избор на газов инжекцион

Започната от Backstage, 29 Март 2014 04:01:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Backstage

Значи вече не се издържа на бенза...слагам по 200 кинта бензин на месец което вече почва да ми се струва като безумие...
та въпроса ми е какъв инжекцион да сложа,щото четох за разни RAIL,LOVATO,BRC,FOBOS...от цялата работа (цела нощ четене) се обърках още повече...даже тия RAIL не били с дюзи а некви газови клапани (не с игла а нещо като плунжер вътре) казвам ви че винаги съм бил против газифицирането като цяло,и за това съм пълен лаик по тоя въпрос...но сега вече  се налага...
интересува ме къде сте си сложили инжекциона,и съответно сте доволни от монтажа,вървежа,разхода,поддръжката и т.н.
и другия въпрос е има ли смисъл да се изхвърлям с 1200 лева или има и по нормални цени? щото всеки може да ми говори и да ме врътка както си иска...аз съм по музиката както знаете повечето  :D струва ми се малко невероятно да си купя половината кола за да карам на газ?


hotblooded

Щом даваш по 200 лв за бенз на месец - 1200 лева за гЪзовото ще ги избиеш за година и три-четири месеца. Цената на колата няма нищо общо :)

pantata

Аз съм с Фобос1 монтиран от eurogas Горна Баня и нямам никакви забележки. В началото имах мирис на гас в купето, но веднага си намериха грвшката и вече година си карам без грижи. Гаранцията ми е 2 години или 100к км. Препоръчвам ги.

baibradar

ГИ спокойно се слага за 700 лв. Няма смисъл да се дават толкова пари като крайния резултат е еднакъв. От значение е кой ти слага системата а не толкова каква е тя.

SICKandPROUD

Аз съм с някаква латвийска Lovato за 800 парички, вече 2 години нямам проблем, само настройка и правих след това... За майстор няма да ти казвам, недоволен бях от него.


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

pantata


Цитат на: baibradar в 29 Март 2014 13:11:03
ГИ спокойно се слага за 700 лв. Няма смисъл да се дават толкова пари като крайния резултат е еднакъв. От значение е кой ти слага системата а не толкова каква е тя.

Не е баш така. Като да си взимаш клима за якъщи примерно, всички духат студено, но не са еднакви...

Backstage

#6
според сайта на еврогаз не монтират бутилки "резервна гума" това ми е задължително условие...багажника ми много редовно е претъпкан с барабани  :D да допълня...дюзата за зареждане също искам да в капака на резервоара...давайте още мнения  ^-^

SICKandPROUD

Моя ГИ като го слагаха казаха , че няма как да е прибран при тапата за бенза, но видях колегата К. Методиев си го е направил....
Това ме навежда на мисълта, че моя газаджия го е мързяло...
За бутилка тип "резервна гума" имай на ум вземат още към 50 кинта горница,


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

hotblooded


momo76

Цитат на: Backstage в 29 Март 2014 16:10:37
според сайта на еврогаз не монтират бутилки "резервна гума" това ми е задължително условие...багажника ми много редовно е претъпкан с барабани  :D да допълня...дюзата за зареждане също искам да в капака на резервоара...давайте още мнения  ^-^
Как да не монтират. На волвото и фокуса на брат ми е слагана там газта и бутилката е на мястото на резервната гума. Искат някакво доплащане за такава бутилка.


Backstage

Аааа супер Момчиле а проблеми нещо след монтажа?

К.Методиев

Само да вметна нещо по темата, този мотор си кара и обикновена уредба без проблеми, минал съм  над 100к с такава уредба.
Та мисълта ми е каквото и да избереш ще кара.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

Backstage

До колкото четох били по надеждни инжекционите...за вървежа не знам дали има значение

SICKandPROUD

Моето мнение е, че за вървежа има голямо значение дали е с обикновена с  емулатор или ГИ.
Старото Мондео беше с емулатор, и много беше скопено, сега на второто ми е с ГИ и разликата поне при мен е до небето...


