Ford Mondeo 2.0 бензин автоматик

Започната от Васил Василев, 19 Февруари 2018 12:25:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Васил Василев

Здравейте ще си купувам Форд, спрял съм се на Мондео 2.0 бензин автомат 2007г. , но никога не съм имал Форд. Бихте ли споделили мнение за колата надеждна ли е? Автомата читав ли е? Аз лично много съм я харесал, но нямам понятие от Форд а още по малко от автомат на форд. Ще бъда благодарен за обективни мнения.


hotblooded

2007 се сменя модела,  може ли да кажеш коя от двете модификации си харесал - тази от 2001-2007,  или от 2007-2011?

shveda

Колега,имал съм три такива коли,в момента остана само една.Кутията е 4 степенна доста здрава по мое мнение,ако се поддържа със смяна на масло изкарва доста.Колата като цяло е много здрава с приятен дизайн и много добра возия.Мотора също е много здрав,но ако слагаш газово иска регулиране на клапани през 30-40к.км.Също обърни внимание на смукателния колектор има теми във форума,трябва да се сменят едни клапи,ако пробега е над 130-150к.км.Успех с търсенето на такова мондео.Тая информация е за модела до 2007-МК3 И МК4

Alexi

по скоро е само за мк3 информацията ти .. мк4 2.0 бензин автомат няма ,а кутията която се монтира е 5 степенна на айсин

Васил Василев

Колата е последните от 2007 намерил съм я.
Мисля че се води МК3
От мотопфое ме наплашиха, че не се държи добре на пътя този двигател с тази скоростна кутия. Казаха ми че нито върви добре за сметка на това харчи много. Затова и се обръщам към вас за съвет. Със сигурност ще и монтирам газ. Колата е внос от Швейцария. И това за клапите го прочетох някъде по форума. Имате ли идея подмяната на тези клапи какво струва като разход? И да не се притеснявам от това което са ми казали във мотопфое така ли?

shveda

Да моя грешка,само за МК3 и фейса е инфото

Bizu

#6
Колега, аз съвсем скоро се занимавах с моите вихрови клапи. Трябва да провериш в Мото Пфое за твоя двигател дали тези клапи се продават по отделно или вървят в комплект с всмукателния колектор (при мен вървят с колектора). Ако ги продават като отделна част цените са: клапа- около 33лв (трябват 4), лагерни втулки_ около 100лв (трябват 2). При добро желание има и едни уплътнения при клапите + едно при EGR (общо 5бр), които също може да се сменят. Цената им е около 20лв/бр. Ако бъркам някой да ме поправи.
Чувал съм, че има възможност да се махнат тези клапи и колата върви също и без тях, но малко по-спънато. Ако има някой колега опит с махането на тези клапи нека сподели мнение дали е така.

Васил Василев

Колеги благодаря за инфото, но не разбрах избора на който съм се спрял добър ли е? Смисъл Автомата създава ли проблеми и дали наистина колата като комбинация със старият автомат ( 4 степенен ) не върви а пък харчи много?

Alexi

за невървенето и горенето е гарантирано ,вече за проблеми - зависи дали е тормозен автомата ,обслужван ли е и т.н.

hotblooded

 Хидроавтомата спъва до някъде,  а 145 коня бензин на 1500кг купе - си гори.  Вървежа е малко относително понятие, зависи от какво слизаш...
Вихровите клапи се махат, по евтино е защото най често се износват леглата на осите в колектора, а той е скъп (втора ръка няма смисъл).
Автомата - трябва да превключва без тласъци и да сменя предавките бързо, без повишаване на оборотите, като от боксуващ съединител


Bizu

Цитат на: hotblooded в 24 Февруари 2018 07:47:13
Хидроавтомата спъва до някъде,  а 145 коня бензин на 1500кг купе - си гори.  Вървежа е малко относително понятие, зависи от какво слизаш...
Вихровите клапи се махат, по евтино е защото най често се износват леглата на осите в колектора, а той е скъп (втора ръка няма смисъл).
Автомата - трябва да превключва без тласъци и да сменя предавките бързо, без повишаване на оборотите, като от боксуващ съединител
А тези вихрови клапи ако се махнат вървежа на колата намаля ли чувствително?

hotblooded

Ще се усети, но не е фатално.   Ако няма разлика - значи не са работили и преди това.... 

Васил Василев

За жалост колата няма номера и не мога да я покарам. Единственото което направих е като я запалих превключвах предавките и има едно ритане, когато тръгвам от паркинг към директна и ги превключвам една понедна. Ако от паркинг директно дръпна директна няма ритане. Питах един майстор каза ми че това е съвсем нормално тъй като помпата подава масло и е нормално да има ритане, но преди години карах бмв автомат 1993 г. и там ритане нямаше. Та това ритане според мен не е нормално. Вие какво ще кажете колеги?

hotblooded

Не е нормално, но ако няма други проблеми с превключването - може да се оправи и със смяна на маслото в кутията.
Запали колата,  изчакай 5-10мин, след това превключи всички позиции на автоматика 5-10пъти, изгаси, запали и виж дали пак ще ритне....   Поне на място не можеш ли да врътнеш едно кръгче?

Васил Василев

На място пространството е много малко не може да превключи от първа на втора, но след като харчи много а не върви се замислям 145 коня 2.0 мотор не би трябвало да е някак слаба за вървене. Ясно ми е че не се изтрелва защото няма турбо но във средни и високи обороти би трябвало да няма проблем.

Alexi

ти карал ли си автомат от това старо поколение ,или ей така си разсъждаваш .. ако е ръчка да се изстрелва ( пак не го прави но е горе долу добре ) ама с автомата нещата не стоят така

Васил Василев

Карал съм автомат само че на БМВ 1993г. тамън 4г. го карах. Само че нищо че е 93г. беше 5 степенен. 4 степенен не съм карал казаха ми пак казвам от Мотопфое че колата много харчи а не върви. За това се обърнах към вас дали това твърдение е вярно тъй като 2 литра мотор със 145 коня не си го представям да.не върви.