Маса на Мондео мк4

Започната от Mowatt, 26 Април 2024 13:10:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mowatt

Здравейте колеги,

Отскоро ми прави проблеми Мондеото (мк4, 2008, 2.0 тдци) и мисля че проблема е от "замасявянето" от акумулатора. Казаха ми че на няколко места има маса. Едната я видях, че е на бомбето на левия амортисьор, точно до самия акумулатор. Знаете ли къде са другите за да ги проверя и тях?
Накратко проблема е че губи ток като седи паркирана и трябва да разкача плюса за да дойде пак тока и да запаля.


Ozzie

Другата е към блока или скоростната кутия. Коя година и с какъв двигател е Мондеото? Като ми остане време, мога да погледна в Autodata за по-сигурно.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

ivchotr

Ако има разкачена маса, как ще се появи чрез разкачане на плюсовия кабел?!? А плюсовия кабел как го махаш? Хващаш и дръпваш клемата или се налага да равиваш болтовете?

Mowatt

Цитат на: ivchotr в 26 Април 2024 22:47:26Ако има разкачена маса, как ще се появи чрез разкачане на плюсовия кабел?!? А плюсовия кабел как го махаш? Хващаш и дръпваш клемата или се налага да равиваш болтовете?

Развивам болтчето, което държи клемата.

Mowatt

Цитат на: Ozzie в 26 Април 2024 19:48:26Другата е към блока или скоростната кутия. Коя година и с какъв двигател е Мондеото? Като ми остане време, мога да погледна в Autodata за по-сигурно.
Писах в първия пост - 2008, 2.0 тдци

ivchotr

Питам, защото на много акумулатори клемите не са стегнати както трябва, а на хората не им прави впечатление. И при коли с повече електроника това води до "забиване" на същата, което се оправя с прекъсване на захранването. Но, ако имаш по принцип хлабава или прекъсната маса, трябва да я откриеш, защото може да ти угаси двигателя в движение. При изпреварване извън магистрала може дори да е доста опасно. При някои модели има изведени маси на странни места. Под кутията на въздушния филтър, примерно. А, ако не знаеш какво да правиш, най-добре закарай колата при електротехник, който се е справял с подобни проблеми. Защото проблемът може да е и в системата на запалването.

Mowatt

Да, предположих че заради това е въпроса. Но в случая, клемите са добре. Исках да видя масите преди да отида на майстор, за да ги изключа като опция.

Ozzie

Не намирам нищо в AutoData. Като съвет - просто вземи едно фенерче, виж колко дебели дебели кабела излизат от минусовата клема и ги проследи до къде отиват.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

F Focus

Клемите ти към акумулатора месингови ли са?
Питам, защото трябва да са оловни, като тези на акумулатора-инак се получава химична корозия, която създава сериозно съпротивление на изкл. големият ток необходим при стартиране на двигателя-еле дизелов.