екстри - предни ел. стъкла и ABS. и лебедка отпред. Това "дърво" вече 5 години 90% от времето не се кара по асфалт, но държи фронта. Ако трябва да говоря за комфорт на возене - Мондеото ги бие наред но ако правя 7-8 к км на година по черни пътища - нали се сещате какво ще остане от Мондьо?

Bobi



hotblooded

Цитат на: Bobi в 16 Август 2012 19:10:04
Откриха азбест ( канцерогенно вещество) в Грейт Уол... (facepalm)

http://fakti.bg/avto/46145-otkriha-kancerogenni-veshtestva-v-kitaiski-koli
Навремето всичките изолзации на тръбопроводи за горещи/студени продукти са били от азбест, да не беше останал жив тръбар до сега... Съвсем до скоро (до преди около 10 години) азбеста участваше и в материала за накладки на спирачки и феродовите дискове на съединители, дори и сега има съмнения че в пиратските части ( каквито са 90%) от използваните у нас - също са си с азбест (защото е и доста евтин).... Така че ако беше чак толкова вреден (едва ли не една молекула от него причинява рак) - до сега да сме изпукали наред

Иван Вълков

В тази насока, в момента в завода в който работя тече мащабен ремонт и има една Английска фирма изпълнител - преправят една колона- та един ден развалят една естакада но е от времето когато е построен завода( стана на 60 години миналата година) и познайте: азбест, стъклена вата и тем подобни. Англичаните само взеха проби снимаха, врътнаха се и си тръгнаха  :)). има хора целият си живот са били под азбестови покриви(интернитовите плоскости) и нищо им няма въпрос на свикване и до някъде на килешлък, поне според мен де. В случая просто нашето управление е подписало договор в който изришно е писано че няма канцерогенни материали и затова хората си тръгнаха докато не се изчисти, а ние "будалите" раборим за по-малко пари и в нечовешки условия (af)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

  При нас все още има действащи линии (колони май не) които са с азбест и поцинкована ламарина отгоре. Поне когато се демонтира - бачкерите обличат тефлонови костюми и им се дават респиратори. Но едно време единствената екстра са били дочени ръкавици...  Тук там по естакади са останали и от най старите изпълнения - азбест и върху него рабицова мрежа и замазка... Впрочем кой знае на колко топлофикации надземните линии още са така...

TourneoRS

Вчера се повозих за малко в Жипката , дърво чепато ми се стори . На снимките изглежда едно , на живо е малко по-друго . Возил съм се в лендкрузер и горе долу имам на представа как върви и вози джип от този сегмент . Най- много ме дразнеше помпичката на газовата уредба , бучи и цвърчи постоянно . Газовата бутилка е монтирана почти под задната броня ,направо си стърчи долу , не ми се мисли ако ме бушонира някоя газ 21 , къде ще ми я пъхне  (hammer) . Макар и за 3-4 км впечатленията ми са малко , но неприятни .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

hotblooded

 За толкова пари - толкоз. А газовата бутилка ако си има клапан който се самозатваря при дебит над максималния за двигателя - няма никакъв проблем - ако ще и ГАЗ-69 да те целне - къса стойките на бутилката, тя пада тръбичката се къса, клапана се затваря - но трябва да е монтирана грамотно (преполагам че в завода ги монтират както трябва). помпичката на газовото - 2 стари гъби за баня и се обезшумява :)

Alexi

джипката външно е красива но вътре е много евтинярско въпреки кожения салон и навигацията ,просто всичко изглежда евтино и семпло но ако ще се кара по предназначение офроуд това няма значение .. има значение ,че е на цели мостове ,има бавни и блокажи .. така че бива ..

