Избор на акумулатор

Започната от Alexi, 22 Септември 2011 21:52:16

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Vas

То ясно ама там от където ще го взимам няма EXIDE и за това ми казаха само тези модели и за това питам кой е най-добър от тези: Haitoka го изключвам
1. Hugel
2. Baner
3. Bosch
4. Giga vat


Alexi

ами те са на 2 класа .. Банера и Боша са по висок клас от другите 2 ,което нищо съществено не означава де .. вземи тоя с по голям стартов ток или пък който е най изгоден ..

Bobi

По каталог за твоята кола се препоръчва 74 Аh и стартов ток 750 А.

amplified

Аз се чудя защо по дяволите оригиналният ми акумулатор е 52Ач ... После как да не мигат фаровете като удари баса.

Bobi

Да не би отговорът да се крие под абревиатурата МП ?

amplified

Не знам къде да проверя колко трябва да бъде оригинално вграждан, ако се окаже повече директно отивам да ги попитам.

Bobi

Малко по-горе съм постнал една таблица . Мисля, че ги имаше всички модели автомобили.

Alexi

тази таблица обаче е само за Бош .. те примерно нямат акумулатор 70Ач какъвто е оригиналния моя ,за това са сложили 74Ач .. стартовия ток е нож с 2 остриета - да се знае ,че акумулатори със завишен стартов ток имат по тънки плочи и по правило изкарват по малко от обикновените .. за 2.0 бензин 54Ач ми се вижда нормално за стандартната музика .. това с мигането на фаровете се отстранява с мощен кондензатор а не с мощен акумулатор .. инак и аз съм почитател на преоразмерения акумулатор но с мондеото ми не става - няма място за по голям от стандартния ...

Чебурашка

Интересно ми е колко  спестяват  МП като слагат 15ач по-малки акумулатори  :o 20 лева?
ПП:Вчера получих картичка и списание  от тях,неочаквах  8)

PcMan

#39
Цитат на: Иван Вълков в 24 Декември 2011 17:32:51
още един + за EXIDE
И сиерата и фокуса са с exide. Н сиерата е на 3-4 години - влизаш в гаража след 1 месец и пали. На фокуса е 60А е602, по книжка иска 72А, карам по 5км сутрин и вечер леден, за нови подгревни свещи съм, и пак няма грижа с exide-чето.


Alexander

За съжаление дойде и моя ред да избирам... Преди малко усетих поговорката - Форд и коза не боледуват, а мрат от раз!  :D Днес паркирах към 2 след обяд като всичко си беше наред, и си палеше ок, след което се върнах след 10 часа да си езема колата и ... нямаше грам ток.. дори таблото не искаше да светне.. Замерихме го имаше към 10,8-11 волта или нещо от сорта.. както и да е дадохме ток и запали.. Та сега след изчетените коментари мисля да се спра на Еxide та да видим!  :-X
"Kолкото мастурбацията може да бъде секс, толкова и карането на нова, скъпа и мощна кола на газ е удоволствие!"

by hotblooded

hotblooded

 Ами гледаш хем да ти оттърва като цена, хем да влиза на мястото, хем да отговаря най-вече по стартов ток, след това по А/ч. Общо взето - щом не е български - става!

PcMan

#42
Това не мога да го разбера как изведнъж им отива тока, и аз съм го виждал на хубава учебна corolla на 35градуса. Exide върши работа в дългосрочен план, ще останеш доволен.

hotblooded

Цитат на: PcMan в 30 Март 2012 18:53:07
Това не мога да го разбера как изведнъж им отива тока
Като умре една клетка - целия акумулатор е за "старо злато". При мен се получи точно това. Не ми се играеше да го източвам и отварям да видя какво точно е станало че да хвърли топа но.... факт, зимата на -15 - 18 палех от раз, оставих я 4 дена палих с бутане...

Alexi

акумулатора за който писах в началото на темата IQ Power 70Аh не изкара тежката зима (просто не е за дизел според мен ) и беше продаден и скоропостижно заменен с Exide Premium 85Ah ,800А .. балкан разлика ,този върти като бесен и при -15°

Bobi

Колата е оборудвана с мега класният Монбат Формула  :)). Понеже му вярвам колкото на циганин от Сточна гара, си мислех да го сменя, преди да ме е оставил някъде. Какво ще кажете?

