избор на газов инжекцион

Започната от Backstage, 29 Март 2014 04:01:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

baibradar

Бързите инжектори на райл имат много по-кратък живот. Мондео 1.8 има бензинови времена от 1.65 до 18.7 ms. При твоето предполагам ниската стойност ще е почти същата а високата ще е по-голяма. Работата може да стане и с обикновената рейка но с повече игра с настройките и да ти чекнат "Постоянно отворени дюзи" иначе при голямо натоварване ще се усеща недостиг. Термопластичните тръби са подобни на тези белите дето се използват за отоплителни инсталации за парно но с малък диаметър и отвътре имат някакво пластмасово покритие. Предимството е че като минава през тях газта не образува окиси. През медните тръби стават едни подобни на графитен прах окиси които задръстват филтрите и инжекторите и се налага по-честата им смяна и почистване. Горе долу на 10 - 15 000 км трябва а се сменят. То не че са много скъпи ама все пак. Имам наблюдения върху една кола с термопластични тръби и вече 30 000км няма никакви признаци на запушване или нужда от чистене на рейка.


whaaazp

И аз съм с такива тръби и филтрите при смяна /20 000км/ са си що годе чисти, докато на други коли /вкл и на старата/ с медни - буквално преливат от графит.

tropper

Цитат на: baibradar в 10 Април 2014 11:12:59...Термопластичните тръби са подобни на тези белите дето се използват за отоплителни инсталации за парно но с малък диаметър и отвътре имат някакво пластмасово покритие. Предимството е че като минава през тях газта не образува окиси. През медните тръби стават едни подобни на графитен прах окиси които задръстват филтрите и инжекторите и се налага по-честата им смяна и почистване. ...
Благодаря колега!

Ма#ка им и майстори :)
На старата кола при смяна на филтъра на газта излиза един синьо-зелен прах (точно като меден окис) и го питам какво е това,той ми вика "Виж колко е мръсна газта"  (hammer)
Късото съединение прави силата!

http://www.zahranvane.com/

hotblooded

Цитат на: tropper в 10 Април 2014 15:22:50

На старата кола при смяна на филтъра на газта излиза един синьо-зелен прах (точно като меден окис) и го питам какво е това,той ми вика "Виж колко е мръсна газта"  (hammer)
Ами пак си е от газчицата - ако е чист пропан-бутан, без примеси на сяроводород и други гомна - и по медта няма да има нищо. Ама ако очистят тая пръдня до пропан и бутан - ще стане поне 2 лв литъра и никой няма да я купи.

Backstage

току що говорих с момчетата от сервиза,казаха че много отдавна слагат само термопластични тръби...единствено ако има некакви по сериозни чупки е възможно да има около метър медни...по моя молба ще ми сложат изпарител томасето което малко ще оскъпи системата,но доколкото разбрах са едни от най добрите,така че си заслужава

Alexi

тоя черния прах като графитен още във филтъра на колонката го намирам та надали е от тия медните тръби .. просто газта си е мръсна

baibradar

Може и газта да е такава но е факт, че като се ползват термопластични тръби тази гадост е много по-малко по филтрите и рейката.

Dmitarcho

Мдобре де, като не отива във филтъра тая мизерия, къде отива ?!? Остава по трабите - нали за това са уж тея термопластични" бля бля бля. Просто ми е любопитно ;)
Ръца Пръца

К.Методиев

Бензиновите времена под 3 никога не са ми падали така че си бачка перфектно и с стандартна рекла.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

baibradar

Не остава по тръбите а много по-малко се образува. Поне така съм чел по руските форуми, а и практиката го показва.


Backstage

Сложих Бардолини компакт от София Ауто газ.Изпарителя не е томасето защото момчетата ми казаха че зимата имали проблеми на някои коли,и останахме на този който е към бардолинито,(не му запомних името)казаха че до момента не са имали проблем с този изпарител,освен това е до 200 коня.Дюзите са Рейл.Много съм доволен от монтажа,всички тръби са термопластика,дюзата за зареждане е в капака за бензина,колата минава на газ при 40 градуса без да се усеща каквото и да било,промяна във вървежа не намирам.Като цяло много добри монтьори, каквото пожелах го изпълниха.

Alexi

ако няма разлика във вървежа значи не върви добре на бензин

pantata

Ще усети разлика след малко каране на газ. Аз също в началото не усетих.

Backstage

аре млъквайте  :D върви си идеално и на бензин и на газ...докато не вдигна предния капак не съм разбрал че нещо е правено по колата
Тео какво имаш пред вид? в смисъл нещо требва ли да очаквам?

