форд фюжън 1,4 ,80 к.с. , на загрял мотор прекъсва при рязка газ.

Започната от novaka69, 20 Февруари 2023 08:35:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

novaka69

Привет , от няколко дни съм собственик на Форд фюжън 1,4 80 к.с. бензин (италянка),когато я взех държеше по високи обороти след като загрееше около 1200 1300 и ги менеше също при натоварване на двигателя на ниски обороти и по висока предавка прекъсва няколко пъти докато набере и след това върви.

Намерих в нета руснак как диагностицира подобен проблем и аз проверих по същия начин.Запуших входа на дросела при запален двигател и той не загасна и не паднаха оборотите, значи дърпа въздух от другаде.Оказа се скъсан маркуч на отработените газове май ( не съм много сигурен как се казва).Смених го и оборотите се оправиха , но проблема с прекъсването остана .
 Ако някои е имал такъв проблем или знае от какво може да е ще съм благодарен да помогне.

Имам и още едно питане , колата е само с един ключ за палене и той е обикновен без дистанционно. Мога ли по някакъв начин да се сдобия с ключ с дистанционно , всички коли ли имат такива дистанционни?
Благодаря предварително.


zloster

По 1-ви проблем:
би било добре да изчистиш адаптациите на PCM/ECU/ЕБУ на двигателя. Той се "научил" да коригира скъсания маркуч и сега трябва да бъде отучен :) Ако ползваш диагностичен адаптер, след изчистването ще има записана грешка P1000. Тя ще изчезне, когато минат всички елементи на самодиагностиката и адаптирането. Нужен е маршрут със следните елементи: равномерно движение с ниска скорост (около 50 км/ч), равномерно с висока (около 90 км/ч), работа на място, ускорение до ниска и до висока скорост. Някъде по 2-3-5 минути в даден режим стигаха. Това беше грубо по спомен цикъла, за да може да се проверят основните режими на работа. Като минат всичките елементи, P1000 ще изчезне самичка.

По 2-ри проблем:
сдобиването с нов ключ с дистанционно не би трябвало да е проблем. В Алиекспрес имаше голямо предлагане. Ако искаш да палиш с него беше трудния/тънкия момент - трябва да се програмира имобилайзера. Самото нарязване беше сравнително евтино преди 2-3 години (нещо от сорта на 20-30 лв.) - в момента не знам колко е станало.

Провери през VIN декодер (има тема тук, ако не я откриеш напиши) с какво оборудване е излязъл от завода автомобила. Там в описанието на оборудването май се споменаваше дали е имало ключ с дистанционно.
Чукча не читател, чукча - писател.
Смисъл, произход и употреба са пояснени на http://dslov.ru/pos/38/p38_229.htm
За обогатяване и подобряване на говорно-писмената ни култура: https://rechnik.chitanka.info/ http://ibl.bas.bg/rbe/ https://rbe.chitanka.info/

ivchotr

Служебните Фиести от поколението на този Фюжън нямаха ключове с дистанционни. Бяха със сравнително ниско ниво на оборудване, ако това има някакво значение.