Какво не ви харесва във вашият Ford?

Започната от Bobi, 03 Декември 2012 02:23:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Bobi

Видях подобна тема в един друг форум и реших да видя как е положението с нашите бараки  :)). Нарочно не пускам тема "Какво ви харесва", защото както знаем - от моята по-убаво нема :D.

Започвам пръв - Ford Focus Mk2, 2007,1.6 TDCi, 110 к.с.

Не ми харесва:

1. Скърцането на задните стопове. Съшият проблем го имах и на предишната си кола. Стоповете са сложени без никаква изолация и конктактуват директно с метала  >:(
2. Колата изстива за секунди в студено време по време на движение, ако се остави на свободна скорост.
3. Разположението на подгревните свещи - завряни са в .. .да не казвам къде... и възможността да си ги провериш сам клони към 0, ако нямаш необходимите инструменти.
4. Характерният за всички Мк2 и Мк2.5 звук на хидравличната помпа.
5. Липсата на отделителна лента, показваща мъртвата зона, на стъклото на страничните огледала.
6. Липса на заден плафон и осветление в краката на пътниците.
7. Липсата на електронна програма за стабилизиране :(
8. Липса на USB.
9. Тъпата ключалка на багажника - болно място на фокусите. Замръзва при ниски температури и забравяте за отваряне с ръка.

Ще допълвам с времето...


Pyrhel

Мондео мк3:

Екстериор:
Отварянето на предния капак
Формата "седан" - голям и нефункционален за обемисти товари багажник
Предните подкалници не покриват праговете
Тъпия крик
Обикновените странични огледала - хем нямат автоматично затъмняване, хем са и бели...
Безумно тъпото закрепване на задната броня с планките под стоповете
Тесните фабрични джанти (16" и 17" 6.5J, чак 18" имат по-смисленото 7.5J)

Интериор
Тясното място за краката на пасажера до шофьора - калника е точно там.
Дебелата централна конзола където е радиото "яде" много от мястото за разкрачване на предните пътници
Липсата на достатъчно "чекмедженца" - можеше да направят отварящи се жабки на корите на вратите, както и плъзгащи се под 2те предни седалки
Свалянето на задните седалки откъм багажника

Екстри:
Липсата на достатъчно "акъл" - дори по-стари коли сигнализират за неподходящо налягане в гумите, изгорели крушки, точния проблем в горивната с-ма и т.н.
Ниското разположение на радиото - трябва да отклоняваш поглед от пътя

Това са нещата, за които се сещам в момента :)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


hotblooded

 На мен ми липсват следните екстри
   1 Измиването на фаровете
   2 Темпоматът
   3 липсата на каквато и да е поставка за мобилен телефон.....
   4липсата на осветление на задната седалка
дразнещи недомислици:
   5. липсата на нормална резервна гума
   6. Скапания размер на оригиналните лети джанти - 17х6.5J
Сериозни пропуски за мен са:
    7 слабата защита на боята и лака на праговете - точно зад предните гуми, това е може би най-сериозния недостатък.           
    8.чистачките - неочистеното петно горен десен ъгъл си е сериозен пропуск и влияе на безопасността.


Alexi

част от нещата които пишете не са недомислици ами просто екстри които се предлагат при по високо оборудване .. за мен кофти са :
- музиката - дисплея и е ниско и твърде блед денем не се вижда нищо ;
- лаковото покритие е с ниско качество ,тънко и меко - според мен не съществува Мк3 без забележки по боята ;
- салона има склонност към пазаритни шумове ( за щастие повечето се откриват и отстраняват лесно ) ;
- ремъчното задвижване - изкарва малко и цените на частите му е висока ;
- ключалката на предния капак ;
- крика е смехотворен ;


petermitkov

В моя Мондео МК3 седан най-много ме дразни малкия отвор на багажа което е твърде дразнещо - хем багажника е голям хем не става за товарене на обемисти предмети.
С ръка на сърцето казвам че този проблем го няма при МК3 хечбег :) но доколкото знам МотоПфуе не е продавало хечбеци (или греша).
sapienti sat