Иван Вълков

Абе ако е на по малко от година биж рискувал да изкара зимата. Ако наближава 2 и повече години си е таражеж макар че някой изкарват. !!

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

hotblooded

 Остави си 200 лв под възглавницата, но му дай шанс тая зима. МонБат ако не даде дефект от начало - 3-4 години ги изкарва.

Bobi

Не знам каква му е възрастта. Тези дни ще го замеря да видим какво ще покаже.

hotblooded

Цитат на: Bobi в 01 Септември 2012 02:55:12
Не знам каква му е възрастта. Тези дни ще го замеря да видим какво ще покаже.
Колата ти е на 5 години, оригиналните са добри, така че едва ли е на повече от година...


Alexi

Формула им е високия клас :)) така че може да изкара още 1-2 години :)

jfs

Опита ми с акумулатори е малък, но когато ми се наложи ще си купя Варта необслужваем, и ще ви кажа защо. На старата ми кола беше такъв. Далеч съм от мисълта, че са ми продали старата италиянка с нов акумулатор. Нямам представа на колко год. е бил, но след това карах колата с него още 11(!)год. и така я продадох. ???
Естествено в мен има известни съмнения, че Варта която се продава в БГ е със същото качество като Варта от страна от Западна Европа.

Alexi

това е старата Варта ,сега вече не се правят така ... 4-5 г и чао

jfs

Цитат на: Alexi в 01 Септември 2012 14:27:49
това е старата Варта ,сега вече не се правят така ... 4-5 г и чао

Сигурно е така. Нищо ново не се прави като хората.

Bobi

Сега звъннах на предишният собственик. Каза, че акумулаторът е от тази зима, понеже оригиналният е издъхнал в студовете. Ще му дам шанс, пък ще видим...

supertorr

Цитат на: Bobi в 01 Септември 2012 16:48:37Ще му дам шанс, пък ще видим...
Правилно и без това не заминава от раз. Като почне да те мъчи и чао8)

Иван Вълков

Боби да знаеш че на българските акумулатори малко им е надписан стартовият ток. Като падне под -5 малко по-тегаво започва да върти но и -25 да стане пак по същият начин върти - опитът ми е с Искра. Според мен този акумулатор на тази кола ще изкара поне още 2 зими, в предвид че новите дизели са с много по - малка компресия в сравнение с техните дядовци( чистият дизел).

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

lazarkk

Цитат на: Иван Вълков в 01 Септември 2012 22:25:27
Боби да знаеш че на българските акумулатори малко им е надписан стартовият ток. Като падне под -5 малко по-тегаво започва да върти но и -25 да стане пак по същият начин върти - опитът ми е с Искра. Според мен този акумулатор на тази кола ще изкара поне още 2 зими, в предвид че новите дизели са с много по - малка компресия в сравнение с техните дядовци( чистият дизел).

По мудното въртене на студено е до голяма степен от сгъстяването на маслото, невинаги е от слаб акумулатор.

Иван Вълков

 (thup) бях забравил 5-те литра масло в картера, много уместна забележка/добавка  (fri)

Ако жиците могат да бъдат свързани по два различни начина,то първият от тях задължително гръмва предпазителя!!!

fordsiesta

#59
Здравейте колеги!
Не ми стигна смяната на гуми, сега трябва ми и нов акумулатор  :'(
Прочетох темата на Bobi и горе-долу получих представа какви акумулатори се предлагат на пазара. Пускам тази тема като допълнение, понеже имам 2-3 въпроса още:
1. Има ли как да проверя колата ми заводски с какъв акумулатор излиза? Питам защото много правилно Bobi каза, колкото по-голям толкова по-добре, но все пак тези силни акумулатори не са без пари. Сегашният е 72 Ah, ако няма как да проверя ще купя еднакъв.
2. Към каква марка да се насоча? Bosch и Varta са ми известни. Вие какво ще ми препоръчите?
3. На какво да обърна внимание при покупката? Един ден чух случайно за дата на производство. Някой търсеше по-нов акумулатор. Да гледам ли за дата на производство или не и ако да, кой се води стар?
4. Предложете ми от къде да купя.
5. Фордовете с различни клеми ли са?? Вижте какво намерих тук при избор на акумулатор....клеми (стандартни, тънки, фордови).
Благодаря!