Последни публикации

#1
Новини / Re: Форд ще проучи възможностт...
Последна публикация Alexi - Вчера в 21:33:07
нищо не му става на един съвременен мотор на 150к км ,той не дефектира но разни странични възли си дефектират и горе долу това е границата от която почват скъпите инвестиции като е малко на късмет кога какво ще ти се падне - примери - ел. рейка 2000 лв ,ел. термостат/водна помпа 400-500 лв ,окачването почва да си заминава ( алуиминиеви носачи от по 200-300 лв броя )  ,съединител/маховик ( 1500лв ) ,дюзи ( 4х300-500 лв) ,ЕГР(600-1000 лв)  ,ДПФ ( 1500-2000 лв) .. да продължавам ли  :D
#2
Kuga / Tourneo / Transit / Ranger / Maverick / Explorer / Re: Ford Kuga MK1, 2012
Последна публикация Alexi - Вчера в 21:28:13
Цитат на: saggy в Вчера в 14:37:26Силно препоръчвам да си купиш преди разглобяването комплект пластмасови инструменти за сваляне на тапицерия и панели. Има евтини комплекти от 5-6 части за по 20лв и вършат чудесна работа - няма да надереш, да обелиш или да счупиш нещо. Пластмасата е мека и можеш да ги ползваш с усилието на лост, за да извадиш даден панел. Ето пример: https://comauto.bg/product/instrumenti-komplekt-za-razglabyane-na-paneli-19-chasti
според мен само козия крак е достатъчен ,но трябва да е метален и по дълъг :)
#3
Focus / C-Max / Re: Налягане на маслото при 1....
Последна публикация Hendeka - Вчера в 19:39:48
Цитат на: ivopolr в Вчера в 13:59:40ШЛЯПАНЕТО може да е и от разтегната веригата между двата разпределителни вала, поне при мен беше така.

Аз тогава заради това я отварях отгоре но и след смяна на веригата шума остана.  Валовете са за смяна но с тях съм запланувал и повдигащи, кобилици,маслена помпа и смукател. Тогава ще измеря отново маслото.
#4
Новини / Re: Форд ще проучи възможностт...
Последна публикация Жоро Петков - Вчера в 17:10:33
Най-ниска цена не означава най-ниско качество.
Като карате 20 000км на година защо ви дреме за някой, който кара 200 000 на година?
Обикновено хората с голям пробег изкарват прехраната си с този пробег и тогава гледат коли от съвсем различен тип.
На хората в представителствата имам доверие, колкото на вълк в кошара.
Едно време и за инжекциона са казвали колко е сложен как не може да се настройва лесно като карбураторите, а и са карали "малки" двигатели от по 4000сс + и са изкарвали незавидните 100-120к.с.
Сега ако ви е кеф да карате кола на 20+ и си я подържате - лошо няма, никой не го забранява (поне за сега... като гледам се гласят и не само стари, а и нови с ДВГ), но спрете с тая мантра, че старите коли са по-добри и по-здрави от новите.
Пожелавам на всеки да има възможност да си пръдне пръв на седалката!
#5
Kuga / Tourneo / Transit / Ranger / Maverick / Explorer / Re: Ford Kuga MK1, 2012
Последна публикация zloster - Вчера в 15:31:40
В едно ръководство за ремонт е отбелязано, че се ползват пластмасови клинове/инструменти.
Ръководството е на руски и е тук: https://disk.yandex.ru/d/9VQ_LpwGSBypN
Темата (на руски, от руски форум) въведение/често задавани въпроси/какво се прави по автомобил Форд Куга Мк1 е тук: https://fkclub.ru/forum/viewtopic.php?t=3493

Там вътре са споменати няколко съобщения с различни варианти на ръководствата за ремонт. Включително и електрическите схеми. Имаше споменато такова и на английски език. Повечето са качвани отдавна и трябва да се провери кое е налично и кое не.
#6
Здравейте,
Благодаря ви за отговорите и полезната информация.

Леко и безаварийно каране!
#7
Kuga / Tourneo / Transit / Ranger / Maverick / Explorer / Re: Ford Kuga MK1, 2012
Последна публикация saggy - Вчера в 14:37:26
Силно препоръчвам да си купиш преди разглобяването комплект пластмасови инструменти за сваляне на тапицерия и панели. Има евтини комплекти от 5-6 части за по 20лв и вършат чудесна работа - няма да надереш, да обелиш или да счупиш нещо. Пластмасата е мека и можеш да ги ползваш с усилието на лост, за да извадиш даден панел. Ето пример: https://comauto.bg/product/instrumenti-komplekt-za-razglabyane-na-paneli-19-chasti
#8
Focus / C-Max / Re: Налягане на маслото при 1....
Последна публикация ivopolr - Вчера в 13:59:40
ШЛЯПАНЕТО може да е и от разтегната веригата между двата разпределителни вала, поне при мен беше така.
#9
Kuga / Tourneo / Transit / Ranger / Maverick / Explorer / Re: Ford Kuga MK1, 2012
Последна публикация ivchotr - Вчера в 13:52:41
Ами провери из мрежата за други клипчета. Пластмасата около дръжката не би трябвало да е с много дълги щипки. По-скоро е със зъбчета в тесните си краища. Обикновено самата тя си подсказва накъде да се измъкне, след като я разклатиш напред - назад.
#10
Новини / Re: Форд ще проучи възможностт...
Последна публикация ivchotr - Вчера в 13:46:41
Американската морска пехота има няколко крилати фрази, появили се в течение на годините през които са изпълнявани бойни мисии къде ли не по света. Една от тях е следната:
- Не вярвай на въоръжението си. Помни, че е закупено заради най-ниската му цена :D

Това, че някой служител не вярва на продукта, който продава, вероятно си има своите причини. Примерно наблюденията върху сервизните акции по гаранция. Ние може да правим по 20 000 км на година, ама Пърхел примерно беше пускал снимки във форума на автомобили на по 1 - 2 години, пристигнали тук на по 200 000 км пробег, че и нагоре. Напълно възможно е човек във фирмата да е наясно как се представят новите модели за такъв пробег. И какво, трябва да лъже клиентите, за да е лоялен на фирмата ли?!?