Ревизиране на карета на полуоски

Започната от Pyrhel, 16 Ноември 2012 22:15:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

На фланците на полуоските има един канал - долу на снимката се вижда. Според мен трябва да е към капачката, на която се нахлузва маншона. Ама изобщо не обърнах внимание, защото бяха мръсни и после като ги измих тогава забелязах, че изобщо съществуват. Та, тия канали към дифф-а/главината ли са или към маншона (полуоската)? И още едно питане, каква грес трябва да се сложи в карето?

Ето и снимката с каналите:
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


viksata

Канала е от към главите на болтовете..:)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

hotblooded

 Грес - отиваш в някои магазин за авточасти и искаш една доза (пакетче) грес за карета...  Косер, Евро07 - имат, не мога да се сетя от коя от двете фирми си взех маншона, но предлагаха отделно от маншона грес и скобички...

Pyrhel

Аз по-скоро питам каква грес, дали молибденово дисулфидна, дали синтетична, макар, че е по-скъпа тя като синтетичните масла :) Или някаква друга, като цяло какъв вид грес?
Защото мисля да си взема направо един салам, кутия или на каквото я продават, че не знам за 4 карета колко ще ми трябва като грамаж. На малки тубички/пакетчета отделно да купувам няма много смисъл, като знам на мондеото като сменях маншона на едното каре колко малко имаше в тубленцето... :)

Молибденовата я дават за места с не голямо триене (т.е. не става за лагери), но голямо натоварване и наличие на влага. Дали ще намеря е друг въпрос. От Wurth имам големи отстъпки и мисля маншоните от там да ги купувам. Има прекрасни силиконови, които са универсални и се режат за нагласяне на диаметрите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

hotblooded

 Карето няма нужда да го натъпчеш до горе с грес - дозичките които вървят с маншона са 100% достатъчни.  Типа на греста  за съжаление съм я забравил... Но мога да попитам...

viksata

#5
Моите карета ги напълних със синтетична бяла грес, и си бацат тя е за голямо натоварване.

Само да вметна, че съм почти сигурен че е такава и във виско дифа.......

То с маншоните и грес може да си вземеш от wurth....

П.П.. Сега се разчетох пише да се слага графитна грес  ::) но все пак аз бих заложил на силиконовата ;)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

hotblooded

  Графитна беше, ама точно каква... в Пежо имахме на кофа, и дозирахме с чашка за кафе.... греста беше на ESSO, но как точно се водеше - забравих.

vasilvvs

Моето мнение е, че в каретата се слага само грес с молибденов дисулфид. Тя само по цвят прилича на графитната.

Pyrhel

Точно такъв фишек взех съботата.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

viksata

Цитат на: Pyrhel в 20 Ноември 2012 01:58:02
Точно такъв фишек взех съботата.

Дай инфо де какъв фишек, от къде ,колко ?  :))


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"


Pyrhel

Марто ще ми се смее, от Евро07 някаква измислена IGAT Greaseguard NLGI2. 400 грама за 6.30 с отстъпката.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Иван Вълков

Аз съм ползвал такова масло I.G.A.T. ми никак не беше лошо имат доста неща на марката и уж са германски. И да не съм много офф, според мен е важното да я има тази грес а не точно каква е... ;D

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

viksata

Цитат на: Иван Вълков в 20 Ноември 2012 20:29:36
.......според мен е важното да я има тази грес а не точно каква е... ;D

А баш,... много на място казано (thup)


"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

BIGFORDFAN

Цитат на: Pyrhel в 20 Ноември 2012 20:23:12
Марто ще ми се смее, от Евро07 някаква измислена IGAT Greaseguard NLGI2. 400 грама за 6.30 с отстъпката.
:D :)) (pwnd) :P (facepalm) (rofl) (omg) (bang)

michael_cool

Малко да повдигна темата , че ми предстои ревизиране на полуоски и на мен  :-\ Изчистването на каретата и подмяната на греста и маншоните е ясно  ;D но мен ме притеснява друго  :-X като хванах полуоската посредата и завъртях напред-назад каретата имаха лек луфт  ::) на вашите полуоски имаше ли луфт в каретата ... за мен това не е нормално
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!

Pyrhel

Моите нямат. Да не идва от дифф-а луфта?
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

michael_cool

Полуоските са смъкнати от моста и дифа , но този луфт явно си е от има няма 20 години експлоатация  ::) ще ги почистя и пак ще ги погледна ... поне не са скъпи , но с този лъфт ако ги сложа ще има едно лашкане и тропане при подаване и отпускане на газта  ??? ако ще върви само на пълна газ ще стават  (rofl)
Само две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост!