Форумните мотористи- кой какво язди ?

Започната от TourneoRS, 06 Април 2016 20:10:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

TourneoRS

Като гледам няма такава тема, та си викам да цвъкна една  ^-^ .
Нямам снимков материал, /всъщност имам но не ми се търси да сканирам, а и знам, че ще ми се смеете  :D / затова ще кача от нета с моторите които съм имал и карал, не са кой знае какво, от старата школа съм  8) , летенето ниско долу с 200+ не ми харесва.
Учих се на симсон, беше на чичо ми купуван чисто нов от Мототехника . Дебнех го когато го оставяше навън и дим да ме няма по гората. Снимка няма да  показвам, всеки е виждал.

След като взех книжка, изкарах на следващия ден и А категория и баща ми купи едно М3 -250 трофи police edition  ^-^  с кош, който веднага изхърлих. Беше стоял в гараж 4-5 години мухъл и ръжда навсякъде. Кормилото беше преправяно с такова от друг мотор, ауспухът скъсен, ел. инсталацията тотал от ръждата и плесента. Изненадата дойде после когато го пооправихме, оказа се леко тунингован , пилен по главата, пипано по карбуратора и кой знае още какво. Резултатът беше ,че едва работеше на ниски обороти, за сметка на това беше изтребител от място. Няма мотор от неговата генерация Иж или МЗ който дс ми се е опрял на старт до 140  8) . Даваш газ докрай на 1, и без да отпускаш масура включваш 2 и това вдига предница  8), като се опитва и на трета да прави същото. Тогава бях малко по-проЗт от колкото сега..  :))Ето една примерна снимка за по-младите....



Помъдрях малко и си викам трябва да мина на нещо по-тежкарско и купих ИЖ ЮПИТЕР 3- 350кубика двуцилиндров. Взех го да го карам по асфалт, смених зъбчатка за малко по-висока крейсерска скорост, тук таме някой дефект даваше като да не пали на манивела... как съм го тикал сам -аз си знам :-[, ама пусти мерак тогава .



Мина ми мерака от него и замина на части...

Намерих една ЯВА 250 в един селски  курник и я купих с една месечна заплата и половина -150лв . Най -хубавите ми моменти са с нея и сега страшно много съжалявам, че я продадох.За едно лято изтърках нови Траялки с нея , палеше  само със смигване. Ожених се, кола нямах ма разхождах жинътъ с Явката , одихме по гората да берем липов цвят  (rofl) Една есен я разглобих защото исках да я боядисвам, пролетта си купих кола и мотора остана на части цяла година. После излезе един мераклия който имаше такива антики и беше фен на тия машини от оно време, продадох го мотора ...



Следващия e най-скъпият в буквален смисъл платих го за година и половина- Хонда сх500. Тогава частите бяха ужасно скъпи, нямаше свещи,накладки, акумулатор който да пасва точно на мястото му. Караш и се молиш да не се счупи нещо, продадох го на един келеш който за едно лято го съсипа .



Имам един два скутера които съм карал, не си заслужават вниманието.. сега имам симсон пред разпад, но не ми се и занимава, оставил съм го на шурея ми, който успяна два пъти да блокира двигателя , нали си го поправя после .. да си плаща  :D



IVECO -  с него не се ходи надалеко .


ivchotr


TourneoRS

Браво, добре подържана машинка изглежда. Откъде купуваш консумативите, дефекти нещо за хвалене ?  :) Вдигаш ли 200 без каска и такива ми ти работи  :D
IVECO -  с него не се ходи надалеко .

ivchotr

#3
 Консумативите ги купувам през наши магазини, които пък ги внасят от Луис и откъдето си решат. Всъщност, до сега само накладки, мембранка на бензиновия кран, вериги, зъбаци и масло съм сменял. А, и стъклата на задните мигачи.

А бе за сега не се оплаквам. Скоро май ще сменям чаркалъци по съединителя, ама не е спешно.

