Форум на FordBG.com

Моделите на Форд => Focus / C-Max => Темата е започната от: Nicko97 в 29 Декември 2022 10:14:20

Заглавие: Ford Focus TDdi 1.8 90 кс.
Публикувано от: Nicko97 в 29 Декември 2022 10:14:20
Здравейте колеги , от известно време имам проблеми с фокуса - дизел ТДди 90 коня , предърпване като при автомобил на газ , няма толкова голям вървеж , скапа електрониката на помпата , след ремонта на електрониката в Ямбол колата пали и върви но не така както трябва , затапих ЕГР, 2 ра употреба Мап сензор и Н75 клапан и малко тръгна ( след смяната на н75 спря да предърпва) но отново ми се струва че не върви на моменти, вчера я карам , наема си се нормално след 2 к оборота ( преди 2к оборота е малко смърт), в баира наех я на 4-та със 110 км в час , слагам 5-та предавка и не върви в баира ( баира не е тежък) а и колкото и да е тежък стои си на 110 км/ч и не ускорява докато не дойде на равно или надолнище , на моменти върви до към 140/150 км/ч , друг път се къса от вървеж до към 170/175 км/ч , някой имал ли е същия проблем , прегледани са турбо пътищата и са изчистени с обезмаслител , турбината няма грам луфт , няма сажди по турбо пътищата ... ала не върви
Забравих да отбележа че един път пали докато и подадеш ключа , друг път върти няколко секунди , мислиш си че няма да запали и бум , пали ...
нафта има ( хубава Shell Diesel).
Вчера няколко пъти ми се случи това нещо , въртеше около 3-4 секунди и запали , днес сутринта запали от раз ... не мога да я разбера и аз вече ...
Заглавие: Re: Ford Focus TDdi 1.8 90 кс.
Публикувано от: ivchotr в 29 Декември 2022 14:10:34
Забравих да ти кажа да погледнеш и вакуумните пътища. Има един сензор по средата на коша под чистачките. При мен се беше измъкнало маркучето и правеше подобни мурафети. Стегнах го със "свинска опашка" и не бяга вече, а колата си върви както трябва. На тази схема е с номер 9F479 или поне така изглежда при мен: https://ford.7zap.com/en/car/42/6.44122,12.39889/23/1559/15545/67797/#9F479. Ако маркучето си е на мястото, го провери за нацепвания, откъдето да смуче въздух.
Заглавие: Re: Ford Focus TDdi 1.8 90 кс.
Публикувано от: Nicko97 в 31 Декември 2022 08:49:11
Смених го с здраво 2 ра употреба (със старото не вървеше изобщо с другото тръгна) Още като писах поста го бях сменил заедно с мап сензора който е до н75 клапана за който писа
Заглавие: Re: Ford Focus TDdi 1.8 90 кс.
Публикувано от: Водниядух1 в 31 Декември 2022 13:53:11
Къде е този клапан Н75 И какво по дяволите управлява .Тази турбина се саморазтоварва. Смени за всеки случай датчика за входящ въздух-той се намира до филтъра-прилича на дебитомер,но не е. Цената му е около 20лв.Има и един подобен на интеркулера. Като затапи ЕГР,да не си отстранил буксата? Тези,като ти ремонтираха помпата-отваряха ли я,или смениха само онзи транзистор. Щото се оказва,че електрониката се скапва,заради механично износване .
Заглавие: Re: Ford Focus TDdi 1.8 90 кс.
Публикувано от: Nicko97 в 23 Януари 2023 20:40:13
Колега Водниядух1 , Този н75 е точно до мап сензора , датчика за входящ въздух е вътре в филтъра и излиза с завъртане ( измих го с бензин) , Този на интеркулера от който ако не го закачиш колата не върви грам -  отново  е свален и почистен в бензин , затапих ЕГР и не отстраних буксата а я оставих включена , в момента не е затапен защото си мислих че от него не върви , тези "специалисти" При които ме прати колегата ГЕОРГИ - SPECIALISTA от ЯМБОЛ ми е свалил електрониката , сменил е транзистора с 6М гаранция ,3 пъти ходих колата ти вика е окей... не излизат грешки  , явно имам здрава електроника с прецакано гнп , ала защо тогава като я карам , понякога когато си иска , загася я , да речем съм в магазин от големите вериги , излизам да я паля иии ЦЦЦ върти и не пали , оставих я около час за да се охлади и запали от раз
Заглавие: Re: Ford Focus TDdi 1.8 90 кс.
Публикувано от: Водниядух1 в 25 Януари 2023 20:59:17
Виждал съм как охлаждат ГНП с мокър парцал ,но беше друГИЯ  модел на Бош.