Да си събереш Косуърт

Започната от sierrata, 17 Март 2013 18:12:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

sierrata

Mисля че темата е доста интересна да се дискутира относно да си направиш косуърт  ^-^
Only cosworth is my God


Pyrhel

Уф, много обширна тема. :) Как ще го събираме в темата, от Пинто към Косуърт или от Косуърт към Косуърт? :D

Започвам с първите няколко разлики - коляновия вал на Пинтото е чугунен, а на Cosworth-а е стомана. Съединителите са с различни диаметри, различен брой болтове на маховика.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

sierrata

можем да допълним и по-лекия вариант от който да се оставят някои стокови неща
Only cosworth is my God

sierrata

Да допълня темата относно мерака косуърт, оказва се че да си го събереш не е никак изгодно спрямо цял мотор
Only cosworth is my God

Pyrhel

Гледам, че темата не е прочетена малко пъти - т.е. има интерес, няма да е зле да има и някаква техническа инфо тук...

Разлики има също и в маслената помпа между Cosworth и Pinto. Трябва да се знае, че също има разлики между 2wd и 4wd помпите, както и тръбите в картера. Най-важното нещо в помпите като разлика между Пинто и Коси освен дебита и налягането е, че Коситата имат пръскалки под буталата.

ПС: Темата навярно е само за YB Коситата, N/A-тата са съвсем друга работа, ще е хубаво да се промени заглавието.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Danchev

#5
То човек като се замисли няма нещо дето не е различно ... дори и 205 блоковете имат едни 4 цифрени кодове до делкото и тези за коса са с леко различни и по-добри толеранси (първо качество) :) при 200 блока вече има и конструктивни разлики.
How about a magic trick?

sierrata

Има разлики също в главите, давам пример глава 4х4 е с по-сгъстена камера (каквато е моята) от там буталата идват по-разредени а глава 2вд е с разредени камери и сгъстени бутала. Разликите в маслените помпи идва при различието в картерите. Относно блока 205 и 200 като цяло което съм забелязал е че 200 е с подсилени пети, но мисля че с едни арп болтове и няма да има проблем  (stir)
Only cosworth is my God

Pyrhel

Разликите в помпите между 2wd и 4wd не са само по корпуси/тръби. 4х4-то има по-високо налягане и по-голям дебит от задното.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

viksata

Искаме картинкииии  :D и двамата сбирате Косита или Коси подобни, не бъдете скромни :P


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

sierrata

Така като това не е от най-лесните задачи сметнах че е не за препоръчване (от личен опит) не правете това в къщи  (dwo)
Only cosworth is my God