Съвременен бензинов двигател с директно пълнене-що е то?

Започната от F Focus, 17 Януари 2023 18:32:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

F Focus

Здравейте,

Моля знаещите да обяснят с думи прости що за "животно" е съвременният бензинов двигател с т.н. директно пълнене?
И още-защо газифицирането му изисква ГИ с т.н. течна фаза на газта, което какво означава и защо същото освен, че е е скъпо (3000-3500лв.), и често проблематично-или газаджиите вече са му хванали цаката?

Много благодаря предварително за компетентните отговори, които вярвам ще са полезни за мнозина!


Жоро Петков

https://www.youtube.com/watch?v=MIDItBqX3SQ

Дори и да не си много добър с английския има добри картинки, които ще отговорят на въпросите ти.

F Focus


ivchotr

На плейъра, до иконката за субтитрите има зъбно колело, зад което се крият различни настройки. Като се отвори менюто за настройки, се показва бутон за субтитрите, след натискане на който се появява опция за автоматичен превод. Там може да се избере на какъв език да се превежда, като е наличен и нашенският.

Едни от първите, които слагаха успешно газови уредби на двигатели с директно впръскване, бяха в Пловдив. Ако газаджията си разбира от работата, проблеми няма да има след монтажа. Лошото е, че у нас който остане без работа, става механик или газаджия, без значение колко разбира. От там идват повечето проблеми с всякакви ремонти по автомобилите.
При "течната фаза" газта не минава през изпарител. Това е основната разлика с обикновените инжекциони. Идеята е да се наподоби впръскването на бензина, както е показано в клипчето на Георги.

ADiDimitrov

След като изгледах клипчето, стигам до извода, че всъщност с газификацията се постига ефекта за който говори водещия накрая на клипа. Дефакто се получават два инжекционна, портов на газ и директно впръскване на бензина. Само ми е интересно как газаджиите омагьосват бензиновото екю да работи на двете горива?

ivchotr

Газта си има свой мозък. Той се нагажда към заводския за бензина. Върви и обратна комуникация. Например моята уредба е настроена с една идея по-бедна смес на газ през газовия комп. Не е "течна фаза", а с изпарител. Та виждайки бедната смес, основният комп я коригира в границите, които са му заложени и всичко става топ. Настройките са правени както на място, така и в движение при различни натоварвания на двигателя.

ADiDimitrov


ivchotr