Focus EcoBoost менте "Red Edition"

Започната от exclusiveremix, 17 Март 2017 14:53:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Pyrhel

Никой, който се е преебал с 50лв няма да каже, че не си струва :D Това е същото като тия с carbon-cleaning, където са им пуснали пара от тенджера на котлона да я смуче двигателя и имало "ебаси ефекта" :D Остави ги какво разтягат по сергиите на битака, зачети се в лабораторните резултати, ето два отлични форума: http://oil-club.ru и https://bobistheoilguy.com. Да обобщя, ако не ти се рови: ако се вманиачаваш в пазенето, не ти трябват добавки, а хубаво масло и смяна до 5к км, защото после губи повечето от качествата си. За себе си съм решил - не се изхвърлям с най-скъпите, ама не сипвам и масло от Кауфланд, а проверено (лаб. тествано) с читави добри, като смяната да е около 10к км. Примерно един от топ вариантите е на Amsoil, ама ~30 лв/л никога няма да дам, 40 години като Москвич от Мототехника ли ще се карат тия кофи...

ПП: И накрая, к'во - ровим, ровим и сипем някакво менте и си е*е майката (rofl)
И в тая насока на мисли, затова винаги преди да го налея, сипвам в един буркан и го бутам в най-студената част на фризера (мерил съм го къде колко градуса е, има разлика до 4*) за през вечерта - поне да съм спокоен за студените стартове.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.


Mondeicho

За водородното почистване аз си признах, че ефект при мен не усетих. Дали е почистило нещо си нямам и на идея.  Колкото до тази добавка за маслото вече си я взел, така че си я ползвай.  Аз също предпочитам да сменям маслото на по-малко км, отколкото да слагам добавки към маслото, то нали си му слагат разни присадки.,
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

exclusiveremix

#62
В последно време никакви новости по колата.Само бензин и каране.Благодарение на ето тази иконка разхода ми се движи около 5.5 със средна скорост 40км/час.Паля,в сутрешните часове минавам 3 км градско с 4-5 светофара,тъкмо загрява колата и гася,защото пристигам на работа.На връщане пак същото,а извънградското ми е основно до Шумен,Варна и Нови пазар.Само за сравнение,бившото рено на баща ми 1,5DCI 110 6 скоростно, със 36км/час средна скорост ми даваше между 5.5. и 5.7 по същия маршрут и начин на каране. [attach=2]
Единствения мод който направих в последно време е смяна на най лява и дясна  духалка на таблото.Който е запознат,знае че в Тренд и Бизнес само централните духалки имат хром лайсна.Много ме дразнеше това,че другите са с черни лайсни.Откакто я купих търся и или попадам на същите като моите,или ми искат около 100 лв за 2 духалки.АДИ бе...Набарах от фокус 3 комби и срещу 2 часа разглобяване и сглобяване си имам сив кант навсякъде.[attach=1]
В последно време съм се отдал само на фаза снимки и чакане на разни пратки по колата.[attach=3][attach=4][attach=6][attach=5][attach=7]

И най-накрая да покажа новото попълниние на баща ми.Оригинална серия black&white edition,доста рядка за цял свят(доколкото знам само 2000 бройки има).Разлики външно са боядисаните в ориг. черен пиано лак с перли таван,огледала и джанти,както и затъмнените задни прозорци.Вътре разликите са там където при стандартната фиеста е в сив цвят,тук е в бял цвят - говоря за дръжките на вратите(при титаниум които са черен пиано лак)пласмасата на волана с копчетата за аудиото,пръстена около ск.лост,навсякъде бял конец по седалки + бяла лента на облегалката,изцяло в черен плат на тавана плюс колонките и сигурно има още дребни неща които пропускам.На всичкото отгоре е и 1.5TDCI 75 коня и за последните 3000км,не е показала повече от 3.5л/100км разход със средна скорост около 50.Като цяло мега тупалката,която ако бях намерил преди година нямаше да помисля за нов фокус.Нека снимките говорят...
[attach=8][attach=9][attach=10]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