На откриването миналия месец идва при мотора някакъв човек и взе да разправя, че му е първият собственик. Очевидно беше той, защото назова следващите, които и аз познавам. Много драго му стана, очевидно.

П.П. На живо се виждат следи от падания на предишните му собственици - тук-там някое охлузване. Не ги оправям, защото така е по-автентичен  ;D

П.П. 2 200 не съм вдигал. Максималната му скорост по ръководство е 224 км/ч. Спирам до малко над 170, защото на куфарите им дават да не се кара с повече от 130. Че веднъж задният не беше добре затворен и се връщах да си събирам покъщината  (rofl) (rofl) (rofl)

vakamen

Цитат на: TourneoRS в 06 Април 2016 20:10:09
Като гледам няма такава тема, та си викам да цвъкна една  ^-^ .
Нямам снимков материал, /всъщност имам но не ми се търси да сканирам, а и знам, че ще ми се смеете  :D / затова ще кача от нета с моторите които съм имал и карал, не са кой знае какво, от старата школа съм  8) , летенето ниско долу с 200+ не ми харесва.
Учих се на симсон, беше на чичо ми купуван чисто нов от Мототехника . Дебнех го когато го оставяше навън и дим да ме няма по гората. Снимка няма да  показвам, всеки е виждал.

След като взех книжка, изкарах на следващия ден и А категория и баща ми купи едно М3 -250 трофи police edition  ^-^  с кош, който веднага изхърлих. Беше стоял в гараж 4-5 години мухъл и ръжда навсякъде. Кормилото беше преправяно с такова от друг мотор, ауспухът скъсен, ел. инсталацията тотал от ръждата и плесента. Изненадата дойде после когато го пооправихме, оказа се леко тунингован , пилен по главата, пипано по карбуратора и кой знае още какво. Резултатът беше ,че едва работеше на ниски обороти, за сметка на това беше изтребител от място. Няма мотор от неговата генерация Иж или МЗ който дс ми се е опрял на старт до 140  8) . Даваш газ докрай на 1, и без да отпускаш масура включваш 2 и това вдига предница  8), като се опитва и на трета да прави същото. Тогава бях малко по-проЗт от колкото сега..  :))Ето една примерна снимка за по-младите....



Помъдрях малко и си викам трябва да мина на нещо по-тежкарско и купих ИЖ ЮПИТЕР 3- 350кубика двуцилиндров. Взех го да го карам по асфалт, смених зъбчатка за малко по-висока крейсерска скорост, тук таме някой дефект даваше като да не пали на манивела... как съм го тикал сам -аз си знам :-[, ама пусти мерак тогава .



Мина ми мерака от него и замина на части...

Намерих една ЯВА 250 в един селски  курник и я купих с една месечна заплата и половина -150лв . Най -хубавите ми моменти са с нея и сега страшно много съжалявам, че я продадох.За едно лято изтърках нови Траялки с нея , палеше  само със смигване. Ожених се, кола нямах ма разхождах жинътъ с Явката , одихме по гората да берем липов цвят  (rofl) Една есен я разглобих защото исках да я боядисвам, пролетта си купих кола и мотора остана на части цяла година. После излезе един мераклия който имаше такива антики и беше фен на тия машини от оно време, продадох го мотора ...



Следващия e най-скъпият в буквален смисъл платих го за година и половина- Хонда сх500. Тогава частите бяха ужасно скъпи, нямаше свещи,накладки, акумулатор който да пасва точно на мястото му. Караш и се молиш да не се счупи нещо, продадох го на един келеш който за едно лято го съсипа .



Имам един два скутера които съм карал, не си заслужават вниманието.. сега имам симсон пред разпад, но не ми се и занимава, оставил съм го на шурея ми, който успяна два пъти да блокира двигателя , нали си го поправя после .. да си плаща  :D

Здравей случайно да имаш кординати на този на който си продал  honda cx500 - искам да го питам дъли продава резервни части от него