hotblooded

Цитат на: Alexi в 03 Декември 2012 08:06:27
част от нещата които пишете не са недомислици ами просто екстри които се предлагат при по високо оборудване .. ..
Осветление на задната седалка и нормална резервна гума изобщо не трябва да са екстри!Измиване на фаровете и чистачки които не оставят мъртви ъгли - също не трябва да са екстри - това са елементи на безопасността!
  Какъв е смисъла 17" джанти да са със същата ширина като 16" при условие че се стремиш да запазиш диаметъра на колелото (защото излиза че мога да сложа 225/50/16, но на 17 се слиза на 215/50....ако ползваш оригинални джанти при Мк3- какъв е смисъла)?
Ремъчното задвижване - скъпо е, но 100-150 000 км си го изкарва...... щеше да е хубаво да е вечно, но нека се радваме че поне ангренажа ни е необслужваем ( е не на всички).
  Музиката.... е ма*ка му - радио/CD то и бутониерата за климатика трябва да си разменят местата. Ако имаш навигация трябва да си охлюв и едното ти око да е надолу. И хубаво има "управление на радиото от волана" - само дето не може да го пуснеш от "дистанционното", нито да смениш от CD на радио и обратно освен от самото радио. Лаковото покритие както си написал - заминава от нищо....
Климатика - е бива ли за пътниците отзад да няма "духалки"? Това е Мондео, не е "бюджетна кола" или малко автомобилче, а среден клас кола за дълги пътувания в която е нормално да се возят повече от 2ма.


hotblooded

Цитат на: petermitkov в 03 Декември 2012 09:03:30
В моя Мондео МК3 седан най-много ме дразни малкия отвор на багажа което е твърде дразнещо - хем багажника е голям хем не става за товарене на обемисти предмети.
С ръка на сърцето казвам че този проблем го няма при МК3 хечбег :) но доколкото знам МотоПфуе не е продавало хечбеци (или греша).
Има хеч-ове от МП, като купувах кола имаше едно Мк3 115 коня хеч.


mitakinen

Жалка работа - никой от УС-то не пое отговорност - няма мъже, само мижитурки


moni74

При силна дневна светлина слабо се вижда осветлението на аудиото на Сони. Бих желал да мога да променям информацията на дисплея му - да показва и часа например.
Имам някакво хлопане отзад, в багажника, при дупки. Освен да се повозя в багажника, не виждам как да го открия - не е при крика и резервната гума.
Още не мога да свикна, че за да отворя предния капак трябва да угася мотора и да взема ключа с мен :)


----------------------------


hotblooded

Цитат на: moni74 в 03 Декември 2012 10:22:30
   Още не мога да свикна, че за да отворя предния капак трябва да угася мотора и да взема ключа с мен :)
Имаш втори ключ за тази цел  (rofl). А като отвориш капака, вади ключва от ключалката че много лесно се чупи.


tropper

#10
Мондео МК3 пре-фейслифт:

1) И мен най-много ме дразни отварянето на предния капак. Даже почнах да се чудя дали не мога да прокарам едно жило, както е на МК1/2  ;D

2) Друго нещо - вграждането на тумбестото радио от МК2 в пре-фейслифт моделите (2001-2003) е тотална липса на чувство за дизайн  (hammer)
След фейслифта Сонито с плоския черен панел оправя нещата.

3) "Аналоговия" часовник, както е направен елипсовиден, отнема поне 20сек. да разбереш 3:20 ли е или 4:20 ... По-просто и далеч по-функционално щеше да е с цифров дисплей.

Добавям:

4) Бутона за аварийни светлини е раположен далеч вдясно удобно за пътника, не толкова за шофьора. Но това е поправимо и някой ден ще му сменя мястото с двата за подгрев на стъклата.

5) Стойката за чаша кафе е мислена за германско разрдено кафе в огромна кофа. "Италианско" еспресо в малка чашка упорито се опитва да изпадне ;)

6) Какво лошо имаше при МК1/2 за мястото на джойстика за ел.огледалата, та трябваше да го местят във вратата :P
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


momo76

Някой ако вземе да я прочете тая тема и никога няма да си купи Мондео МК3.