Няма за какво да съжаляваш, все пак си по-високия клас автомобил. Показателно е, че щом не пишеш значи няма за какво и колата те слуша ^-^
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

exclusiveremix

#64
Километрите си минават...бензина само си гори...и колата си върви   (tooth)
Като цяло нищо не се случва освен каране и тук там малко пипване.Ако дотук всичко по темата за някой хора беше глезотии, полиране,фолиота,добавки за масла и крушчици и т.н,сега нещата стават малко по-различни.
От 2 месеца дебнех едно оригинално антикрило(спойлер)от Focus 3 ST.Дебнех,дебнех ама момчето не искаше да пада от цената.Както и да е,взех го...играхме се малко да го припасваме,понеже не бяха направени отворите за кабелите и маркучите на 3тия стоп.Закарахме го после в МП да се боядиса и се монтира... и за под 50% от обявената цена по каталог,аз си имам вече оригинален и чисто нов ST спойлер.[attach=2]
Толкова много му се изкефих,че поръчах и един за на баща ми фиестата.Като ще са близнаци...нека да са чистокръвни  (rofl)

В допълнение се закупи и монтира само накрайника(пишката)на антената.При отваряне на багажника,старата и оригинална антена щеше да бели боята на спойлера,понеже идва доста дълга.Затова закупих антена от Focus Sync,която е почти наполовина по-къса,по-дебела и с по-добър сигнал според мен.Малките детайли правят картинката още по-добра.

Другото свършено е покриване на пиано лак лаисните между прозорците с пиано лак фолио,пак от Миро фолио.Както знаете,драскотините по пиано лака са болест на колите още от едно време...колкото и да ги полирах,пазих и т.н. все избиват драскотини.Пропуснах защитното и прозрачно фолио и директно налепихме пиано лак фолио.Така се върза 1 към 1 с тавана и огледалата.За съжаление снимки нямам.Разликата не е огромна и който не знае,едва ли би я хванал.

За останалото...Скоро пак се разходих до Боженци.На връщане заредих в Габрово,нулирах и с 3ма човека и с много,ама много багаж(даже вътре в купето) до Дряновския манастир,направих 3.8 разход.По каталог извънградско му дават 4.0л/100км.Карал съм основно между 80 и 120км/час.Средната скорост не съм я поглеждал.Снимката е точно преди колелото на Велико Търново.[attach=1]
Само за сравнение...края на май месец като се прибирах от същото място с почти същите килограми в купето колата ми даде разход 4.0л/100 км.Не знам на кое да го отдавам (тогава беше на 5к км) на разработката на мотора ли,на горивото(100 октана,все от Марешки),на добавката на Бардал ли..или на свикването ми с автомобила ?!
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

Много добре се е получило с този спойлер, някак си отваря повече колата ???
Колкото до разхода-може само да те радва...
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

exclusiveremix

Още малко от SТ спойлерчето  :D
[attach=1]

Днес закачихме колата на компа в МП като исках да ми се активира global open/close all windows.Използва се за сваляне и вдигане на всички прозорци директно от ключа.Е както се случи със заключването на вратите,така и тук с прозорците.Има го налично,но не може да се активира.И момчетата от сервиза почнаха да ме бъзикат че Гоуфовете го имат заводско  :'(
Някой нещо да знае някои хубави допълнителни екстри които могат да се активират с компютър ?
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

Така отново се е получило неприятно. Нещо като имаш го, но не можеш да го имаш :'(
Братушките дали не са измислили нещо по въпроса?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

exclusiveremix

#68
Днес Фикуса стана на 1 годинка откакто съм му собственик.Не знам дали по други теми съм го писал,но след 20сти ноември се спря шофирането му и остана в гаража.Палеше се и се караше от време на време при хубаво време(нямам зимни гуми).И все пак оттогава досега,навъртяхме поне 600 - 1000 км.Летния мишелин примаси 3 държеше перфектно и на 0 градуса и мокър асфалт.Като промени нищо е нямало,освен разни идеи в главата ми.След 10 дена ще трябва да го обслужваме основно и реших вместо обикновен въздушен филтър за 20-30 лв на всяка смяна,да дам една цифта за KN спортен филтър.При всички фокуси 3 се монтира KN модел E-2993.Благодарение на колегата varby(евалата ,голям си),го открих на много хубава цена,заедно с комплекта за почистване.Засега колата стана една идея по-рязка,повече се чува турбината и самото съскане при подаването на газ.Може да се каже и че в ниските обороти се развърта една идея по-лесно.[attach=1]
Другата новина е че днес някакси по ирония на съдбата  (rofl) пристигнаха решетките за халогените  тип "пчелна пита" от ST-Line.Чакахме ги 2 месеца и половина от Китайско...Като качество ми харесват,ще видя как са когато се монтират.Сега следва поръчка и на голямата решетка , за да допълним комплекта.
[attach=2]  [attach=3]
Това е за момента...в издирване сме на хубави 17'' или 18'' цола джанти на Форд,Волво и всички които са 5х108.
За край ще покажа един подарък от приятелката ми.Сумати и време го мислих тоя пъзел  (tooth)
[attach=4]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

dimkaraganchev

Интересно, нова кола, а си няма хубави зимни гуми. Що така?  (rofl)


