Focus mk3.5 Turnier 2018 2.0 Tdci 150кс. Загрява до 110-120 градуса

Започната от Nedeff, 08 Януари 2023 14:03:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Жоро Петков

Аха слушай майстора си - 100% ти мисли най-доброто.
Всеки да се разпростира според чергата си.


Alexi

това са глупости на квартални майсторчета които са виждали нова кола през крив макарон .. с тия удължени гаранции по 5-7 че и 10г дават някои ,и с тия пробези в белите държави от 30-50к на година като база ,дали няма ресурс колата ,или производителя иска да я прави до безкрайност за своя сметка ?

ivchotr

Само, че гаранциите обикновено са Х години или 100 000 км, което се случи първо. Ако я юркаш по 50 000 км на година, в края на втората година си без гаранция.

Alexi

150 000 обикновено ,което е доста далеч от "постоянно са в сервиза "  .. наблюдавам автопарк от 200 автомобила служебни които никой не жали - в сервиз се влиза при ПТП и за смяна на масла това е

ivchotr

Уцелили сте модела и марката. На мен дилърът от Опел ми каза, че чисто новите Астри я изкарат 120 - 150000, я не. Да беше някой друг, как да е. Ама той човекът Опели продава.

Alexi

да уцелиш модел и марка е извънредно лесно ,избягват се турбинирани бензини особено 3 цилиндъра ,взема се мотор който е от преди години но модернизиран с доказано здрава механика примерно 1.5 дци в Рено Експрес и си свиркаш

ivchotr

Демек пак нещо, което е произведено около 2010 г. Щото никой не го брига дали втулките на носачите изкарват 50000 или 70000 км, ами ги сменя когато се разхлопат. Ама да се спука блокът на двигател на 50000 км е гадно. А пък в последно време всички са се юрнали да правят турбинирани малолитражки. 

Alexi

е ти си знаеш своето :) каква 2010 ,2023г ей сега ще ни докарат 5 бр рено експрес с 1.5 дци мотора ,евро 6В или каквото е там последното евро

ivchotr

Цитат на: Alexi в 22 Януари 2023 08:29:51...избягват се турбинирани бензини особено 3 цилиндъра ,взема се мотор който е от преди години ...

Toва не го ли писа ти?!?

Alexi

не си ме разбрал .. имам предвид нова кола с мотор изпитан в годините ,такива има в изобилие ,няма смисъл да сме опитни зайчета на производителя докато експериментира с нови мотори - ако се утвърди някой от тях като относително здрав и безпроблемен - да


Жоро Петков

Alexi в тоя ред на мисли 1.0 екобууст има от 2012 - 11г. С изключение на 1вите проблеми с кофти партида на гарнитура на главите, където губеше антифриз и се запалиха няколко в ЮК и в САЩ други проблеми няма.
Да на 150 000км трябва да се смени ангренажен ремък - не евтина процедура, но в България специално това означава на 7-8г.
Както и да е. Всеки да си кара каквото иска и да вярва на когото иска.
Българина съм забелязал, че дори да му покажеш бял лист и му кажеш, че е бял пак може по вътрешни убеждения да каже, че е черен.

ivchotr

Цитат на: Alexi в 22 Януари 2023 15:55:44не си ме разбрал ...


От коя година е въпросният изпитан мотор, че да се разберем най-накрая :D

Alexi

1.0 еко е за мен безсмислен двигател .. гори колкото 2.0 дизел ,върви значително по малко и е по скъп за поддръжка ,отделно и ресурса му е по малък

saggy

Алекси, принципно си прав за добре изпитания "стар" дизел в нова кола. Обаче и на тях скоро време ще им светят маслото с еко-веган стандартите. Та, въпрос на време е и то в следващите 5г, даже не бих казал 10 години.

F Focus

#44
Уважаеми съфорумци-ако някой не знае ще кажа, че отдавна всичко що е техника и не само се произвежда със заложена амортизация още при проектирането и-демек да изкара гаранцията! >:(
За този проблем преди 2-3 месеца се сетиха от ЕС, ама след, като започна войната в Украйна, чийто край не се вижда, щото стоманата, енергията и още сума ти неща станаха кът, и поскъпнаха драстично. А, като се произвежда продукт, който ще се използва за кратко време се трупат вторични суровини, използва се енергия и много ресурси, та щяха (уж) да се взимат решения за промяна, но изобщо не вярвам-темата се затиши (като у нас) и толкоз! А, и като добавим и екологията нищо добро не ни чака не само за автомобилите.
Е-често се случва продуктът (автомобила в случая) да не може да си изкара гаранцията и на производителя се налага да плаща ремонти и да подобри нещата, ама само малко.