Форд Мондео Мк3 - слаби места,съвети за покупка

Започната от Alexi, 18 Септември 2011 11:51:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Alexi

Мазда 6 също е добър автомобил ,но Нисана мен лично не ми харесва и отвън и вътре е доста грозен а мотора на Рено не е от най здравите ..


ihovahi

Както и друго - преди да си закупиш мондео мк3 ще е добре да изчетеш и темата на Alexi за да си направиш предварително списък с нещата, които трябва за провериш по колата и да имаш в предвид за нея преди да я вземеш.
Който фôрка "майстор" си нахôда!


moni74

Цитат на: Alexi в 10 Април 2013 19:48:50
Мазда 6 също е добър автомобил ...

Добър е, но да е до 3-4г. По-стар не ти трябва, говорих с представителя тук на Мазда. Така ми каза, имало защо. Конкретно ходих да говоря с него за две 6-ци 2006год - направо ме отказа.


----------------------------

zhivkojujo

Прочетох темата на Alexi и съм си я записал в едно документче на лаптопчето, както и някои други неща. Не ми беше ясно как да разбера коя е фейслифтната и коя не е. Също и разликата между 2.0 116к.с. и 130к.с. Лека полека взех да се ориентирам вече. Като че ли Мазда 6 отпада като опция. Залагам на Мондео като основен избор. Просто не мога да открия друга, прилична като големина кола, с добро оборудване и относително здрава (каквото и да значи това при новите коли) и нова година на горе-долу същата цена.

Pyrhel

По тоя повод написах една темичка, ето я: Разлики в Мондео Мк3 преди и след фейслифта. Обаче не разчитай на външните белези, взимай VIN-а и проверявай в http://www.etis.ford.com/
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

moni74

Първоначално гледах Мазда 6, само комби защото такова ми трябваше. Тези, които видях не ми харесаха.
Рено отпаднаха, защото 2.2 мотора не го исках заради DPF филтъра, а 1.9 е прословут с гръмналите турбини. Нисан ползва техния дизел, затова автоматично отпадна.
Дойде ред на VAG групата. Загледах се по А4 1.9 TDI след 2004, обаче там цифрата двойна на Мондео. Същото важи и за Пасат, но там освен че струва двойно, вътре е като кола за спартанци :)
Фен съм на Ситроен, обаче читав С5 II не си харесах, а ако ми хареса ми идваше скъп.
Тойота и Субару въобще не гледах.
Та общо взето, реших да е Мондео комби, Фокус комби или С-max. В Бургас гледах един С-max 2004г, но не ми допадна, беше 1.6 мотор 90кс на ПСА - за мен е слабо. Фокусите, които харесах на външен вид, бяха все базови. И така, за не помня колко месеца търсене си взех това комби, което карам сега. Вярно, нов внос от Италия беше, не е от Мото-Пфое. Но и цената ми дойде добра, и от към екстри се оказа находка - излезе Титаниум Х.
Търсене му е майката, има хора проверили доста коли /питай Пърхел и Боби :)/. Аз съм късметлия с оглед само на 20-30 коли.


----------------------------

hotblooded

 Долу-горе и аз по пътя на Монката се спрях на Мондео Мк3, гледах и Опел Зафирa B / Вектра С, но поради особености на моторите (колите бяха или с базовия бензинов - твърде скопени  или с фиатаджийските дизели - фабрики за проблеми) накрая остана Мондео 3/Фокус2... но 3 месеца търсих читава кола

moni74

О, и аз минах през Зафира с дизел на Фиат. 150кс на 200к гарантиран пробег, 3 годишна !!! Беше дроб, не возеше никак добре и ... забравих за Зафира.


----------------------------

ValkataFF

#68
Здравейте колеги ,честита коледа и весело посрещане на новата година.Наскоро си продадох Фокуса и се носочих към по-големият му брат Мондеото(2001 - и нагоре).По-точно съм се насочил към бензинов мотор 1.8 -125 к.с..(мисля че видях и по -малък мотор около 110 к.с. ако не се лъжа)и съответно искам да разбера ,,+"-те и,, -"-те на този мотор.За да непиша цяло есе ,кой каквото знае за този модел да пише .Най-вече искам да знам дали един ГИ ще му се отрази добре - разход и т.н. ,окачването как е и все такива въпроси от който се вълнува един купувач.Лек ден ..