Alexi

един колега много се вманиачи по джипката .. взема една за 1 седмица тест драйв .. 1500 км ,200 литра бензин .. това явно не е моята кола ,вика :))

Иван Вълков

Цитат на: Alexi в 07 Ноември 2012 18:03:02
един колега много се вманиачи по джипката .. взема една за 1 седмица тест драйв .. 1500 км ,200 литра бензин .. това явно не е моята кола ,вика :))
.....имаш крава......пиеш мляко

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

momo76

Е той кво иска, да му гори 6/100 ли?
Не мисля че разход 13 - 14/100 за неразработена джипка е голям. Като се разработи пада малко.
Днес ме повозиха на пикапа - общо взето е добре. Този дори беше дизелов при това чисто нов. Пича каза, че е изгорил 45л нафта от София до Бургас (общо около 420км) с каране на места с колкото може. При катерене по гаден път малко му липсва мощност, но пък си има бавни и не е проблем.

hotblooded

 Дизляка на пикапа е като на Мондео Мк 2.2... дори и системата е Делфи..  Поне така ми казаха в шоурума миналата зима


Alexi

пошегували са се :
Цитат"GW4D20 turbocharged intercooled diesel engine is a self-developed 2.0 L high-performance engine by BAODING GREAT WALL INTERNAL COMBUSTION ENGINE MANUFACTURING COMPANY LIMITED. "
Цитат"One of the most advanced features of the in-line, four-cylinder, 16-valve 2-litre unit is the latest Bosch common-rail fuel injection system. The engine has been designed for both north-south and transverse installation, making it suitable for rear-wheel drive, 4x4 and front-wheel drive vehicles. Maximum power output is110kW (150hp) with up to 310Nm (230 lb-ft) of torque."

momo76

Мотора си е китайски, тяхна си разработка.
На нормален път си се справя добре, но е малък за извън пътя. Липсва му тягата в ниските и после изведнъж тръгва, не може да катери лесно.

Bobi

Да повдигнем малко темата...

Въпреки масовата реклама в продължение на цяла година, единствените китайчета, които виждам редовно, са тези, които стоят пред Литекс тауърс в "Дървеница". Чат пат засичам на 2-3 седмици една джипка или въшка по улиците....

momo76

Аз пък доста китайчета засичам напоследък. Вчера до Симитли и обратно видях 5-6 пикапа и още толкова джипки. От малките виждам всеки ден, ама то има две в кватрала и май само  тях си виждам.
И малко пресни впечатления от пикапа.
Четвъртък се катерих до едно връхче. Супер кално и стръмно. 6км каране на 1ва бавна със сериозно боксуване. С мен беше и един китаеч пикап и си мина малко по трудно от мен с Тераното. Лошото беше че му замириса съединителя - на китаеца. Момчетата казаха че винаги като го напънат и се размирисва, явно е слабичък.

Alexi

и аз доста виждам ,особено джипките .. а един колега от София си купи пикапа - чисто нов с дизелов мотор ,за сега е доволен ..

escobar

Днеска видях калинката Волекс, направена на патрулка.
Гледката си струва.

BIGFORDFAN

МВР кара безплатно коли на фирма на разследвания Гриша Ганчев, информира "Сега"
Две години след като вътрешният министър Цветан Цветанов бе принуден под обществен натиск да забрани даренията, МВР изнамери нов начин да получава скъпи вещи от бизнесмени, които разследва. Новата схема, по която министерството получава облаги от частния сектор, се нарича тест драйв. "Литекс Моторс" е дала на МВР да тества коли, произведени в завода в Ловеч. Това става ясно от отговорите на МВР и "Литекс Моторс" на въпроси на в. "Сега". Заводът бе тържествено открит през февруари 2012 г. от премиера Бойко Борисов и Гриша Ганчев. Бизнесменът в момента се разследва за данъчни престъпления и закана за убийство. От МВР потвърдиха, че са получили автомобили по тази схема, но не уточниха нито броя им, нито колко време ги ползват. Идеята е колите да се тестват и след това институцията да реши дали да си купи от тях. "Колите най-вероятно ще останат за проби и през тази зима", обясниха пред "Сега" от вътрешното министерство.

hotblooded

 Aхахахахахахаххахахахахахахаха, после да не се окаже че им е дал и някои лев - за тест харч.....

savagebs

на работа ме повозиха на китайския пикап и мога да кажа че яко друса като каруца с дървени колела, може би защото е товарен тип кола и е с твъдо окачване

hotblooded

Цитат на: savagebs в 04 Март 2013 11:45:58
на работа ме повозиха на китайския пикап и мога да кажа че яко друса като каруца с дървени колела, може би защото е товарен тип кола и е с твъдо окачване
Това е пикап, при това високопроходим - няма как да вози като лимузина...