К.Методиев

Нищо не очаквай, при мен си има разлика на бензин във високите има много повече сила мотора, мно до около 4к оборота ако се кара разлика няма.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Backstage

ти като спомена требва да взема да го понадуя малко че не съм го ръчкал особено много...в смисъл до 3.5 4 хиляди...по нагоре не съм...сутринта ше го загрея да пробвам..  >:D

Parfe

Колеги, НЕ ХОДЕТЕ В СОФИЯ АУТО ГАЗ! Подлъгах се понеже не видях лоши мнения за сервиза, но какво се случи при мен - върнаха ми колата със сгъната предна врата! Отгоре на всичкото мърляча, който я карал до газ-станцията, и ми я докара блъсната, така вонеше, че цялата кола 2 дни не може да се отмирише...шефчето хич и не си отвори устата за възстановяване на щетите - по гражданската ще вземеш всичко, повтаряше, като папагал, и въобще и не ме чуваше, като му казвах, че колата онзи ден съм я купил, и още не е на мое име, защото исках първо газ да сложа, а после да сменя талона в кат, понеже нали вече искат да пише там, че е на lpg..., а човекът с който имаме договор за покупко-продажба(предният собственик)заминава за Англия...абсолютно недопустимо поведение на човек, който прави бизнес в тази сфера! Поболях се от мъка! Да събираш месеци пари, за да си купиш кола(която е корола комби за 2000лв) с която да возиш новороденото си бебе, да им дадеш 800лв за газ, да ти я върнат потрошена и смърдяща с думите - ами, случват се такива работи... :(

m_focus

Ако ти се занимава можеш да се обърнеш към адвокат да ти разгледа казуса и евентуално да натисне фирмата за някакво обезщетение. Ако ли не, преглътваш горчивия хап и повече там не отиваш.
карай форд и бъди горд :)

Dmitarcho

Или да дойда да им начупя прозорците .... и да кажа на шефа "Ами случват се такива неща" ... Такова поведение е недопустимо. За каква гражданка говори ... като колата е ударена от служител на фирмата .. а не при ПТП .. няма портоколи. няма дяволи. Цяла година без клиенти да остане, дано !
Ръца Пръца

m_focus

тъй-тъй нареди ги  :D
Заради разни пишман майстори и някакви самозабравили се, които като видят, че си отишъл при тях гледат само как да те направят на идиот и да ти смъкнат повече пари, придружено с неимоверно разкарване до полуда, съм решил каквото мога да върша сам, каквото не мога чета, гледам и се уча, ако е прекалено сложно, тогава вече търся майстори, но не и тези при които веднъж съм бил и са се отнесли кретенски, на такива директно им чертая хикса, ако трябва ще платя повече, но ще отида при друг.
карай форд и бъди горд :)


Dmitarcho

Лшото е, че в малките градове нямаш голям избор от майстори :(
Ръца Пръца

sgaz

Становище от управителя на сервиз София Ауто Газ
Като представител на сервиз който държи много на своето добро име искам да напиша няколко реда за случая описан по горе.
След монтажа на АГУ е необходимо да се зареди малко количество газ за настойка на автомобила. Клиента беше информиран за това и даде своето съгласие да извършим ние зареждането. Щетата  се случва  при СПРЯЛ на газоколонката  в газостанзията за зареждане автомобил. Друг автомобил даващ на заден ход засяга предната дясна врата на тойотата.
Собственика на тойотата бе незабавно информиран по телефона от нашия служител за случилото се. Виновния водач на другия автомобил пое пълната вина. След разговор между двамата собственици се споразумяха да не се извиква КАТ,  като виновния водач поема пълна та отговорност за случилото се. Последващото споразумение между тях бе да се попълни протокол за обезщетение по гражданската отговорност на виновния водач. Повече претенции към мен като управител на сервиза не бяха предявени.
Искрено съжаляваме и се извиняваме за причинените морални щети.
Същевременно искам да заявя че случилото се не е по немарливост или вина на наш служител.
Нашата цел винаги е пълната удовлетвореност на нашите клиенти. В този ред на мисли предлагаме в случай че не стигнат средствата по изплатеното обезщетение по застраховката да доплатим до сумата на ремонта на щетата.