Mondeicho

И аз това се учудих, тя не трябва да спира, нуждае се от много каране иначе е безмислено да е нова (лично мнение разбира се). Този филтър в изрязана кутия ли го слагаш или директно я демонтираш?
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Alexi

този филтър да не те отчайвам ,но лятото ще умре ,щото смуче топъл въздух от коша .. трябвало е да вземеш елемент ,който пасва в оригиналната кутия - има такива

exclusiveremix

#72
Филтъра директно се монтира в оригиналната кутия.Както казах,този филтър уж пасвал за всичко фокуси,включително и за РС 3.Идеята ми беше този филтър да се набута в заводско изрязаната РС филтърна кутия.Колеги от чуждестранни форуми споделят,че мощността се е увеличавала (300 коня вадила на дино   (tooth) ) и разхода им падал с около 200-300 грама.Аз лично не го закупих с идеята нещо по-спортно да стане усещането от колата,а просто ,че на 4 тата година ще го избия като сума която съм вложил.За съжаление,няма как да намеря евтино тази кутия от RS.В МП ми искат 220 лв,по интертнета никъде ги няма за под 150 лв.Благодаря на Анатоли,че се поразтърси.За съжаление също няма как да сложа заводски интеик кит.Ще имам проблеми с гаранцията.В момента промените са минимални и преди да съм правил нещо ,съм питал дали ще имам проблеми с гаранцията

Зимните гуми...не ми е проблем да карам зимата.Проблема са кофтите шофери през зимата,хвърчащите навсякъде камъчки и проблемите със стъргане на стъклата ако нямам гараж.За щастие последното е уредено. 8) .Ако следващата зима,бъде като тази в момента,се купуват 2 зимни гуми за отпред и бой наред.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

exclusiveremix

#73
На 19.02 се обслужи фокусника за първи път по гаранция.Автомобила стана на 18014км преди самото влизане в сервиза.Така че между 19.07 и 19.02 се навъртяха точно 8014км,като около 2 зимни месеца колата не се шофираше активно.[attach=1]За първи път чух от сервиз положителни отзиви за фюлерина,който пак се добави към маслото в същата дозировка.Естествено всеки казва,че няма смисъл на такава кола,още повече ако не влиза редовно във високи обороти.Аз съм се решил,че ще я пазя...ще го сипвам докато е моя колата.
Имам въпрос свързан с Esp-то и на двете коли.Първо,за сефте карам толкова много км с коли с ESP.Първо на интензивен дъжд на баир,вкарвам първа,вдигам оборотите,отпускам съединител,ESP-то откача и почва да свети и да спъва колата.Но се чува някакви удари сякаш от скоростната кутия,все едно 2 тампона се удрят в кутията.Пробвах да изключа ESP-то,но ударите са по-малко,и по-слабо се чуват.Пробвах с фиестата на сняг...върви перфектно и даже ESP-то и да е изключено пак се намесва когато искам да завъртя задницата.Лошото е в големи преспи когато влязах и с много газ,вместо да се намеси системата и да ми ограничи подаването на газ,пак се почнаха едни удари от скоростната кутия,колата загуби инерция и затънах в голяма пряспа.Пробвах с изключена система и нямаше проблеми.Някой да има обяснения ???
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

martiiito

Здравей, би ли споделил, някъде назад бе казал, че си намерил някаква част от ударен МК3, на мен ми трябва волан с копчета за круиз контрол. Може и на лични да ми пишеш. Благодаря!