Alexi

по малък мотор няма .. ГИ не се отразява добре на мотора на Мазда но все пак мнозина го карат на газ .. окачването е здраво по принцип ,но все пак тук говорим за 12-13г кола така че ще е до късмет .. според мен 2.0 е по добър вариант същия разход - по добра динамика .. слабо място на тоя мотор преди фейса са клапите в смукателния колектор .. добре е да се сменят след като се купи да не се срещнат с буталата че имат тоя навик


artman

здравей колега
половин година карах мондео 1,8 125 коня 2001ва година с газов инжекцион според мен мотора няма проблеми с газта моят си вървеше доста прилично мотора е много тих и ускорява добре разхода е 9/100 средно колата е комфортна и стабилна окачването е здраво -задното според мен е по-капризно и има склонноста да отваря гумите но с 200-300лв се поправя с нови части имах проблема с бензиновия а и сега с дизеловия но и двата са комби седана мисля че няма такива проблеми като цяло са хубави и здрави коли
желая ви да случите на екземпляр и да го карате дълго време и със здраве

ForeverFord

Здравей,от близо три години семейният ни автомобил е Mондео 2002  с 2.0 бензин.Като разход ще ти кажа извънградско които  средно е 7.5-7.7 като най-ниско е било 7.0.Като цяло за тези три години освен едни пружини на задните амортисьори ,друго не сме ми сменяли и ест. консумативите.Но както alexi каза много зависи на какъв автомобил и собственик ще попаднеш!!!
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)

ValkataFF

Колеги,моделите от 2001 г. борд компютър имат ли и какво отчита той.

hotblooded

 Отчита темепратура на външния въздух, среден разход, колко остава до бензиностанция, средна скорост.... някои имат и моментен разход, но са рядкост. Колкото до мАторите - вземи си 2.0 бенз - разхода му не се различава от този на 1.8, а се справя доста по лесно и приятно с тон и половина кола... още повече че 2.0 върви и с някоя екстричка в повече

Pyrhel

Обаче само 1.8 с директното впръскване е с 6 скорости.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

К.Методиев

При мотор с директно впръскване леко забравяш за ГИ на нормална цена.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

ValkataFF

Спрял съм се на модел от 2001-2003 г.(1.8 -125к.с.) ,те с директно впръскване ли са и колко ще струва един ГИ ?

hotblooded

Цитат на: ValkataFF в 27 Декември 2013 22:42:38
Спрял съм се на модел от 2001-2003 г.(1.8 -125к.с.) ,те с директно впръскване ли са и колко ще струва един ГИ ?

1.8 125 коня е - с впръскване в смукателните колектори
  1.8 132 коня е и с директно впръскване,  вървял по-добре и бил по икономичен със 6степенна кутия - разхода падал под 7/100 бенз (но не съм пробвал и видял лично)

К.Методиев

За директно впръскване се ползва газов инжекцион течна фаза, а цената е към 3к лв цялото оборудване като помпата е най-скъпия детайл.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Bobi



ValkataFF

Т.е. двигателя който съм избрал е  с по-евтин ГИ - така го разбирам аз.

Vanko

 Точно така, ГИ ще ти струва около 1000 лева. Потърси и за втора употреба марков ГИ до 500 кинта.

Pyrhel

Или виж реалната цена на течната фаза ГИ :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

baibradar

#83
Що пък направо на течна фаза го пратихте човека? Може и стандартен ГИ да се сложи но естествено с опциите в софтуера за работа с автомобили на директно впръскване. Но в този случай колата работи едновременно и на бензин и на газ в някакво съотношение примерно 70 бензин на 30 газ. Това е необходимо за да има охлаждане на бензиновите дюзи които са директно в цилиндъра иначе се скапват и после мъкаа. На няколко такта газ се впръсква един такт бензин. Отношението вече е въпрос на настройка. При течната газ също трябва да се впръсква бензин иначе чао на бензиновите инжектори.

ValkataFF

Здравейте колеги ,пак малко въпроси да задам (надявам се да са последни  ^-^).Може ли някой да ми каже какъв разход да очаквам от мотор 1.8 125 к.с. и 2.0 145 к.с. тук говорим като колата ще е с ГИ.(разход в града ,среден и т.н.)И дали обслужването (ролки ,филтри и т.н. ) на 145к.с. е по-скъпо от 125 к.с..Лек ден .

Alexi

обслужването е еднакво ,предполагам и разхода ( на газ ще е около 10-12 )

George

Разликата между 1.8 и 2 май е само в данъка ^-^

Alexi

по съществената разлика е във вървежа според мене ..в данъка ще е 10 лв най много

George

Ето тук може да проверите разликите в данъка. За моята община в която живея разликата е 26лв., наистина не е много, аз също съм за 2к кубика :)

pAbLo

Това лъже :))
Или мен ме цакат в Данъчното,че плащам 200лв за 77кВ 12годишен кошник с катализатор (rofl)
Цитатразмер на данъка: 152.46 лева
- Пловдив
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling" - Paul Walker
Човек дори и добре да живее,рано или късно ОТНОВО си КУПУВА ФОРД :D :D :D