Ето и за Фиеста 200г.
- Малко е тесничко вътре, ако седна отзад и подпирам тавана с глава.
- Липсата на външно уплатнение на задните врати.
- твърдите седалки
- волана не се регулира
- мястото на резервната гума (под багажника)
- капачката на резервоара с ключ
- отварянето на багажника отвън само с ключ


Alexi

на всички коли стойките за чаша за направени да събират кенче 330мл ,нещо като стандарт е .. мен това е от екстрите които ми допадат как се вади и прибира ..


ffmk1l

1.Липсата на пълноразмерна рез.гума.
2.Скърцането на разни пластмаси от купето.
3.Тъпите пластмасови винтчета, след 1-2 сваляне и трябва да се подменят с нови.
4.Мокета от подкалниците, там намокри ли се, няма съхнене.
5.Разбира се, предния капак.
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


hotblooded

Цитат на: momo76 в 03 Декември 2012 11:06:06
Някой ако вземе да я прочете тая тема и никога няма да си купи Мондео МК3.

Подобни проблеми има при всички марки. Май истината е че няма как една кола да е идеална - всичко да е прегледно, да е подръка,  осветено.... тоест има как, ама цената става....


lazarkk

Мен ме дразни скърцането на пластмасите в задната част и таблото на студено. Както и най- вече целия АБС модул... няма нищо по развалящото от този модел който е и при мен.


Pyrhel

Това с багажника мисля, че се оправяше, по спомен имаше цъкалка в IDS-а.
Тропър, бутоните фабрично са разположени така, че аварийните да са от страната на шофьора, може с времето да са се разместили :P
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


moni74

Да допълня само - купето не е обезшумено, ама никак! При над 120км/ч осезаемо ме дразни. Има ли нещо измислено по въпроса, или трябват нови уплътнения?


----------------------------


valeri1972

На мен не ми харесва.........., че не е НОВ ;D (fe) (thup)


tha22don

Форд Фокус МК1.5

Не ми харесва:
- скърцащите пластмаси, които дори в началото ми изглеждаха като доста евтино изпълнение ( после им свикнах)
- при движение на зад - никакво осветяване от светлинката долу на задната броня.
- предния капак - отварянето ( явно всички ги дразни :) )
- липсата на конзола с вграден подлакъник


emkata

   Форд Фокус МК 1                                                                                                                                           Може би е само до моята кола, но не ми харесва само това, че прахоляка винаги си намира от къде да влезе в купето при пътуване по пътища в ремонт( чакълирани или разкопани).


escobar



Alexi

Цитат на: moni74 в 03 Декември 2012 16:39:19
Да допълня само - купето не е обезшумено, ама никак! При над 120км/ч осезаемо ме дразни. Има ли нещо измислено по въпроса, или трябват нови уплътнения?
според мен купето е нормално обезшумено ,при 120 не се чува нито мотор нито нищо .. доста по добре от Лагуна 2 примерно .. то винаги има какво да се желае де ,но може би някои уплътнения са за смяна ..


moni74

Да, мотора не се чува. Ама за сметка на това вятъра така свисти :)


----------------------------


Dmitarcho

#24
- стойката за чашката неможе да ползва ако има седнал човек до шофьора
- подлакътника /поне на мен, дребен човечец съм/ ми е малко късичък
- червяците за регулиране на седалките, как може да нямат крайно положение, че са ги направили и от пластмаса
- низши за цигари/дъфки/презервативи и тем подобно ;)
- пепелника отново е на безумно неудобно място /ня фокус мк1 също/
- тея инжинери не са ли са сещали, че някой неща ще се развалят рано или късно, и собственика може да реши да си го оправи сам.


Ръца Пръца


Dmitarcho

Цитат на: hotblooded в 03 Декември 2012 09:04:35
И хубаво има "управление на радиото от волана" - само дето не може да го пуснеш от "дистанционното", нито да смениш от CD на радио и обратно освен от самото радио.

Пробвал ли си да задържиш "mode"-то на дистанционното на волана ? При мен като съм на радио - от там сменям запаметените станций 1,2,3...6, а като го задържа - сменя "source" - радио,CD,AUX ;)
Ръца Пръца


mirohristov

Цитат на: Pyrhel в 03 Декември 2012 12:00:25
.....................
Тропър, бутоните фабрично са разположени така, че аварийните да са от страната на шофьора, може с времето да са се разместили :P
Преди фейса бутона за аварийните се намира отдясно на часовника и след това "теква мисълта фордовска" и го слагат от ляво на часовника за след фейслифта на мондео МК3.   ^-^
Mалко познат факт е, че като разсипеш домашна ракия върху маса, разсипаното винаги образува границите на Санстефанска България.