exclusiveremix

Цитат на: martiiito в 05 Март 2018 08:11:58
Здравей, би ли споделил, някъде назад бе казал, че си намерил някаква част от ударен МК3, на мен ми трябва волан с копчета за круиз контрол. Може и на лични да ми пишеш. Благодаря!
Има сумати и обява за части.Почваш OLX,секциите за ударени коли в сайтовете mobile.bg и cars.bg.Даже понякога изкачат неща и в ФБ групата на Форд.Специално копчетата за круиз контрола ги бяхме договорили с един черен фокус преди фейса (от него са ми пръскалките за мъгла с подгрев за фиестата на баща ми) от дупница за 100лв.А сетих се че и мегапартс имат ударен преди фейса и имат копчета за круиз.Волан не трябва да се сменя,поне така помня като проверявахме за модела преди фейса.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

pantulov

Здравей, всичко мина гладко с моя круиз - купих си волан от Куга 2014г, смених си го сам, активирах си го със софтуера и сега пърпоря и разхода ми падна до 6.5. Между другото да спомена, че някой си Ради Радичев от МотоПфое София ми поиска през МотоПфое Стара Загора 1300 лева за да ми направи круиз контрола и също спомена, че е почти невъзможно. Не се лъжете при тия кожодери!

exclusiveremix

#77
Вися редовно в МП...не , не ме разбирайте погрешно - не е заради проблеми с колите.И двете са чук,просто имам с кого лафче да правя.Покрай работниците съм се наслушал на какви ли не глупости,че не може,че не са го чували и т.н.За съжаление обаче ме обориха нагледно за global open/close windows,както и autolock.Всички екстри добавени по фокуса ми са направени без МП да е намесено,така че сами си правете изводите.

П.С. По Великден ставали чудеса.Очаквайте включване с нова визия за сезон 2K18 съвсем скоро.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

exclusiveremix

#78
Внимание!!! - Следващия пост ще е доооста дълъг  (tooth)

Написах го на сума ти и места - търсих си 17'' или 18'' цола джанти , за да вземем малко да променим тази визия.Идеята беше да се приближаваме доколкото се може до Red Edition.Търсих основно оригинални за форд или волво 18'' с колкото се може по-леко тегло и разбира се цената да ми харесваше.Изпадаха какви ли не , по моргите ми искаха около 600 лв за 17'' от куга с датчици , както и 400 лв за 17'' джанти от C-max 2012г без датчици.Но или визията на самата джанта не ми харесваше или теглото й.Следях от близо месец една обява в olx.bg за 18'' от Focus 2 ST генерация.След много снимки , разговори и обяснения чукнахме цената до 450лв без гуми.И се договорихме с момчето да ги праща на другия ден.НО...винаги има едно НО :D вечерта преди изпращането на пратката викам да пиша на форумния гуру Бранко с бързите фордове.И веднага се разбра , че джантите са от S-max първа генерация с ST пакета , а не както ми говореше собственика от Focus 2 ST.Въпреки че Бранко ме навиваше и казваше колко са редки и че цената е без пари за такива джанти , аз се отказах на момента поради това , че се слагат на тежкия S-max - помислих че и джантите са тежки.А тея тежки джанти как ще се въртят на тея 100 коня???

Отказах се и продължи търсенето.Един ден съвсем случайно гледах сайтове за аксесоари на форд и излиза точно тая джанта която щях да купувам...гледам 10,6 кг и не мога да повярвам.Само за сравнение - еленовия рог 18'' на Focus 3 ST  е 11кг, 16'' на базовото мондео 5 е 11.05кг, 17'' с много спици заводска за Focus ST-Line е 11,4 кг.Не успях да намеря моята 16'' колко тежи,но според мой изчисления е между 8 и 9кг. (С мишелина ми на 20 к км  общото тегло е 17,0кг.Самия мишелин като нов по спецификации е 8,7кг.).След време изтеглих заводската ми 16'' джанта и кантара закова 9 кг.

Моментално се почна отново да се пиши на това момче от друг профил.Договорихме леко по-висока сума от тая която в началото беше казана.След сметки излезе,че да отида до Димитровград , да взема джантите , ще ми излезе по-евтино с фиестата на баща ми , отколкото 40-45кг да пращам по еконт.И така до Димитровград и обратно фиестата от подписа даде среден разход 3,7- отидохме и се върнахме за под 40лв.Джантите бяха с много забележки - трите бяха с много драскотини по борда следствие бордюр.За 2 часа с шкурка всичко си дойде на мястото и остават така до зимата.На зима...ще се боядисват.Самата джанта е Ronal 1488 8j и ЕТ 55, страшно близка според мен до еленовия рог на ST 2 , и поне за мен , по-красива.Ето една снимка за последно в stock версията си  (rofl)[attach=2]


Февруари месец публикувах пост,че малките решетки за халогените от ST-Line са пристигнали и се поръча веднага и голямата между фаровете.Естествено не успях да намеря същата като на Red Edition черна пчелна пита с черна лаисна покрая.Намери се решетка която се слага само на Black edition с червена лаисна.Има съвсем лека разлика в цвета между лаисната и самия Race red на автомобила.Не ме дразни и мисля,че така е по-красиво с червена лаисна.Все пак колеги дайте мнение с черна или червена е по-добре според вас?

