Здравейте, колата е Фокус МК2 и днес газ. инжекцион ме изненада неприятно. Ще я карам на сервиз, но ако някой му се е случвало, ако може да даде някакви насоки. Та колата е заредена с достатъчно газ, но днес, както си вървеше нормално изведнъж инжекционна се изключи, при опит да мина отново на газ, пак започна да пищи, като на свършваща газ. След като изгасих колата и отново е запалих, карах известно време и пак изключи газовият.
Моето ловато когато му дойде времето за смяна на филтрите пищеше но си работеше.Данеби твоята да е насъроена така когато трябва да се сменят филтрите?
Нямам идея,преди около 5000 км съм сменял само големия цилиндричен филтър.
Да не би нивомера в бутилката да се е прецакал нещо и да е запекъл в положение минимум и така да лъже че няма газ, та газовата постоянно да минава на бензин?
После ще погледна и на бутилката, кво се вижда.
Аз имах този проблем и се оказа един кабел, който окъсява.
Кабел?
И при мен също се оказа кабел окъсен... Напукал се и дава утечка. Трябва майстор, но добър!!! Иначе почват да сменят нещата по ценоразпис. :'(
Мерси за отговорите, ще спомена за окъсен кабел
Ще може ли да дадете малко инфо за какви кабели е ставало въпрос при вас?
Провери + на газовия инжекцион .
Цитат на: varby в 20 Април 2018 22:26:07
Провери + на газовия инжекцион .
Не съм много в час с колите като цяло. Та как (къде) да го видя тоя +
Обмислял ли си варианта, да отидеш на Газаджия, щом не си много в час? Все пак е газова уредба, не е туба с вода.
Тва ще и направя, само че от миналата седмица, часът ми е за утре и питах за някви насоки, ако се е случвало при някой друг, що то вече "читави майстори" са искали да подменят здрави части. Удовлетворява ли те отговорът
Ми питай за читави майстори, а не за плюса на ижекциона. Че като почнеш да ръчкаш сам без да разбираш, да не стане БУМ. Няма нужда да се сърдиш като малко дете, хората се опитват да ти помогнат все пак.
П.П. В бутилката може да е запецнал и клапанът, не само лостът на сондата.