Marlboro

МК3 Седан, преди фейслифта

- Ключалката на предния капак!
- Меките, лесно кривящи се джанти.
- Недомисленият механизъм на седалката.
- Пепелника е на глупаво и неудобно място.
- Подлакътника на задната седалка е твърде нисък.
- Липсата на духалки за пътниците отзад, освен тези в краката.
- Въпреки че има и по страшни случаи, сменянето на крушка също е досадна занимавка.
- Капака на багажника се уплътнява с лед и трудно се отваря, капачката на резервоара също.
- При затваряне на вратите, особено с отворен прозорец си подрънкват, твърде досадно.

Момичета, при тези цени на бензина, не идваме само за се видим!


hotblooded

Цитат на: dmitarcho в 03 Декември 2012 21:18:06
Пробвал ли си да задържиш "mode"-то на дистанционното на волана ? При мен като съм на радио - от там сменям запаметените станций 1,2,3...6, а като го задържа - сменя "source" - радио,CD,AUX ;)
Вярно че като задържиш сменяше, ама на мен след радиото ми дава AUX, някави други и СDто е последно.... Добре поне че радиото е с добър обхват - от Варна до Бс като захапе една станция RDS-a не я пуска. От Бургас до София - между Карнобат и Зимница се пуска някое СD. До Велико Търново, Смолян - не съм губил Радио1...


Чебурашка

Пластмасите вътре - лесно се захабяват  >:(


Drake

Focus MK2.5

- Вече обсъденото отваряне на предния капак
- При каране на мокро, задницата цялата се опръсква в кал за отрицателно време - хем не виждам нищо през задното стъкло, хем се цапам като отварям багажника
- Аудиото (Sony) няма USB и не поддържа кирилица
- Смотаните безраменни чистачки, които в студено време се вдървяват и само мажат по предното стъкло


vladi tanev

Скорпио модел след 95г. незнам какво МК се води
1.Шибаната стелка като се измести леко и като дам газ до долу ми задържа педала на газта и става лютеница незнам кое по напред да правя ама си реших проблема,махам стелката  :D :D :D
2.Най големия проблем е инсталацията на тази кола особенно при двигателния отсек правена е от някаква рециклирана пластмаса и всичко става леш,напуква се и само да пипнеш и става на сол.
3.АБС проблем при всички модели на скорпио.
Други забележки нямам просто са правили интериора със акъл без разни пластмасови историй като кори табла и разни подобни за тези години колата нито има скърцане нито шум а цялостната шумоизолация е нямам думи скоро се наложи да я покарам със 200 по магистралата и смея да кажа че няма никакви шумове.
SIERRA EVOLUTION TEAM
Бай Владо-Скорпа


Dmitarcho

Има повече неща които "не харесвате" от колкото "харесвате" във Ford-овете си .... :P
Ръца Пръца


hotblooded

Цитат на: dmitarcho в 04 Декември 2012 18:53:40
Има повече неща които "не харесвате" от колкото "харесвате" във Ford-овете си .... :P
Повечето от не харесваните неща са глезотии :) А хубавите неща се описват с по-малко думи :)


P.Kostadinov

Не ми харесват скърцанията на пластмасите в купето,което е съвсем нормално за 18-те си години фордче.
Не ми харесва също така факта че в пепелника няма улей за цигара :D
Карай толкова бързо,колкото бързо би могъл да спреш !


Alexi



P.Kostadinov

Викаш измислили го.. току виж сключили сделка с някой Кубински магазин,че да печели и компанията на форд от тая далаверка  :D
Карай толкова бързо,колкото бързо би могъл да спреш !


Pyrhel

Тая вечер се сетих за още нещо, което не ми харесва.
Мойте седалки са с кожа и алкантара и са по-дълбоки от нормалните - т.е. седалката не е като фотьойл, а малко наподобява корито. Е точно тази изтумбената част няма подгрев в нея - отдолу на задника и на гърба ти топли, ама не и на "опорите".

Екстрата, която ми липсва е подгряване на волана и на скоростния лост (blush)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

е ти не стоиш на опорите за какво са ти да се подгряват


Pyrhel

краката и гърба ми са подпряни там - отдолу е топло, отстрани - лед
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Alexi

проблема е в краката ти .. ако са рошави като моите няма да ти прави впечатление :))


ffmk1l

 :))
Цитат на: Alexi в 05 Декември 2012 20:14:46
проблема е в краката ти .. ако са рошави като моите няма да ти прави впечатление :))
Едно време колите се правеха от инженери, а сега - от икономисти...