След като гледах разни теми за пипнати ST 3 излезе това [attach=1] ,откачих и викам вземат се набързо едни LED за халогените.Питах в темата която имаме...колегата Mondeicho ми даде линк и ми обясни всичко което исках.Благодаря ти!Поръчаха се едни Н8 LED с COB
диод.Снощи ги пробвах докато преваляваше дъжд,определено осветяват повече от оригиналните.Но мисля че на мъгла ще са трагедия.[attach=3]

Решетките,крушките и джантите си ги монтирах сам пред нас.Хората се чудеха тоя какво пипа и разваля по новата кола  (tooth) .Използвах спрей от рода на WD-40 за да напръскам самите щипки,за да си влязат по-лесно на местата.Малките лесно се извадиха и лесно поставих новите.С голямата видях доста зор докато я извадя.[attach=4][attach=5]

След всичкото това фокуса ми заприлича що годе на това което искам.Може би съвсем леки неща остават за доизкусоряване,но това със времето.Джантите зимата мисля да ги боядисвам като идеята е външно да са антрацит,вътре черна перла.Просто грам не ми харесват как стоят цели черни джанти.На баща ми всеки ден ги гледам и пак не ми харесва как затварят цялата кола.Определено вече по улиците буди интерес и доста го заглеждат.Има вече въртене на вратовете и пуленето кой го кара  8) . На всичкото отгоре станах и рекламно лице на МП Шумен.Доста хора си мислеха,че автомобила е оставен за test drive  (rofl) .
[attach=6]

Това е засега от мен.Следващия ми пост ще го пиша в най-близко време и ще засягаме само размер на гуми.Че там са едни дилеми...мани мани.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Mondeicho

Браво, много добре се е получило с всичките тези промени  ???. Ще споделиш след време как е с ледовете, че аз нещо ударих на камък с моя модел и се чудя дали пак отвън да пробвам, въпреки че не ми се рискува за пореден път....
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.


B.Stoilov

Ех тоя Бранко "гуруто"  (tooth) Давай да измислим нещо за гумите ;)
А за бързите Фордове - Фиестата си замина, замести я една А4-ка Авант  (rofl)

exclusiveremix

#81
Цитат на: B.Stoilov в 20 Април 2018 15:12:04
Ех тоя Бранко "гуруто"  (tooth) Давай да измислим нещо за гумите ;)
А за бързите Фордове - Фиестата си замина, замести я една А4-ка Авант  (rofl)
Fiesta  :'( Ей изневеряваш с тея Аудита бе...
Какво да мислим за гумите? Следващия пост ще е само за гуми и по-точно заиграването ми с размерите.

П.С. - Дойде време да напиша и това.Целта на 18'' беше освен визия която гоним,да намалим колкото се може и теглото на комплект гума/джанта,защото тези 100 коня ще умрат.В момента возията е по-добра за мен и за всеки човек който познава колата.Дупките и неравностите не се усещат така както с 16''.Има минимална разлика във вървежа,почти не се усеща,а може и да си внушавам.При потегляне от светофар хил холдъра по-трудно го отключвам и се налага да подавам леко газ.С оригиналните 16'' това се случваше рядко.Разхода е същия през последните почти 600км.Та промених леко размера на гумата,понеже с заводското 235/40 не исках да карам-живеем в България,а 40 височина е прекалено ниско.Варианта беше да сложа 215/45 - така и направих.Набарах на хубава цена почти нови Пирелита Cinturato P7 с ДОТ 16г.Всичко хубаво,но самата гума е адски тежка - 10,4кг по спецификация.Най-леката гума която съм открил този размер е Нексен SU1 и е 9,3кг. Впоследствие излезе в друг сайт,че Uniroyal RainSport 3 е 8.6кг. Това е единия вариант за следващите гуми.Вариант 2 е да се изгавря и да монтирам 205/45 Дънлоп Спорт мах 2 с тегло 8,2 кг. По характестики и ревюта на различни потребители,дънлопа е много по-добра гума от това пирели П7.Дайте мнение дали да минавам на този размер- основното което ме тревожи дали комфорта и возията ще се променят и дали борда наистина ще бъде борд понеже самата джанта е 8j.
*Минималния размер гума за 8j джанта е 215 - т.е. с 205 ще е леко стречната,което грам не ми пука.Пита се обаче,дали борда наистина ще е борд,а няма да е на една линия с джантата ?


