Ford Bronco в България

Започната от saggy, 20 Декември 2021 18:20:46

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

saggy

Новият Форд Бронко в добро ревю на Дизи Райдърс:

https://www.youtube.com/watch?v=fuv6RHzbBW4&ab_channel=DizzyRidersMedia


Жоро Петков

https://www.ford.bg/cars/bronco

Хммм цени ОТ 176 000лв... Експлоръра е 172к и 174к.
Не знам ама за тия пари мога да си поръчам лично Путин или поне Шойгу да ми докара собственоръчно 4-5 Лада Нива или "Буханка" и 100% ще са доста по-добре за офроуд от Бронкото.
А и да не забравяме, че в момента в САЩ това е автомобила с най-много риколи и текат доста съдебни дела.

Мисля, че май са решили да закрият синия овал...

ivchotr

#2
Отдавна имам такова усещане, поне за у нас. Не знам защо марката е загърбила принципа на първото си производство, да предлага достъпни возила за масовия потребител.

"Нивите" и те от известно време не са с най-високото качество. Тенекиите им гният яко, имаха проблеми с разпределителните валове и разни подобни.

Като цяло, човек да се чуди какво да си избере, че да не виси повече време в сервизите, отколкото на пътя.

https://www.globalautomarket.bg/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3/%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0/lada-niva-travel

saggy

Днес карах зад един Експлорър. Голяма кола е, с два ауспуха, ама не бих дал повече от 70к за Форд. От 15+ години са решили да си пробват късмета с грешни проекти и това ще изяде главата на синия  овал.Ти, Жоро, беше постнал в една от темите бройка продадени Фокуси по години и се виждаше от официалните данни сериозно намаляващия брой продажби при Фокус 3 и до днешни дни. Та, явно тези експерименти с грешни инженерни решения(powershift, ecoboost и тн) и грешни мениджърски стратегии дават резултати. Ако не беше американска марка, сигурно щеше вече да е купена от някой конгломерат и да се приключи.

ivchotr

Случайно или не, за Фордовете са измислени най-много вицове. Онзи ден чух един за Фиат. Каква била приликата между Фиат и публичен дом. Ами и в двете ти е гот, обаче на излизане се срамуваш. 15 години карах един Фиат и никога не ме е хващало срам. Не, че ще ме хване от която и да е било марка, де. Но с Форд задявките са в пъти повече.

Жоро Петков

С Форд може да се бъзикат но едно време си беше име. А ебавките идват защото колата е масова и се е карала много - нормално е да има някой дефект.
Като цяло всички народни марки искат да бъдат премиум - онзи ден видях чисто нов Туарег - пластмасите бяха доста барнати имаше и фаца... но остава НАРОДНА КОЛА, въпреки, че и там цените са 100+.
Точно като  Saggy и аз мисля, че за Форд повече от 70 000лв айде с днешната инфлация за Експлорър или Ренйдж Раптор може 100 000к, но да доближаваме близо 200 000лв.. това е смешно.
Специално за инженерните решения - форд имат един екобоост, който се прецакваше и то главно в САЩ и една кутия само. Други марки имат доста повече проблеми.
Най-големия проблем е, че наистина не знам каква ще е следващата ми кола... явно ще трябва да е КИА (макар, че сядах вътре и въпреки, че има много добра визия и характеристики материалите са доста под нивото на Форд - което също не е най-високото)

ivchotr

E, то зависи какво ниво на оборудване е съответният екземпляр. Ламперията и дамаската в моя Фокус е класи над тези в на дъщеря ми Фокуса. А са все мк1. Така е и при другите марки и модели. За мен винаги е било по-важно механиката да е корава, а дали в купето ще е най-големия лукс, е вече въпрос на късмет. Но не мисля, че е най-важното.

Жоро Петков

Еми вземи си БТР тогава ;). По-корава механика не знам - освен в каруца - там няма кво да се счупи...
За 90% от хората е най-важно е интериора - все пак това гледаш и в него се возиш...

ivchotr

БТР-и имах таман 3 броя :D Корави са, да, ама много голям разход имат. Все пак бяха с по два двигателя :D

За какво ти е готин интериор, ако колата виси повече време в сервизите, отколкото ти в нея? Даже и в този форум има сума теми с подобни драми.