Pyrhel

Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


tropper

Цитат на: Pyrhel в 05 Декември 2012 19:58:49...Екстрата, която ми липсва е подгряване на волана и на скоростния лост (blush)
И аз си го мисля това в тези студени дни, ама после трябва да се претапицира кожата  :-[
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


Backstage

 :D абсолютно бех убеден че troper-a шсе обади по въпроса за подгряването на волана! Тошко е способен на всичко!


Pyrhel

Цитат на: tropper в 06 Декември 2012 09:13:02
И аз си го мисля това в тези студени дни, ама после трябва да се претапицира кожата  :-[

Освен...

Пффхахахах (rofl)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


momo76

Е чак пък подгряване на волана. Аз като е студено и карам с тъки кожени ръкавици - хем ти е топличко на ръцете, хем не ти се пързалят по волана.
Довечера е крайно време да ги изровя от гардероба. :))


Иван Вълков

....абе вие парното зимно време не пускате ли?? 10 минути се изтрайва предвид че зимата докато я отриеш(ако си е запалил на място) и вътре е баня.

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!


Alexi

хаха с дизела не е точно така .. след 10 мин на празен ход вътре е колкото навън :)) добре че има подгряване на седалките :)


Dmitarcho

A ... една цигара време, колкото да махна снега от тавана, нагревателите на джама да подмокрят положението, и вътре парното започва да духа топличко вече :P
Алекси, който няма реотани на дупето, има свещи за Хантифризя :P :P :P
Ръца Пръца


deshi

Темата е много добра почвам с фиестата
1.  FWD sux
2. Бензиновите мотори са хубави ... горят малко ама са до 1.6 и се си мисля че с примерно 2.0 Дуратек ще е по добре.
3. Колата е прекаленно висока за габаритите си ... тоест центъра на тежестта е на голяма височина ... и не е особенно стабилна и това е комбинирано с кофти баланс на купето ... поне при четиривратата е така .
4. На сняг не е зле но очакванията ми бяха по високи... сравнявайки я с пумата и с предните модели на фиеста .
5. Няма опция парното да духа в купето и на стъклото едновременно.

Като цяло няма нещо дето мнгоо да ме драъзни и да  не мога да понасям, но и липсва малко перформънс като цяло ... иначе е кеф .
Грозен си кат` OHC  .....


tropper

Цитат на: Pyrhel в 06 Декември 2012 14:58:10
Освен...

Пффхахахах (rofl)
Да бе да... С'я па да сменяме синия овал с почти хипарски знак... Аре нема нужда... Ако стигна до там ще си претапицирам фордовския волан :p
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/


Pyrhel

Таква снимка намерих, исках връхтъ на свинщината да покажа -  кълъфу :D
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


amplified

Ей тва е, хрумна ми, взимаме си един цигански калъф за волана, подгряваме го вкъщи на топлото и си го носим в колата топъл :D


Pyrhel

А ве ти се смееш, ама познавам 3ма, които си взеха нови коли и първото нещо, което направиха след като я изкараха от шоурума беше да спрат на близката бензиностанция, за да купят ароматизаторче и калъф за волана (omg)
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


P.Kostadinov

И аз съм с калъф поради факта,че волана много ми се парзаля,явно е паднал някакъв гумиран слой...
И тъй като съм с калъфУ  ;D настройвам лявата и дясната /духалка/ да духат към волана и след 4-5 мин. на загрят двигател,калъфа омеква и се затопля доста приятно
Карай толкова бързо,колкото бързо би могъл да спреш !


martin_krastev

Да кажа и аз за моя FOCUS.
Не съм качвал снимки все още, но се добива представа от описанието и е Хечбек.

1. Завихрянето на въздуха при задното стъкло.
Значи мокър ли е пътя стъклото става абсолютна кочина, но това май е нормално за всички hatchback модели. Иначе не бих заменил модела за никой седан или комби, без да се обижда никой, просто лично предпочитание :)

Мисля, че не бих добавил нищо друго. Просто го обожавам тоя FOCUS!


tha22don

Цитат на: martin_krastev в 18 Февруари 2013 15:09:06
....
1. Завихрянето на въздуха при задното стъкло.
Значи мокър ли е пътя стъклото става абсолютна кочина, но това май е нормално за всички hatchback модели. Иначе не бих заменил модела за никой седан или комби, без да се обижда никой, просто лично предпочитание :)

Мисля, че не бих добавил нищо друго. Просто го обожавам тоя FOCUS!