Не са важни конете в мотора-важно е магарето зад волана !!!

baibradar

Всички части на ГИ струват около 450лв за среден клас система. Останалото е печалба за сервиза. Вече дори ниския клас уредби са достатъчно прилични и при правилна настройка и монтаж не отварят ядове.

momo76

Много зависи от колата и дали ще уцелят настройките. От към монтажа нямам никакви оплаквания.
При Фокуса се наложи само едно ходене за донастройка, виж с Волвото имам ядове. Отначало ходих 3 пъти докато тръгне като хората без да пали чека. Карах без проблеми 15 000, чистиха дюзите и сега пак трябва да ходя, че нещо не върви както трябва като смачкам педала, при нормално каране няма проблем.

baibradar

Големите сервизи точно с настройките хич не се стараят. За да се направи добра настройка си трябва поне 1 час каране в различни режими, а най-добре на дино стенд. Обикновено се пуска автоматична настройка и пътуваш. След това се почват проблемите като на колегата. А за монтажа на кабеляците поялник не се използва. Кабелите се режат заголват и усукват. После с изолирбанда и готово. Като се окислят след време и почнат мизериите тука има тука няма става весело. За това караш колата и след 3 часа е готова. А като знам колко работа е чак да им завидиш как се справят за толкова малко време.

Backstage

Благодаря ви за отговорите колеги! Всички ми помогнахте много,щото съм в несвес с тия газови! до седмица ще монтирам и ще пиша впечатления

Backstage

#18
Ок малко раздвижване с някой друг въпрос.
Има ли някой впечатление от София авто газ (сервиза им е малко след жандармерията във враня) предлагат ми бардолини за 820 кинта с бутилка в резервната гума.мнение за този бардолини също няма да ми е излишен. Първоначално ми предложиха нещо по евтино (мисля че беше вега) но казах че искам надеждна машина и тогава казаха за бардолина. Другата ми опция е еврогаз както ми препоръчаха някои сервиза в горна баня,но там ми искат 1170 лева за фобос 1 и то без бутилката...значи реално ще е 1240
А да и за фобоса четох че бил едва ли не извънземен с някви отделни датчици за налягане ли вакуум ли и някакъв рейл който бил по бърз от бардолина и некви евросонди (но може би и бардолина е с евросонда утре ще ги питам )

baibradar

Бардолинито е екстра имам преки наблюдения върху няколко. Особенно ако е с ОБД контрол слагаш и забравяш за настройки. Караш докато се скапе рейката или нещо друго по системата. Ако ти се пътува извън София пиши на ЛС да ти дам координати да не правим безплатна реклама тука.


whaaazp

Всички са с Евросонда. :) ГИ с ОБД контрол на Мондео МК2.. няма как да му се сложи до колкото знам. :)

p.s. Попитай и в Поликар.

baibradar

Ако колата е след март 1999 се слага система с ОБД без проблем, за преди това не е сигурно.

Backstage

Манете ги тия ОБД-та интересуват ме мнения за бардолина и за срвиза конкретно и дали при тях или в еврогаз щото както казах за еврогаз има много отзиви но цената на тоя фобос е висока...
П.П. Иначе човека каза че може да се настройва в движение няма проблем

К.Методиев

Аз съм с бардолини, обд на мондео 2 няма да тръгне, по друг протокол е.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.

baibradar

Бардолина има версия и с ОБД разликата в цената е 20 лв. за това го споменах. Ако колегата каже кога е произведена машината ще може да се определи дали може да се пусне ОБД. Иначе хубавото на ОБДто е че те спасява от калпави настройки и нежелание на майсторите да се занимават. Слагат една чавка адаптирай по ОБД и пътуваш. Иначе е малко повече занимавка да се настрои както трябва. Ето какво трябва да се гони горе долу при настройките :


Важни са горните 2 параметъра колкото по-близо до нулата толкова по-добре. Отклонения до +/- 10 са напълно приемливи

Backstage

бай брадъре 97-ма ми е колата...повече ме интересува дали да се хвърлям на фобоса във еврогаз за 1200 кинта или да си ходя при тия пичове от софия автогаз...на 820 за бардолина

baibradar

Значи няма да стане с ОБД. За мен фобоса е неоправдано скъп. Не е с нищо повече от бардолинито но е възможно останалите елементи от системата да са по-скъпи за това да идва на тази цена. Бардолинито е с рейка райл 3 ома и изпарител Runo. Искай да ти го направят с термопластични тръби за да сменяш после по-рядко филтри.

Backstage

аха...ок ще им кажа...а каква е точно ролята на тия термопластични тръби? в смисъл ако ме питат защо така искам да мога да обясня  :D

Backstage

ще искам и да ми сложат томасето изпарител за повече коне (от 150 до 200) и по бързи дюзи...да видим цената тогава каква ще е

К.Методиев

Не ти трябва голямото томасето малкото се справя перфектно на този мотор, няма смисъл и от бързи инжектори, не се набутвай излишно.

- Има две житейски правила: Правило 1 - Не се тревожи за дреболии. Правило 2 - Всички неща са дреболии.