Турбо за Focus 1.6 TDCI 110 hp

Започната от simeonsh, 01 Януари 2018 13:27:19

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

simeonsh

Здравейте колеги! От скоро съм притежател на Фокус 1.6 TDCI 110 hp 2010 г. и ми се иска да му сменя тубината с по- мощна. Колата я купих с проблем в турбото, картриджа беше за смяна тъй като имаше луфт и който изтърваше масло към въздушния филтър. Оправих го още на следващия ден след като купих колата и сега всичко е наред, но майсторите ми казаха, че като цяло турбините на тези фокуси са малко слаби и особено ако не се сменя често маслото се трошат лесно.

Идеята ми е да си сменя турбото с по- мощно (не защотото няма да облсужвам колата често  ;D) , а за да бъде по сигурно и съответно да придаде на колата още малко динамика, което не мисля, че ще бъде излишно.

Може ли малко мнения, някой сменял ли е, и за сервизи които биха го направили читаво.

Благодаря предварително!


mladenmih

Проблема за счупването на турбото изобщо не е в него,а поради факта че тези двигатели се задръстват от сажди в масленната магистрала,което води до здръстване на масленната магистрала и турбината остава без мазане.Надявам се че твоите майстори са в час и са направили нужното преди да ти монтират новото турбо.
За слагане на по голямо турбо на този мотор е малко смешно и няма да стане по надежна колата ако не се отстрани проблема със саждите в маслото
"аз съм най младия от инжинерите Харпов те ви казват да не пиете-не ги слушайте-пийте"

simeonsh

Цитат на: mladenmih в 13 Януари 2018 14:49:41
Проблема за счупването на турбото изобщо не е в него,а поради факта че тези двигатели се задръстват от сажди в масленната магистрала,което води до здръстване на масленната магистрала и турбината остава без мазане.Надявам се че твоите майстори са в час и са направили нужното преди да ти монтират новото турбо.
За слагане на по голямо турбо на този мотор е малко смешно и няма да стане по надежна колата ако не се отстрани проблема със саждите в маслото
Здравей колега. Колата я обслужих заедно със ремонта на турбото. Направи ми впечатление, че новото масло веднага стана черно, а дори не бях карал колата. Предполагам това е заради въпросните отлагания за които говориш. Лошото е, че предния собственик е сменял масло на 20 хил което е ужас. Сега се надявам, че със смяна на 10 хил и хубаво масло ще избегна по нататъчни проблеми.