Успех на  колегите във форума  инж. Атанасов

dimkaraganchev

Хм, това обърна историята на 180 градуса. По принцип, никога не вярвам на човек, който се регистрира в някой форум и още първото му мнение е да плюе по някой или нещо. А към  управителя на сервиз София Ауто Газ  (wdo)

envo

#53
Реших да сложа газ на фокуса. Тя ще е AGIS M210. Цената с монтажа+тороидална бутилка е 800лв. с 2 години гаранция. Според вас добре ли е цената? Някой слагал ли е такава газова? Има ли нужда от по-скъп инжекцион или и този ще свърши работа?
Focus MK2.5 1.6TDCi 109к.с.

BeTaTesTeR

Не съм я чувал. Зависи компонентите какви са, доколкото видях в нета е турска с турски компютър. Не знам, да не се метнеш на някоя екзотика после никой да не ще да я погледне. Защо не сложиш Фобос, едва ли ще е много по-скъп, но поне е добре познат, компютъра ѝ ще е по-хубав и навсякъде ще могат да ти я настройват.
Ето ти една тема от другия форум, няма кой знае колко информация, но все пак:

Мнения за газ инжекцион AGIS

envo

Да, тази тема съм я чел. Не е турско, а полско - компа, изпрарителя и рейката, софтуера е на бълг. език. Майстора ми предлага това, понеже монтира почти само такъв газов инжекцион. Имам приятели, които са си монтирали или са ходили за настройка при него и са доволни.
Focus MK2.5 1.6TDCi 109к.с.

Parfe

#56
Цитат на: sgaz в 26 Януари 2016 11:38:13
Становище от управителя на сервиз София Ауто Газ
Като представител на сервиз който държи много на своето добро име искам да напиша няколко реда за случая описан по горе.
След монтажа на АГУ е необходимо да се зареди малко количество газ за настойка на автомобила. Клиента беше информиран за това и даде своето съгласие да извършим ние зареждането. Щетата  се случва  при СПРЯЛ на газоколонката  в газостанзията за зареждане автомобил. Друг автомобил даващ на заден ход засяга предната дясна врата на тойотата.
Собственика на тойотата бе незабавно информиран по телефона от нашия служител за случилото се. Виновния водач на другия автомобил пое пълната вина. След разговор между двамата собственици се споразумяха да не се извиква КАТ,  като виновния водач поема пълна та отговорност за случилото се. Последващото споразумение между тях бе да се попълни протокол за обезщетение по гражданската отговорност на виновния водач. Повече претенции към мен като управител на сервиза не бяха предявени.
Искрено съжаляваме и се извиняваме за причинените морални щети.
Същевременно искам да заявя че случилото се не е по немарливост или вина на наш служител.
Нашата цел винаги е пълната удовлетвореност на нашите клиенти. В този ред на мисли предлагаме в случай че не стигнат средствата по изплатеното обезщетение по застраховката да доплатим до сумата на ремонта на щетата.

Успех на  колегите във форума  инж. Атанасов

Утре пак съм при Вас, защото колата над 3500 оборота на скорост не иска да върви(на газ, на бенз нямам проблем)...отгоре на всичкото един болт на капака на клапаните сте ми потурчили - надявам се да не сте го хвърлили някъде, защото се продават само комплект и цената им е 47лв...макар, че най-вероятно Дебелият(както наричате колегата си) го е пренатегнал, скъсал и заебал така, а той е изпаднал...мога само да гадая какво сте правили...това ми е втора кола газифицирана в този сервиз, защото от първата нямах никакви оплаквания - предполагам сега съм уцелил ден в който на монтажника не му е било добре...случва се :)
п.с. от гражданската не взех нищо, защото ме върнаха, понеже виновния не си беше попълнил данните както трябва...после защото не е нарисувана ситуацията по-подробно...и накрая я оставих за 200лв да ми я оправят...както и да е, надявам се след утре, като решим настоящите проблеми, да напиша положителен коментар! :)

Parfe

#57
 Всичко е добре, когато свършва добре - в крайна сметка я направихме да върви и на газ - иска малко повече настройки тази японка...човекът върна доверието в мен - предложи наистина по някакъв начин да ми се реваншира, и се разбрахме на 3тата кола, която тези дни ще им оставя да я газифицират, да ми направят отстъпка...оказа се, че не са сваляли капака, и там където си мислех, че има болт за капака, всъщност е заводска заготовка за нещо друго - влиза болт там - има резба, но на 5те, които държат капака са всъщност шпилки и отгоре с гайки...извинявам се за острия тон от моя страна - човекът наистина е съвестен и искрено ми показа, че съжалява за инцидента. В крайна сметка, и третата ми кола ще я газифицирам там - препоръчвам ги!

BeTaTesTeR

Kaква пък работа имат с капака на клапаните?

Parfe

#59
За триене.