Бърза връзка горивен филтър

Започната от yaroslav georgiev, 04 Май 2022 22:20:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

yaroslav georgiev

Здравейте, сменях филтри преди месец и явно започна да дърпа въздух защото има едно тресене при палене, топло и студено. Качва обороти и изчезва,този филм го играх преди  :-X Съмняваме ме, че е от бързата връзка (тройника) над филтъра, другите две връзки са стабилни а тази се мести нагоре, надолу като се съмнявам, че е заминало уплътнението или О-пръстена ако има там, прилагам снимка. Ако някой се сеща откъде мога да взема такава бърза връзка /мондео, мк3, 2.0, 130 кс, tdci/ или размери на о-пръстена. А и с какви са размерите на маркучите на обратната нафта? Ф? И колко е отвора за щуцера. Ще ви бъда благодарен за съдействието :)


Pyrhel

Бих го побългарил с 5см горивоустойчив маркуч и 2 скоби.
Имам останали филтри, утре ще измеря диаметрите.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

yaroslav georgiev

Благодаря, ще чакам за инфо

Pyrhel

#3
Цитат на: yaroslav georgiev в 05 Май 2022 07:43:37Здрасти, имаш идея да махна бързата връзка и да я заменя с маркуч със скоба и тройник така ли?

Отговарям на ЛС-то тук, за да си спазя написаното в подписа (beer)
Струва ми се, че бързата връзка може да се махне и даже да се използва текущия тройник.

Размерите, вътр./вън.:
1: 6,2/10
2: 6,2/10
3: 4,7/8

Имай предвид, че вътрешните са на най-тясната част, заоблената - виж снимката как са тръбичките.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

yaroslav georgiev

Благодаря :) ще пробвам тези и ще пиша за резултата :)

yaroslav georgiev

Оказва се, че е не въздух. Колата пали, излиза извънградско, натиска се, спира в сервиза, пак пали и пак го прави. Не пуши бяло, не тресе и не чука на метал както беше със старата кола. На диагностиката дава, че всичко е ок, приток гориво и тнт. Пали, не гасне, държи за 2-3-4 секунди 500 оборота, вдига до 1000 и след това на 800. Има ли някакъв механичен или ел клапан на дюзите? И ако може и инфо какви са дюзите, че съм имал работа само с Денсо и там ядох рошавия. Благодаря предварително.

Pyrhel

Има ужасно много информация във форума по темата, опитай това търсене.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Alexi

дюзите са делфи много старо поколение ,и ако мислиш че с денсо си го ял то още нищо не си видял като цяло :D това забиване на 500 оборота е или от тях или от помпата ( също е капризна и е слабо място ) не ти набива грешка ,защото ако ЕКУ-то не види нормален празен ход изобщо не стартира .. увери се и че си с последния софт за модела  ( тука само МР могат май да ти помогнат ) че много бъгове има в годините