Това дали няма да се оправи с калобрани, че и на моя хеч задното стъкло става мазало при валеж  :))


martin_krastev

Моя го закупих с калобрани, не помагат .
Даже мисля да ги свалям, нещо ме дразни вида им и закачат по бордюрите пред блока като паркирам :)


amplified

Да не са почнали да правят фокуси без задна чистачка? :P


martin_krastev

 :D Не са все още, ама с този размер на чистачката все едно са ме ръгнали в подводница  (rofl)


martin_krastev

Цитат на: amplified в 18 Февруари 2013 16:35:18
Да не са почнали да правят фокуси без задна чистачка? :P
Между другото май избързах с изказването за комбитата :D, като видях твоето направо паднах.
Поздравления за мерака, превърнал си колата в шедьовър   (bow)


Alexi

Цитат на: martin_krastev в 18 Февруари 2013 17:14:42
:D Не са все още, ама с този размер на чистачката все едно са ме ръгнали в подводница  (rofl)
купи си седан ,няма го тоя проблем :))


TourneoRS

Не ми харесва че първия собственик си го е купил гол като пушка , без никакви екстри .Няма хидравлика , централно ,задна чистачка , най-голямата екстра е парното  :D . Лоша поръчка , боята не е на ниво буквално на места е паднала и отдолу е излязла основата . Ръждата е ясна за всеки , не му харесвам и осветлението на таблото , на включени къси светлини не се вижда ламБата че свети . Калпави ключалки , седалки с лошо качество  - дунапрена излиза през цепнатините на плата . Много трудно управление на място без хидравлика , при каране не се усеща че няма но иначе е Ад . Но все пак да не забравяме че е автомобил на 22 години .
IVECO -  с него не се ходи надалеко .


BIGFORDFAN

 Нормално е за по-ниския клас на Форд колега, затова за тия пари се взима едно Мондео мк1 и поне ще имаш всички необходими екстри, пък и частите и екстрите за тях са на смешни цени вече...

П.С. един колега мисля че подарява салон от Мондео мк1 (перфектен, плюшен), мисля че ще ти свърши чудесна работа.


Compare

#65
Нямането на:
1.Подгряването на седалките.(Зимен пакет)
2.Подгряването на страничните огледала .
3.Контрол на дистанцията.(Parkdistanscontrol)
4.Като духа силен вятър по магистралата се отразява и на шофирането (с една дума градска кола)
Като цяло общо взето съм доволен.


Dmitarcho

Титаниум, да няма подгряване на огледалата ?!?
Ръца Пръца


Bobi

Подгревът на страничните огледала се включва, когато включиш подгряването на задното стъкло. Пробвай и докладвай отново. :)


ForeverFord

При мен се включва като включа подгревът  на предното стъкло
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)


whaaazp



ForeverFord

Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)


Pyrhel

Да, ако имаш подгрев отпред са с него, както и подгрева на дюзите за чистачките. Ако нямаш подгрев на челното стъкло всичко е вързано на бутона за задното.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


whaaazp

Хм странно, останал съм с впечатлението, че се вкл с подгрева на задното стъкло... 


ForeverFord

Цитат на: Pyrhel в 15 Февруари 2014 23:28:38
Да, ако имаш подгрев отпред са с него, както и подгрева на дюзите за чистачките. Ако нямаш подгрев на челното стъкло всичко е вързано на бутона за задното.

(thup) (thup)
Легенди:(fe) "качи света на колела";
    Stop Walking,Keep Driving by (fe)


whaaazp



Мишо

Да изтупам прахта. В мойто Мондео не ме кефят 2 неща:
1-дясната чистачка не застъпва изчистеното от лявата и спира почти в средата на предното стъкло,като се получава ръбче и водата се стича.
2-крушките които светят в краката на шофера и пасажера не могат да се угасят от никъде и като оставиш врата/врати отворени светят постоянно и след време може да стопят фасонките.


Alexi

относно 1 - не си с правилния размер чистачки .. лявата трябва да е с 2-3 см по дълга


pantata

Трябва дясната да е много по-малка, 2-3 сантиметра са за никъде, остават около 10 незастъпени, аз чистя само в движение да не ми се стича, че наистина е дразнещо.


