Мондео 4, автомат

Започната от Мишо, 03 Април 2020 22:29:20

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Мишо

Не човек, има един вентил ( като на гумите ) малко преди ГНП-то. От там става обезвъздушаването на системата, но трябва хубава вакуум помпа, иначе си загинАл. А като развиеш капачката на филтъра, изтича около 400-500 гр. нафта. Просто кретените трябваше да сложат една електрическа помпа и да се приключи. Оня ден на Зафира Б, 1.9 дизел, сменям филтъра, давам контакт и чувам как кутията му се пълни с нафта. Едно, че филтъра е отпред при мотора, едно че е почти на едно ниво с него + ел. помпа. С едно даване на контакт, колата запали все едно, никога не е отваряна горивната система. Тука едно че е възможно най-далече от мотора, ами и на възможно най-ниската точка. Също така изложен зимата на студ, сняг, лед, киша и все неща, които нафтата много обича.


ivchotr

А бе аз все заради такива неща предпочитам бензиновите двигатели. Че със служебна кола съм закъсвал заради замръзнала нафта.

Макар че на дъщеря ми дизеларката никога не се е предавала през змата, ама пък правихме ГНП и охладител на маслото.

Мишо

Малко да покифлея от събора на американските коли, във Велинград  (tooth)