Гасне когато е студено

Започната от emkoford, 24 Декември 2022 17:05:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

emkoford

Форд Галакси след 2006 г., 2.0 tdci, 140 к.с.При първо палене зимата, колата пали и гасне. Трябва да задържа 1100 оборота за две-три минути и след това няма проблем. Отзад са бели пушеци. На следващата студена сутрин пак същата ситуация. Няма записани грешки. Подгревните свещи са сменени. Появява се шум като от преискряване от ляво на волана. Идеи????


Alexi


F Focus

Това "преискряване на волана отляво" не го разбрах! :-[
Белият пушек при дизела е от недостиг на нафта, но сутрин може и да е от остатъчна влага в ауспуха-преди появяването на проблема имаше ли го? Имал съм три дизелови автомобила, но такъв бял пушек при стартиране сутрин дори при-24С не съм забелязал, но при загрял двигател от недостиг на нафта отзад ставаше бяла пелена, докато двигателят не изгасне от липса на гориво-имах два такива случая, като и в двата цедката в резервоара се оказа тотално задръстена.
Горивният филтър кога е сменян?

emkoford

Горивния филтър е сменен. Имам чувството, че не съм "дръпнал" смукача. Насочил съм се към температурен датчик. От Пловдив към София при качването към тунелите, без да е натоварена и скорост 100 км/ч повдига температура. Антифриз има и се включва перката. Лятото я паля сутринта и включва за кратко вентилатора( не на климатика).

Didooo

Следи си нивото на антифриза в казанчето при мен също го имаше този бял пушак от време на време докато я карам, при първо запалване. Започнах да следя антифриза в казанчето и забелязах, че се губи някъде течност. Започнах да доливам, следя, доливам, следя и така докато долятото количество не стана 5л.
Закарах я на доктор и се оказа че има цепнатина в заварката на охладителя за ЕГР клапана. След подмяната му не ми е губила течност и не е пропушвала за сега.
"Не може да се държиш с колата като с човек - колата се нуждае от любов"
- Валтер Рьорл

badislav

Здравейте и аз имам същия проблем(няма значение топло студено)пали и след 1 секунда 2 гасне.Вчера както си карах по магистралата с 90-100км и натиснах педала да върна скорост(с автомат съм)и мощност 0.Спрях на едно място и повече от 2500 оборота не мога да вдигна.

ivchotr

Влязла е в авариен режим заради някакъв проблем. Карай я някъде да видят дали е записала грешки и ако да - какви са.

badislav

Да грешка налягане на гориво каза майстора и че не знае от къде точно е проблема...дали дюзи дали помпа...

ivchotr

Горивният филтър откога не е сменян?

Жоро Петков

Ми започни от горивния филтър, както Ивчо каза.
На тия километри най-вероятно е обаче помпа и дюзи. Почвай да търсиш фирми за рециклиране.


badislav

На 6к километри е филтъра, понеделник почваме от него,дано да се размина с това.Попринцип колко пара е рециклирането на дюзите?