За финал снимка под ъгъл   (tooth)
[attach=1]
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

varby

#82
За този модел джантета колко време дебнах ,но не би.Мисля ,че 215/45  ще е най-добрия вариант обут в" Дънлоп".Обаче този размер много "кисел"  (rofl)

exclusiveremix

Цитат на: varby в 20 Април 2018 21:47:21
За този модел джантета колко време дебнах ,но не би.Мисля ,че 215/45  ще е най-добрия вариант обут в" Дънлоп".Обаче този размер много "кисел"  (rofl)
НЕ успях да открия тоя модел Дънлоп на тоя размер.Сумати и сайтове прегледах,а и не мисля,че дънлоп 215 45 ще е под 9 кг. А иначе има още 2-3 комплекта такива джанти - самия модел е Ronal 1488 - слага се на S-max & Galaxy.Само потърси в олх.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

varby

Вярно, трудна работа ,иначе са по 190$.Гледал ли си UNIROYAL
RAINSPORT 3 XL.Аз сложих на служебната от този модел и съм доволен.

exclusiveremix

#85
Тя гумата е що годе хубава,но пак е тежка.10,14 кг е.* Заради неверните данни в този сайт който съм гледал,съм се заблудил,че показания Uniroyal е тежък.След много проверки в други сайтове излезе,че въпросната гума е 8.6кг.
Днес след като минах през обичайния ми маршрут за пореден път казвам,че с 18'' возията е в пъти по-стабилна,самото влизане в дупките почти не се усеща,няма го онова поклащане при влизане в дупки сравнено с 16ските и така.За съжаление се усеща там където асфалта е рязан,правени са кърпежи и подобни неща - усещане което с 16ските го нямаше.Като цяло съм доволен от този сет.Врътнати са почти 800 км,ако ли не и повече,разхода засега си е същия.Само това подаване на газ при светофар е най-голямата разлика спрямо 16ските.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

Alexi

то ,на 400 нютона мотор имаше разлика в динамиката между 16 и 18 ,ти на 170 нютона казваш че няма :) или не си познаваш добре колата ,или си внушаваш надявайки се ,че няма разлика .. и в разхода има ,и то немалък .. ако гледаш средния ,не очаквай за 500 км да се промени ..

exclusiveremix

#87
Изкарваш ме,че не си познавам колата...Ок твое мнение.Същото като мен разсъждава и баща ми.Разликата между 2та сета е около 4кг на колело.Борда е занулен след зареждане веднага след слагане на 18"",средната скорост е почти същата,разхода е същия като преди.Вървежа и наемането за изпреварването е същото.Единственото което е разлика и то отрицателна,я описах по-горе.

П.С. Алекс от Шумен си.Познаваш Васил от МП.2 дена след като монтирах 18" му дадох да покара колата.След това покарах неговата със същия мотор,но с 205/55/Р16.Разлика във вървежа нямаше.Ако и сега не мога да те убедя...
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White

sinnerman

Ако ще ти е полезно в бъдеще, 235/40 е по-висока  гума с 2 мм. от 215/45. Тва Пирели, което си купил и вече си се убедил е кофти гума. Много шумна и лигава гума. На фокусчето по ще му легнат едни 17 инчови джанти с размер 215/50. Стабилност и комфорт. И  нови джанти. На нова кола, нови джанти. Иначе става като костюм с маратонки.

exclusiveremix

По-добре така с втора употреба джанти,отколкото 2к лв за нови.Поне това беше стартовата цена за маркови джанти с леко тегло 18".17" отпаднаха на момента когато ми искаха същите,или повече пари от монтираните в момента 18".Целия сет в моментя ми излезе точно 1к лв.На зима ще се боядисат,и съм убеден,че ако бояджията докара цветовете,ще стане уау.Отделно и нови гуменки и всичко ще е тип топ.Нарочно сега се закупиха втора употреба гуми,само и само за да види дали возията ще ми харесва и дали колата няма да умре.А 235/40 или 225/40 въобще не виждам смисъл да го коментирам.
Ford Focus Ecoboost Red Edition
Ford Fiesta TDCI Black&White