Мишо

#78
Чистачките ги купих от Кауфланд-Шампион май бяха. От зад на кутията имаше нарисувано за шофьорска една дължина а за пасажерската друга,но не помня колко бяха. В смисъл,че са за модела ужким. Идеята ми е,че самото рамо на пасажерската чистачка не минава повече разстояние от шофьорската-та ако не и по-малко даже. На другите коли почти се събират в ГМТ (така да се каже),а моите може би се разкрачват даже  :D. На Фокуса (мк1) на съседа гледам че и там са така. Просто не са го доизмислили  :o


martin1977

На Мондео МК2 дясната трябва да е 50 см, а лявата май я дават 55 ... но най-добре сложи лява 60 см. - най-добър е ефекта ... аз съм хечбек - задната ми я дават 55 см., а аз мерих днес и спокойно мога да сложа 70 ....


martin1977

Мен ме дразни в моята кола че е тромава ... ако беше мааалллкооо по-бърза, няма да искам никога да се разделя с нея .. иначе почти няма екстра, която да я няма


Besniq

(Фокус МК1)  Дразни ме "тежкия" волан и високата позиция на шофйорската седалка дори и като е смъкната на макс


Mondeicho

Нека да я разбудим малко тази темичка. Едно от най-дразнещите ме неща е разположението на бутоните за отопление и охлаждане на седалките. Понеже го използвам редовно и целогодишно не ми харесва колко е неудобно да ги пускаш и спираш. Отделно трябва да се местиш наляво-надясно за да видиш на коя степен си ги включил  :-[
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


S2N1

MK3 ST250,радиуса на завиване е скандален. Да си призная прочетох преди това, че доста от хората се оплакват. Не е нещо, което би ме спряло от повторна покупка, просто е дразнещо


ivchotr

Ръчното регулиране на хлабините на клапаните.


Ilian Petrov

Относително твърдата возия на асфалт с кръпки и неравности.
Също така, като си настроя седелката по моя ръст, мястото зад мен отеснява. А не мисля, че съм много висок - 182 см.


ekstremniat

И аз да се запиша.Най ме дразни в моят Фокус мк2, че е джия със зимен пакет ама няма подгрев на предният джам.Отдавам го,че е бензин 2.0 145 магарета ама пък дупето и кръста са ми на топло като в мондеото хахах.


ivchotr

Нямам МК2, ама няма и да имам. Дори само на снимки ме дразни червеното осветяване на таблото и радиото.


Alexi



ivchotr



Alexi

по принцип фейса е 2008 .. ма това не пречи да виждаме в мобилето обяви за преди фейса до 2010г произведени :))


ivchotr



Ozzie

флудери  (tooth)
в моята ме дразни, че жабката дето е над таблото няма сносен начин за сигурно затваряне, а се разчита само на едни пружинни панти
и някои други неща
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


Ilian Petrov

Цитат на: ivchotr в 28 Ноември 2019 21:21:32
Нямам МК2, ама няма и да имам. Дори само на снимки ме дразни червеното осветяване на таблото и радиото.

За това ли червено става въпрос, защото оборотомера и скоростомера са в бяло. На мен пък много си ми допада :)


saggy

@ Ilian Petrov - Воланът от снимката изглежда много добре! Калъф е, нали?
Иначе като сравним аудита и vw от същите години какви ужасни светлини имат по таблото и приборите, то Фокус МК2 никак не е зле, особено фейса.


Ilian Petrov

Снимката е от преди около 3 години и половина. Тогава претапицирах волана.


ivchotr

Цитат на: Ilian Petrov в 29 Ноември 2019 09:26:52
За това ли червено става въпрос...

