Свещи за Фокус МК2 1.8 125кс 2006г

Започната от RadoslavS, 23 Февруари 2024 16:44:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

F Focus

Цитат на: ivchotr в 04 Април 2024 12:42:54Склонен съм да приемам всякакви мнения, ама не и да се съгласявам с всички (tooth)

П.П.
А защо не платинени, примерно?

И, аз, като теб! ^-^
Има ли платинени, че да си купя? ^-^


ivchotr

Да. Не съм пробвал такива, но за тях пишат, че са с добра производителност и не толкова скъпи, колкото иридиевите. Един вид комбинация между обикновените и иридиевите. Пиши в търсачката платинени или двойно платинени запалителни свещи и гледай какво става :D

saggy

Ей, докато се разправяте за тия свещи на   каручките ви, проверете с Форскана за Total number of misfires и дайте обратна връзка.  :D

F Focus

Ако ми се появи мисфайър ще пиша. Ама май го имам след замерване на компресията при добре загрял двигател. Ще я видя тази работа...

ivchotr

Някои подобни грешки се появяват епизодично, заради някакъв конкретен проблем, който дори може да е резултат не толкова от работата на двигателя, а от "своеволието" на някой сензор. Ако започне дадена грешка да се повтаря досадно много пъти, вече си е задължително да се провери какво наистина се случва.
На мен са ми се появявали грешки ту за богата, ту за бедна смес. Примерно веднъж в годината. Трия ги без да им обръщам внимание.

saggy

Това не е грешка, не е fault code. Това е диагностичен брояч за misfires. Нямам грешки за запалителната система, а този брояч просто си расте от време на време и ми е интересно дали и при вас е така.

ivchotr

По принцип, ако прекъсванията на запалването надскочат определен брой, компът на колата би трябвало да набие грешка. За "невинните" прекъсвания, отчетени от брояча, може да има куп причини, а пък те (прекъсванията) са неотменима част от работата на двигателя. Та щом не ти набива грешки, няма какво да ги мислиш. Аз имам Форскан, ама лаптопът изрева за батерия и още не съм му купил нова. Та засега нямам възможност да ръчкам колата с него.

ADiDimitrov

Само с Форскан ли се вижда това, че и моята батерия е капут? Ако го има на Torque, ще погледна през уикенда.

saggy

Само с Форскан съм го проверявал, безплатната Torque  не чете половината кодове като хората и не я ползвам.
Пичове, какво се разправяте с лаптопи - Форскан на телефона и блутут адаптер и винаги имаш под ръка диагностика. Аз принципно не харесвам лаптопи точно заради това - батерия, скапан хардуер, трудност за ъпгрейд.

F Focus

ELM 327 Pro върши ли работа за целта?


Ozzie

Цитат на: saggy в 05 Април 2024 14:40:43Пичове, какво се разправяте с лаптопи - Форскан на телефона и блутут адаптер и винаги имаш под ръка диагностика.
За лаптоп има една идея повече функции, като за важно отчитам "Конфигуриране и програмиране". Освен това, понеже съм недоскив на къси дистанции (въпреки диоптъра), монитора на лаптопа ми е една идея по удобен откъм размер на шрифта.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Цитат на: F Focus в 05 Април 2024 17:50:28ELM 327 Pro върши ли работа за целта?

ЕЛМ-ът е хардуеърът, но без софтуеър е безмислен. А ФОРСКАН, Торк, Карскенер и т.н., са софтуеърите, които реално показват какво се случва в двигателя, свързвайки се с неговия "мозък".

F Focus

Вдянах (уж)-благодаря!
Нали и ЕЛМ-а се свързва с компа на добичето и показва разни работи, ама явно далеч не всичко.

ivchotr

Да, той е "мостът" между компа на колата и твоя комп или телефон. Които пък трябва да са с инсталиран софт, който да визуализира данните. То и за това ЕЛМ-четата имат в комплекта си диск с програми.