Четвъртият - 2008 Мondeo 2.0 TDCI

Започната от Septerra, 27 Май 2016 12:09:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Septerra

Вече имаме и Bluetooth с гласови команди, audio streaming и USB. Процедурата не беше лесна, но важен е крайният резултат. Благодарности на Ясен и Иван! :)

Преди това вързах и подгрева на седалките, вече и това е отметнато. :)



didon80

Много го глезиш това мондео. Попаднало е на собственик.

Septerra

Нов сезон, нови джанти. :)






didon80

#63
Честито, добре му стоят. Какъв размер са гумите?

Septerra

245/40 са гумите, не са чисто нови, но пък са Мишленки. :)

didon80

А така....
Колко цола? 
Няма смисъл да набутваш 1000 лв за нови гуми с нашите пътища.

Septerra

18-ки са, 245/40. По-голямо от 18 на тая кола няма смисъл, а с такъв размер гуми си вози направо като 16-ки.

Mondeicho

Много ми харесват тези еленови рога, масово седят добре на всички фордове.
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Две екстри, които много харесвах на предишното ми Мондео - охлаждане и ел. реглаж, вече са и на борда на МК4-ката. Дори седалката е с памет. Отново благодарности на обичайните заподозрени. :)





Колата беше напълно обслужена + задни накладки и тампон на скоростите. Тук благодарности на търпящия всичко майстор/баща...  :))

След 24 ч. колата поема на 4000 км. път. Дано всичко е точно. :)

tisho_tbk



Pyrhel

Охлаждането не липсва само на този, който не го е изпитвал лятото, отлична добавка!
Доста път, безаварийно и весело изкарване!
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

Леки несполуки по дългия ни път, но все пак всичко е оправено засега. В Италия изведнъж колата започна да загрява - шок, не бях виждал стрелка над 90 градуса от 7-8 години на каквато и да е кола. След дълги разправии и проверки се оказа, че термостата е забил и колата работи само на малък кръг.

И тук дойде интересната част от историята - бърз чек по интернет, намерихме единствения сервиз все още работещ в петък преди Великден в 7 вечерта. Газ на почивки с колата до там, хората видяха, че сме българи с Форд и се обадиха на някакъв човек. След няколко минути пристигна българин с Ford Edge, който работи в местното представителство на Форд. :)

След дълги разговори и разправии се оказа, че няма как да намерим термостат и да го сменим, защото е празник. На следващия ден майсторите бяха отишли в 6 сутринта (!!!), бяха почнали колата и в 10 бяха блокирали термостата на постоянно отворено положение - поне да се приберем, в България ще го сменим. Късмет и добри хора винаги са добре дошли. :)

Трипът продължава, колaта работи добре, само качва температура много бавно.

Septerra

След 3777 км. път, всичко приключи добре. Колата не прояви повече ядове, сложих 1-2 картона и успях да я посгрея на магистралата, с което падна и разходът. Общо за цялото пътуване, при около 70% магистрали, 15% градско и 15% междуградско, 50-60% от времето на климатик, 4 човека с много багаж, 18-ки и неработещ термостат ( (rofl) ), разходът е точно 5.5/100.



П.С. -  на таблото дневния километраж отчита 1777, но на 2000 км. занулява по незнайни причини.

Septerra

Вече и с кабелна телевизия...  :))


Mondeicho

Камерата е нещото с което много бързо се свиква и е страхотен помощник за опазване на задната броня ::)
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Отдавна не съм писал в темата. Какво ново - сменихме термостата, ъпгрейднах и Convers-а с нов руски сoфтуер с разни шукарийки - визуализация на парктроника, цветова тема от фейслифта и нови иконки, по-коректна визуализация на темпомата и показания за температура на антифриза и напрежението в системата. Кеф. :)



Mondeicho

Руснаците съм ги признал за велики по софтуерни кракове на програмките. И ги споделят, не ги крият само за себе си ???
Животът като цяло е глупав, но графиката е невероятна.

Septerra

Много са добри, да. Разработили са куп подобрения за Convers+ за преди и след фейса. Но си искат пари, за да ги дадат, вече не става безплатно. Това е заслужено, разбира се, хората са свършили добра работа. :)

LYUBO 24

#78
Здравей колега.
Ъпдейта на Convers+ се е получил много добре.
Може ли инфо къде си  го  направил.
Благодаря предварително.

Septerra



Septerra

#80
Отдавна не бях писал, а има или се задават сериозни новости. Първо, вече сме със зимни гуми - 18-ки джанти от МК3 + чисто нови гуми Лауфен 225/45.
Освен това, от Германия ми пътува централна конзола от фейслифт, скоро следва монтаж и ще стане убиец. Също така, нови релси на шофьорската седалка, че се клати, а най-голямата изненада е почти готова - целият Titanium X Sport пакет е готов, чака само монтаж. Скоро няма да може да се познае колата... :)
Междувременно, ДПФ-ът си замина след около година борба с него - смяна на самия ДПФ, смяна на сензорите, смяна на крайното гърне, статична регенерация, динамична регенерация и какво ли не. Резултатът беше, че колата се движеше около 1000 километра без проблем, после като дойде време за регенерация (което си е нормално), процесът зацикляше нон-стоп - правеше по 2-3 регенерации всеки ден и така до побъркване. Никой не разбра какво предизвиква проблема и накрая се прежалих да го махна - физически премахнат + софтуер от UK. Резултатът е по-добро ускорение от ниски обороти, НИКАКВО пушене отзад до около 4000 об/мин (което най-много ме притесняваше като фактор, но изненадващо наистина няма грам чернилка) и елиминирано прекъсване при движение с ниска скорост на висока предавка. Колата работи буквално като нова, много съм доволен.

Една снимка с новите джанти, скоро ще кача и с пълния спортен пакет + фейсовия интериор. :)

didon80

Браво и честито за новите придобивки.

Pyrhel

С пакета става друга кола, супер! Жалко за ДПФ-а, от малкото хора си, където опитват да го съживят (аз не бих имал нерви...). Странно, че след толкова сменяния на чаркове няма никаква разлика, интересно би било да се разбере защо се дъни.
Използвайте форума, вместо системата за лични съобщения.
Нека поощрим за същото, когато ни пишат на ЛС.
Така помагаме на други в бъдеще.

Septerra

И на мен ми е адски любопитно в действителност, защото при статична регенерация стойностите на диференциалното налягане след това спадат до 0 почти винаги - значи ДПФ-а си е в добро състояние. След това, когато дойде време за първата регенерация, нещо хвърля системата в джаза и почва нон-стоп да "чисти".

Septerra

Спортният пакет е монтиран, колата коренно промени визията си. Майсторите много се постараха (и малко ме псуват за което  (tooth) ), бая играчка падна. Много съм доволен от резултата. :)


V.Buzev


Ozzie

Направо ми се прииска да плясна някоя от снимките за фон на десктопа.
^-^
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...

Bivola

Браво!
Колата изглежда много добре.

Septerra

Конверсията към фейслифт също е вече готова. :)


Septerra

И, както е модерно сега да се прави, един бърз колаж преди-сега. На интериора не можах да намеря снимка от оригиналното състояние.