Аха. Баш за това. Аз от 2004-та насам карам предимно със зелена подсветка на таблата, радиото и каквото има да свети по колата и червеното направо ме пребива. Гледам, че повечето марки ползват една и съща подсветка през определени периоди. Един да повлече крак и всички след него. Зеленият цвят успокоява повече при всяко положение. В последно време изкараха синьо, което също много ми допада. Ама щом те кефи червеното, така да е (fri) Аз ако взема такъв, със сигурност ще му сменя цветовете. Гледам в Алито има всякакви ламБи :D


Ozzie

Друго се сетих тези дни, докато пътувах.
На всички коли които съм имал / карал досега, дългите се пускаха с бутане на лоста напред, а светкавицата с издърпване към шАфиора.
На Фордо, всичко става с дърпане към водача и понякога, ако съм по енергичен с дърпането, когато искам да присветна, неволно включвам дълги, като не винаги го забелязвам и сигурно се е случвало да ме псуват неведнъж...
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


vova

#98
Доста слабата звукоизолация и пластмасарията.Както и че няма ниша за боклучки и телефони над скоростният лост.Липса на 6-ият зъб  (tooth)


Мишо

Мен най-много ме дразни липсата на автомат при Мондео 2.2 дизел. При Ягуар го има, само че там е 146 коня ако не се лъжа, а  пък въртящият момент е еднакъв. На другото ми Мондео което е 98 г. има едно модулче, което ти показва коя точно врата е отворена ( отделно багажника ), дали има проблем в някоя от светлините ( отпред ляво и дясно и отзад ляво и дясно ), има и датчици на накладките и вътре светва ако са заминали, задните дискове са вентилирани. На "новото" ми Мондео, ако е отворена врата или багажника, на таблото светва просто количка с две отворени предни вратички. Отварянето на предния капак е скандално, духалки за задните седалки също е тъпотия, че няма. При мен има копчета за подгрева, при други има дисплей с копчета за радио и изводи за слушалки, духалки-фуй  (tooth). Детския контрол за задните врати, можеха да го направят не само за стъклата а и за заключване от вътре електрически. Автоматичните ми чистачки понякога "заспиват", иначе датчика за светлина работи перфектно. В багажника имам дупка с капаче за 12 в.-вътре е просто дупка  (tooth). Неземна тъпотия е, че не мога да изключа шибидаха от глобалното отваряне-затваряне. Имам шофьорска ел. седалка-памети..... отново фуй. Не че е болка за умиране ама.... Липса на двузонов климатроник. Ама па като я смачкам и направо ми лепи усмивката на тила  (rofl)


Alexi

Ягуара е със задно предаване ( 155 коня си е ) мотора е надлъжно и се ползва автомат ,който при мондео няма как да пасне .. при Ягуар се предлага и 4х4 за някои мотори ,което при Мондео липсва изобщо ( а ползват едно и също шаси ) то отделно изработката е доста различна ,ако си сядал в такъв ягуар .. не са в един клас колите ..


Мишо

Е нали има 2.0 дизел с автомат. Не вярвам, че мотора е много различен. Това за Мондео нали. За 4х4 си много прав, тъпо е ама....


Alexi

има но тоя модел автомат е до 300 нютона мисля ,и дори при 2.0 е малко на ръба


Водниядух1

На фокуса мк1 най-много ме дразни отварянето на багажника и предния капак. Също и позицията на пепелника(понеже съм пушач)-някъде около волана. Когато е отворен не можеш да боравиш с конт.ключ ,за пасажера до теб да не говорим,когато и той пуши и ти се вре около волана да си тръска или угася фаса...


F Focus

#104
На Фокус-2 ме дразни отварянето на предният капак с ключа и липсата на индикация за изгоряла крушка! >:(
Пуша много в колата (голям кеф! :) ), но не ползвам пепелника, в който са навряни две УСБ-кабелчета от мулти-медията, а използвам картонена чашка за кафе, в която сипвам малко вода и слагам м/у предните седалки, която изхвърлям в края на деня, или когато пристигна и повече няма да ползвам колата. Така не смърди на катран и прочие гадории, каквито се натрупват в пепелника.
Жената е върл непушач, и ако малко и замирише на цигари в колата директно слиза, но отдавна не и се е налагало да го прави! :)
Разбира се пуша на повече, или по-малко отворен прозорец.


Ozzie

Цитат на: F Focus в 05 Юни 2023 17:25:56Така не смърди на катран и прочие гадории...
Ако си мислиш, че част от дима не попива в тапицериите, тавана най-вече ('щото другото е пластмаса), колкото и да е отворен прозореца...
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...


ivchotr

Понеже не пуша, мога да изловя всяка следа от цигарен дим след всякакъв период от време в затворено помещение. А най-вече в купето на автомобил. Тази смрад не може да се обърка с нищо друго.


zz_stefanov

Фокус 2,5, шумна кола е. Моята даже свири. :)