Цени и двигатели на Ford Focus

Започната от saggy, 18 Септември 2021 21:53:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

saggy

Поразгледах сайта на www.ford.bg и видях, че по ценова листа за Фокус 4 се предлагат само 2 двигателя - 1.0 бензин и 1.5 EcoBlue дизел. Интересно защо не се предлагат по-силните двигатели - 1.5 бензин и 2.0 дизел? Сравних Ford-Uk и там е същото, докато в Ford.de можеш да купиш с по-силните двигатели. Явно зависи от пазара, но е жалко, че се продават само по-маломощните двигатели, а се плаща една торба с пари за нова кола.


ivchotr

Ако няма навити да плащат такива пари, ще намалят цените. Ама понеже има навитаци да плащат,  цените не падат.

KoCMoHaBTa

#2
Просто пазара тука е такъв. Нови коли масово се купуват фирмени и възможно най-евтините (Fiesta). Focus mk4 е някакъв мираж по улиците.
Частните лица пък предпочитат някоя изпаднала тестова или върната от лизинг, понеже е по-евтино.
За съжаление, в България климатика и ел стъклата все още се смятат за топ екстра.

Предполагам, че ако ги напънеш малко и покажеш че си сериозен, може и да ти направят оферта за по-големите двигатели. Имай впредвид, че брошурата в българския сайт не е обновявана от Ноември 2019 и нивата на оборудване и екстрите се различават спрямо ценовата листа. За най актуална информация - гледай на ford.de

ivchotr

Една позната има роднина който работеше преди време в Мотопфое. С голям зор си издейства отстъпка в порядъка на около 2000 лв за някаква скопена откъм екстри Фиеста. Взе я 2017 г., ако не бъркам, та моделът е някъде от тази или предната година.

Жоро Петков

Лично на мен ми направиха около 18% отсъпка от налично Мондео - самото то имаше 10% и ми казаха, че може още да свалят до 10%.
Не си го взех, защото си взех мотор и 3 годиншо мондео (пак от МП Селект).
Първата ми кола беше от тях - фокус мк4 за 26 000лв Тренд с климатроник екстра. За тогава цената беше много добра, а го продадох за 16 000 след 3 години на 55 000км.
За големите двигатели се говореше, че не покриват последните екостандарти и затова не ги пускали. В немско се говореше, че просто са заредили много с 1.5 бензин и за това ги има.
Щом дори в Англия няма - а това е един от  най-големите пазари за форд...
Цените обаче наистина почват да стават смешно високи - нали се сещате обаче, че не Форд са виновни - като им избомбят едни квоти от еврогейския съюз (както става с тока в момента) и те да не са луди да си пипнат печалбата - всичко е на гърба на крайния купувач.
Извинявай ама Фокус за 50 000+лв или пък Мондео за 75 000+лв е  много несериозно.

ivchotr

Ми те и цените на 10 годишните станаха с едни 1500 - 2000 лв по-високи от тези преди 5 години.

Alexi

така са цените за жалост .. Пежо пуснаха 508ца за 130к лв ,та вече нищо не ме учудва :))

ivchotr

Ще ми е интересно след 10 години на какви пари ще я продават втора ръка у нас :D

saggy

След 10г. сигурно ще има поне 50-60% електрички като нови коли в ЕС. Но аз не очквам да паднат втора ръка колите с ДВГ, защото кое в днешно време е поевтинява. Относно цените на новите коли говорих с един приемчик в Пежо покрай обслужването на едната служебна кола. Той каза, че има забавяне в производството заради липсата на чипове и по-високата цена на металите, и това дава повод на автомобилните производители да решат да вдигнат цените. Споменатата служебна кола е с 20% по-скъпа към днешна дата, като е купувана преди по-малко от 2г. и в модела няма съществени промени.